Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mä en nyt oikein ymmärrä, että millä tavalla mamujen määrä vaikuttaa suomalaisten lukutaitoon. Syrjäytymiseen ehkä siltä osin, että mamu saattaa viedä työt suomalaiselta, mutta toisaalta jos on niin saamaton ettei saa työpaikkaa hankittua ja sen takia syrjäytyy niin voiko sitä laittaa mamujen piikkiin? Kyllä se on mun mielestä ihan omaa tyhmyyttä/saamattomuutta siinä vaiheessa. Ja ei, en tässä yritä sanoa, että mamuja tarvittaisiin lisää. Yritän vain tarkastella asiaa objektiivisesti.

En sano millään pahalla mut en myöskään kovin hyvällä. Joo o, oltii tänään mamman kans kaupassa ja tämmösen jutun satuin todistamaan. Pari somali mammaa oli siinä kassalla, vittu joo kärryssä valehtelematta useamman sadan euron tavarat. Kärry niin täynnä ruokaa ku kärryyn mahtuu. Ja mitä vielä, kassalla ei vaihtunu raha sit ollenkaan, mä katoin et mitä perkele tääl on meneillään, toinen lykkäs kassaneidille jonku paperilapun ja kurvaili komeesti kassan ohi ja lappas saatana kärryllisen sapuskaa pusseihin. Mietin siinä et tätäkö tää nyt sit on et toiset maksaa ja toiset vaan ottaa? Mä maksan vittu joka ikisestä juuresta pennilleen mut toiset menee sossun lapulla ohi ja kärrä täynnä ruokaa. Kyllä sylettää maksaa veroja ku tietää mihin osa menee, näiden saatanan moniosaajien mahaan. Minä maksan sinä syöt periaatteella. Ja vielä ku miettii et sotaveteraanit elää jollain vitun näkkileivällä ilman kunnon lääkkeitä ja ruokaa niin vittu et voi sylettää.

Tikkarilta olis kiva kuulla kommentti et ku niin jankutat et rajat kiinni ei ole vaihtoehto niin montako sataa tuhatta näitä pitää vielä ottaa ja montako sataatuhatta luulet et suomi vielä kestää?

En sano millään pahalla mut en myöskään kovin hyvällä. Joo o, oltii tänään mamman kans kaupassa ja tämmösen jutun satuin todistamaan. Pari somali mammaa oli siinä kassalla, vittu joo kärryssä valehtelematta useamman sadan euron tavarat. Kärry niin täynnä ruokaa ku kärryyn mahtuu. Ja mitä vielä, kassalla ei vaihtunu raha sit ollenkaan, mä katoin et mitä perkele tääl on meneillään, toinen lykkäs kassaneidille jonku paperilapun ja kurvaili komeesti kassan ohi ja lappas saatana kärryllisen sapuskaa pusseihin. Mietin siinä et tätäkö tää nyt sit on et toiset maksaa ja toiset vaan ottaa? Mä maksan vittu joka ikisestä juuresta pennilleen mut toiset menee sossun lapulla ohi ja kärrä täynnä ruokaa. Kyllä sylettää maksaa veroja ku tietää mihin osa menee, näiden saatanan moniosaajien mahaan. Minä maksan sinä syöt periaatteella. Ja vielä ku miettii et sotaveteraanit elää jollain vitun näkkileivällä ilman kunnon lääkkeitä ja ruokaa niin vittu et voi sylettää.

Tikkarilta olis kiva kuulla kommentti et ku niin jankutat et rajat kiinni ei ole vaihtoehto niin montako sataa tuhatta näitä pitää vielä ottaa ja montako sataatuhatta luulet et suomi vielä kestää?

:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mulla menee ens vuonna verorahoista veteraanien tukemiseen 43€, elatustukeen 34,71€, asumistukeen 121,98€ ja maahanmuttoon 16,79€. En valita. Paljon sulla menee kun voit noinkin pahoin? Tarkista www.verokuitti.fi ja kerro.

Mulla menee ens vuonna verorahoista veteraanien tukemiseen 43€, elatustukeen 34,71€, asumistukeen 121,98€ ja maahanmuttoon 16,79€. En valita. Paljon sulla menee kun voit noinkin pahoin? Tarkista www.verokuitti.fi ja kerro.

Hieman väsynyt aihe, mutta vastaan silti. Eli mitenhän nuo maahanmuuton kustannukset on tuossa laskettu? Edellä kuvattu tapaus kai menisi jostain sosiaalimäärärahoista, vai antaako sossu tilastoja eriteltynä paljonko ne lappaa rahaa kotimaisille pummeille ja mamupummeille...

Ite näin vähän aikaa sitten samanlaisen tapauksen citymarketissa, mutta ostoksilla oli n.25v suomalainen reppanapariskunta. Mitäs sitä töihin menemään kun ensin voi humputella toimeentulotuen ja sitten siihen päälle jotain ostoslappuja sossusta. :rolleyes:

Uskooko joku idiootti oikeasti tota verokuitti hommaa? Noi mamu jutut on piilotettu moneen eri kuluihin. Ihan älytöntä propagandaa, ne ei voi kertoa suoraan paljon menee rahaa ku kansa käy kapinaan samana päivänä.

