Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ei ole tarkkaa tietoa mut mahtaako salossa olla edes paljon juuri tummaihoisia mamuja? Jotenki kuvittelisin et on säästyny ainakin suurimmalta ryntäykseltä.

Ei siel tummaihosia hirveesti, Irakilaisia/Lähi-idästä tulevii kylläki. En jaksa niistä niin huolestuu, enemmän siel venäläiset sikailee, niitä riittää.
Nimim Entinen salolainen vol 3 (tai no, 25 km etelään, nykystä Saloa kumminki ;) )

Edit. Salo kirjotetaan isolla S:llä.

Viimeksi muokattu:
Ei siel tummaihosia hirveesti, Irakilaisia/Lähi-idästä tulevii kylläki. En jaksa niistä niin huolestuu, enemmän siel venäläiset sikailee, niitä riittää.
Nimim Entinen salolainen vol 3 (tai no, 25 km etelään, nykystä Saloa kumminki ;) )

Edit. Salo kirjotetaan isolla S:llä.

Salolainen kirjoitetaan ensisijaisesti pienellä ;)

No, hyvä että sai paikkansa takaisin. Toivotaan että hoitaa hommansa hyvin :)

No nyt kun mamu sai paikkansa takaisin niin mahtaako ne tilaukset kasvaa tai normalisoitua?, jos kerran vähenivät sen takia et mies oli tumma. Vai onko joku käyny rauhoittelemassa mummeleita et päästäkää ihmeessä sisään tekemään remonttia se on yhtä rehellinen ku suomalainenkin.

Se päivä olis kiva nähdä et joku uskaltaa paljastaa koko suomen käyttämän rahamäärän maahanmuuttoon ja siitä johtuviin lieveilmiöihin. Mahtanee olla aika kiva summa. Sellasta ei taida olla koskaan tulossa kun siitä tyhmempikin maahanmuuttoa puolustava tajuais et vittu tätä rahaa menee aivan helvetisti ja sen vois käyttää omiinki kansalaisiin.

Tuskin kovin monikaan tavan pulliainen tajuaa kuinka paljon sitä rahaa oikeesti syydetään mamuille ja niiden tarpeille. Ja niistä suuri osa vielä loisille ja rikollisille.

Opetin tänään taas duunissa Omarille suomea, 2 lausetta. Älä lyö minua kasvoihin ja Hän löi minua kasvoihin:D Itse se siis kysyi multa että miten nää menee suomeksi. Toivottavasti ei ikinä joudu noita käyttämään, sieltä voisi tulla aika kovaa takaisin. Ei ole mikään pieni mies, ja ex-nyrkkeilijä. Vittu se on ihan kipee sen kielen opiskelunsa kanssa, joka tauolla vihko kädessä ja höpöttää tai koneella googlesta katsoo käännöksiä. Tavoite on kuulemma "2 kuukautta minä voin puhua kenelle vaan suomea":hyper:

Pikaisen Turkugoogletuksen satoa:

Turussa on asukkaita jotain 177 000. Maahanmuuttajien osuus asukkaista oli vuonna 2008 6-7%, eli nykyään varmaan jo enemmän?

Ja tuon porukan palveluihin saatiin Turussa vuonna 2009 upotettua 37 miljoonaa euroa. Ja voi olla pääteltävissä että porukan kasvaessa myös euromääräkin kasvaa.

Joku sanoo kohta "ei ne kaikki tuota persnettoa sillä osa on töissä tai menee töihin" johon vastaan jo nyt että näin on, mutta lukema jää silti roimasti tappiolliseksi.

Ehdottaisin, että nämä luvut selvitettäisiin vuosittain koko Suomesta, ja selvinnyt persnettosumma kerättäisiin korotettuina veroina niiltä, jotka tätä rikastusta vaativat. Veronkorotus voisi mennä progressiivisesti näin:
- Perus nettimokutuksesta veroprosentti nousisi muutamalla prosenttiyksiköllä.
- Vihreitä ja rkp:tä äänestämällä saisi veroprosenttinsa ylöspäin 10%.
- Mokuttavilta päättäjiltä perittäisiin Astrid-veroa esimerkiksi 90%.

Järjestelyn etuna olisi vastuun siirto mokuttajille, valtion velkaantumisen hidastaminen, ja vitutuksen selkeä väheneminen minulta.

3miljardia maksaa nämä apinat suomelle kun lasketaan mukaan ulkomaanapu, miettikäähän mitä sillä rahalla saisi luotua? Työttömyys vähenisi ku valtio aloittaisi eri projekteja ja koulut paranisi ja sairaalat paranisi, mutta kansa ei nähtävästi halua sitä ne haluaa vain roskaväkeä tänne ku media ohjailee niitä.

Jatkoa edelliseen. Ruotsissa menee yli 20% verotuloista maahanmuuton kustannuksiin, kun maahanmuuttajien osuus väestöstä on jotakuinkin 20%. Joo tiedän että on kiisteltyä ja epävirallista tietoa mutta ei se varmuudella halpaa ole.

