Heh, no kylläpäs nyt herkkään paikkaan osuin. Ota lääkkeet niin ei tartta alkaa henkilökohtaisuuksia aukomaan
Montako työtöntä olet työllistänyt ja haastatellut mahdollisiin töihin. Minä olen aika vitun monta ja surullista on että nuoria ei kiinnosta ja vanhat eivät ole enää työkykyisiä. Luuletko että olen huvikseen puolalaisia duunareita palkannut, niille joutuu maksaan saman liksan kun suomalaisille ja vielä katteleen asunnot kaupanpäälle.
Vika on systeemissä eikä työttömissä, kyllä mä sen tiedän, mutta ei siihen mikään rajat kiinni meininki auta. Täällä on kolme pitseeriaa joita pyörittää ulkomaalaiset, ilman noita ulkomaalaisia ei olis varmaan yhtään. Ja kiva musta on silloin tällöin syödä pitsaa. Ja jos joku puhuu pimeästä duunista pitseriossa niin valvokoon valtio sitten niitä, aika helppo nähdä päällepäinkin mikä on mutiais pitseria.
e: ja tuohon palkanpolkemiseen, kai ymmärrät että ammattiliitot määrittelee palkkarajat ja jos niiden alla maksaa niin oot saarrossa ennenkuin huomaakaan.
e2: ja niinkuin pexi sanoikin tuossa, eihän esimerkkinä olleesta marjanpoiminnasta kukaan puhunut että sillä pitäisi elättää itsensä. Sehän siinä hienoa on kun tuet ei lähde vaikka marjoja poimii. Toki jos joku tonni pari on niin pikku raha työttömälle ettei viitsi niin mikäs sitten. Mutta kyllä noi kaikki marjankeräys yritykset sanoo että suomalaisia ei kiinnosta...