Samaahan se Raamattukin opettaa, kun "Jumala loi" ja niin edelleen. Muslimeilla ja kristityillähän on juurikin sama jumala, olkoon se sitten nimeltään Jumala tai Allah, vaikkakin nykyisin uskomukset ovat kovasti eriytyneet ja kuulee sitä "vääräuskoinen" höpötystä ja esim. lopullisesta taistelusta kristittyjä vastaan. Mutta alunperin, eroja on siinä, että muslimeilla ei ole mitään kolminaisuus käsitystä, vaan heillä on vain yksi jumala ja esimerkiksi Jeesus on profeetta, ei Jumalan poika. Siinä missä kristityillä on myös yksi jumala, heillä on kuitenkin kolminaisuusoppi.

Islamin laki myös kieltää lain ottamisen omiin käsiinsä ja terrorismin, viattomiin kohdistuvat iskut. Mutta terroristeja silti koulutetaan muslimien omissa opinahjoissa. Kuten kaikkia uskontoja käännetään omiin tarpeisiin, niin myös Islamia. Koraanikin on pääsääntöisesti täysin väärin tulkittu kirja ja sitä tulkitsevat paikalliset valtaa pitävät henkilöt omiin tarpeisiinsa.

Mitä integroitumista tuollainen silkkojen valheiden syöttäminen arvostelukyvyttömille lapsille edistää?

Nää muslimilapset oppivat jo ekalla luokalla, ettei ole ns. "vääräuskoisia".

"Islamin opettaja seurasi poikia samalla kertoen, ettei ole helppoa hyväksyä toisten ihmisten erilaisia tapoja: ”Toisinaan ihmiset riitelevät keskenään, kun eivät pysty hyväksymään erilaisia ihmisiä. Profeetta Muhammed on opettanut meitä kohtelemaan hyvin myös eri tavoin uskovia ja antamaan heille rauhan elää ja noudattaa omaa uskontoa.”"

Mä en itse ole uskovainen, mutta jos joku haluaa olla niin olkoon. On se hyvä kuitenkin et joku kontrolloi sitä opetusta, koska tässä yhteiskunnassa ne kaikki tulee joka tapauksessa kasvamaan. Perimmäisenä tarkoituksena tässä on kuitenkin varmaan se kaikkien eri ihmisten kunnioittaminen, jota näille lapsille yritetään samalla opettaa.

Teuvo Hakkarainen

Kaikki tietää kenestä on kyse, joten en jaksa enempää alustaa. Kommenteista saa olla jokainen omaa mieltään, enkä henkilökohtaisesti suurinta osaa niistä allekirjoita, mutta herra Hakkarainen on hulvaton persoona sitä ei voi kieltää.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/h...hakkarainen-ihmeissaan/art-1288422644346.html

"Hakkarainen soitti haastattelun jälkeen takaisin Ilta-Sanomien toimitukseen. Hakkarainen halusi esittää idean: perustetaan "malliyhteiskunta" Ahvenanmaalle.

- Laitetaan homot, lesbot ja somalit sinne keskenään asumaan ja katsellaan, millainen malliyhteiskunta siitä sitten rakentuu. RKP syyttää meitä perussuomalaisia aina siitä, että me emme ota vähemmistöjä huomioon. Tällä ratkaisulla saataisiin selville se, miten se malliyhteiskunta syntyy ja muotoutuu."
"Hakkaraisen mukaan faniviestejä on tullut miehiltä tekstiviestitse - mutta kasvotusten ei kukaan ole ainakaan treffeille vielä tullut pyytämään.

- Kyllä veisin tuvasta ulos ja äkkiä, jos iholle kävisivät."

Islamin laki myös kieltää lain ottamisen omiin käsiinsä ja terrorismin, viattomiin kohdistuvat iskut. Mutta terroristeja silti koulutetaan muslimien omissa opinahjoissa. Kuten kaikkia uskontoja käännetään omiin tarpeisiin, niin myös Islamia. Koraanikin on pääsääntöisesti täysin väärin tulkittu kirja ja sitä tulkitsevat paikalliset valtaa pitävät henkilöt omiin tarpeisiinsa.

Myönnän etten ole raamattua mainittavasti koskaan lukenut, mutta ainankaan minun tietääkseni kirjan keskeisiin henkilöihin lukeutuva Jeesus Nasaretilainen ei järjestänyt häntä vastustaneita kaupunkeja kohtaan sota- ja ryöstöretkiä.

Islamin mukaanhan profeetta Muhammed eli kaikin puolin täydellisen jäljittelyn arvoisen elämän.

Islamia voi opettaa monin tavoin. On tosiaan parasta pitää islamin opetus valtion hellässä huomassa ja poissa koraanikouluista, joissa mahdollisesti tuodaan esiin jotain äärisuuntauksia. Kyllähän nuo tarinat uskonnottomia, kuten itseänikin, huvittaa, mutta Suomessa on uskonnonvapaus, josta vapaan yhteiskunnan nimissä tulee myös pitää kiinni.

Viitasaarelta kajahtaa:
Hakkarainen soitti haastattelun jälkeen takaisin Ilta-Sanomien toimitukseen. Hakkarainen halusi esittää idean: perustetaan "malliyhteiskunta" Ahvenanmaalle.

- Laitetaan homot, lesbot ja somalit sinne keskenään asumaan ja katsellaan, millainen malliyhteiskunta siitä sitten rakentuu. RKP syyttää meitä perussuomalaisia aina siitä, että me emme ota vähemmistöjä huomioon. Tällä ratkaisulla saataisiin selville se, miten se malliyhteiskunta syntyy ja muotoutuu.

- Siellä voivat somalit huudella minareetistaan mitä huutelevat, ja me seurataan tätä mallia sitten perässä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/h...hakkarainen-ihmeissaan/art-1288422644346.html

Back
Ylös Bottom