Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei siel tummaihosia hirveesti, Irakilaisia/Lähi-idästä tulevii kylläki. En jaksa niistä niin huolestuu, enemmän siel venäläiset sikailee, niitä riittää.
Nimim Entinen salolainen vol 3 (tai no, 25 km etelään, nykystä Saloa kumminki ;) )
Edit. Salo kirjotetaan isolla S:llä.

Kovaa peliä Turussa:
Turku yritti salata tutkimuksen maahanmuuton kustannuksista

Kovaa peliä Turussa:
Turku yritti salata tutkimuksen maahanmuuton kustannuksista
Muistatteko kun ala-asteella leikittiin "kuka pelkää mustaa miestä"? Vieläköhän toi raikuu pihoilla.
3miljardia maksaa nämä apinat suomelle kun lasketaan mukaan ulkomaanapu, miettikäähän mitä sillä rahalla saisi luotua? Työttömyys vähenisi ku valtio aloittaisi eri projekteja ja koulut paranisi ja sairaalat paranisi, mutta kansa ei nähtävästi halua sitä ne haluaa vain roskaväkeä tänne ku media ohjailee niitä.
Jeps, ja musta pekka peliäkin pelattiin (nykyään ihan vaan pekka peli). Nykyäänkin musta pekka peli on vielä olemassa mutta poliittisena ja käänteisin säännöin; eettinen voittaja on se maa jolla on eniten musta pekkoja rikastuttamassa kulttuuria. Ensimmäisen kiven heittäköön se joka viimeksi nauraa.
Opetin tänään taas duunissa Omarille suomea, 2 lausetta. Älä lyö minua kasvoihin ja Hän löi minua kasvoihin:D Itse se siis kysyi multa että miten nää menee suomeksi. Toivottavasti ei ikinä joudu noita käyttämään, sieltä voisi tulla aika kovaa takaisin. Ei ole mikään pieni mies, ja ex-nyrkkeilijä. Vittu se on ihan kipee sen kielen opiskelunsa kanssa, joka tauolla vihko kädessä ja höpöttää tai koneella googlesta katsoo käännöksiä. Tavoite on kuulemma "2 kuukautta minä voin puhua kenelle vaan suomea"![]()

No en mä tiedä, ei kuitenkaan kysynyt että lyön sinua kasvoihin tai Löin häntä kasvoihin.Perkeleen hieno homma, että kaveri on halukas oppimaan. Noiden lauseiden sisältö on tosin vähän kyseenalaisia![]()
No en mä tiedä, ei kuitenkaan kysynyt että lyön sinua kasvoihin tai Löin häntä kasvoihin.
Heh, no kylläpäs nyt herkkään paikkaan osuin. Ota lääkkeet niin ei tartta alkaa henkilökohtaisuuksia aukomaan
Montako työtöntä olet työllistänyt ja haastatellut mahdollisiin töihin. Minä olen aika vitun monta ja surullista on että nuoria ei kiinnosta ja vanhat eivät ole enää työkykyisiä. Luuletko että olen huvikseen puolalaisia duunareita palkannut, niille joutuu maksaan saman liksan kun suomalaisille ja vielä katteleen asunnot kaupanpäälle.
Vika on systeemissä eikä työttömissä, kyllä mä sen tiedän, mutta ei siihen mikään rajat kiinni meininki auta. Täällä on kolme pitseeriaa joita pyörittää ulkomaalaiset, ilman noita ulkomaalaisia ei olis varmaan yhtään. Ja kiva musta on silloin tällöin syödä pitsaa. Ja jos joku puhuu pimeästä duunista pitseriossa niin valvokoon valtio sitten niitä, aika helppo nähdä päällepäinkin mikä on mutiais pitseria.
e: ja tuohon palkanpolkemiseen, kai ymmärrät että ammattiliitot määrittelee palkkarajat ja jos niiden alla maksaa niin oot saarrossa ennenkuin huomaakaan.
e2: ja niinkuin pexi sanoikin tuossa, eihän esimerkkinä olleesta marjanpoiminnasta kukaan puhunut että sillä pitäisi elättää itsensä. Sehän siinä hienoa on kun tuet ei lähde vaikka marjoja poimii. Toki jos joku tonni pari on niin pikku raha työttömälle ettei viitsi niin mikäs sitten. Mutta kyllä noi kaikki marjankeräys yritykset sanoo että suomalaisia ei kiinnosta...