Suomessa ollaan valitettavasti vasta 4% hujakoilla mamujen osuudessa väestöstä. Rajat siis auki ja heti! Kun halutaan esimerkiksi että tulevaisuudessa neljäsosa kansasta olisi mitä tahansa muuta kuin tylsiä kantasuomalaisia, ja maassa jo oleva väkiluku kestäisi samassa, niin silloin pitäisi löytyä rahat yli miljoonan työttömän (perusjunttisuomilaiset mukaanlukien) hoivaamiseen ja palvelemiseen.

Aluksi riittää tuollainen vaatimatonkin tavoite, mutta tulevaisuuden sukupolvet voisivat ihan hyvin nauttia uudistuneesta ja värisevästä Suomesta, jonka väkiluku olisi vaikka jopa 20 000 000! Tai ylikin!

Tälle kaikelle on olemassa jokin hinta, vaikkei sitä laskettaisikaan, tai kerrottaisikaan. Tämän hinnan maksamiseen otetaan rahat sitten veroilla tottakai.

Siksi verotusta pitäisi alkaa jo nyt suunnittelemaan sitä ajatellen, että Suomesta tulee joskus monikulttuurinen vapaa-aikaa ihannoiva paratiisi, jossa ei yksikään tehdaskaan enää melua eikä saastuta ilmaa.

Muistatteko kun ala-asteella leikittiin "kuka pelkää mustaa miestä"? Vieläköhän toi raikuu pihoilla.

Jeps, ja musta pekka peliäkin pelattiin (nykyään ihan vaan pekka peli). Nykyäänkin musta pekka peli on vielä olemassa mutta poliittisena ja käänteisin säännöin; eettinen voittaja on se maa jolla on eniten musta pekkoja rikastuttamassa kulttuuria. Ensimmäisen kiven heittäköön se joka viimeksi nauraa.

3miljardia maksaa nämä apinat suomelle kun lasketaan mukaan ulkomaanapu, miettikäähän mitä sillä rahalla saisi luotua? Työttömyys vähenisi ku valtio aloittaisi eri projekteja ja koulut paranisi ja sairaalat paranisi, mutta kansa ei nähtävästi halua sitä ne haluaa vain roskaväkeä tänne ku media ohjailee niitä.

En tiedä mistä tempasit tuon lukeman mut uskon et voi pitää paikkaa ihan helpostikkin. Miettikää tosiaan mitä tolla rahalla sais. Yks monen monen muun asian kans mikä mua vituttaa ihan kybällä et eläkeläiset on ihan kauheissa oloissa suomessa, rahat ei riitä lääkkeisiin saati sitten ruokaan. Vanhustentalot on kuolemanloukkuja kun ei ole hoitajia tarpeeksi kun kaikista supistetaan. (ei ole omia mummoja ja pappoja jonka takia kirjotan). Nää mamut elää sata kertaa paremmissa oloissa ku nää ihmiset jotka tän maan on meille tehny, ja tässä on kiitos.

Kyllä pistää vituttaan, isänmaallinen ihminen kun olen aina ollut.

Ja tää tulee pahenemaan vaan vuosi vuodelta.

Jeps, ja musta pekka peliäkin pelattiin (nykyään ihan vaan pekka peli). Nykyäänkin musta pekka peli on vielä olemassa mutta poliittisena ja käänteisin säännöin; eettinen voittaja on se maa jolla on eniten musta pekkoja rikastuttamassa kulttuuria. Ensimmäisen kiven heittäköön se joka viimeksi nauraa.

1s. nauratti, sitten järki leikkasi umpiluussa, ei paljoa naurata. KUUKAA PELKÄÄ MUSTAA MIESTÄ? EN MIINÄÄ AINAKAAN:D

Opetin tänään taas duunissa Omarille suomea, 2 lausetta. Älä lyö minua kasvoihin ja Hän löi minua kasvoihin:D Itse se siis kysyi multa että miten nää menee suomeksi. Toivottavasti ei ikinä joudu noita käyttämään, sieltä voisi tulla aika kovaa takaisin. Ei ole mikään pieni mies, ja ex-nyrkkeilijä. Vittu se on ihan kipee sen kielen opiskelunsa kanssa, joka tauolla vihko kädessä ja höpöttää tai koneella googlesta katsoo käännöksiä. Tavoite on kuulemma "2 kuukautta minä voin puhua kenelle vaan suomea":hyper:

Perkeleen hieno homma, että kaveri on halukas oppimaan. Noiden lauseiden sisältö on tosin vähän kyseenalaisia :)

Heh, no kylläpäs nyt herkkään paikkaan osuin. Ota lääkkeet niin ei tartta alkaa henkilökohtaisuuksia aukomaan :)

Montako työtöntä olet työllistänyt ja haastatellut mahdollisiin töihin. Minä olen aika vitun monta ja surullista on että nuoria ei kiinnosta ja vanhat eivät ole enää työkykyisiä. Luuletko että olen huvikseen puolalaisia duunareita palkannut, niille joutuu maksaan saman liksan kun suomalaisille ja vielä katteleen asunnot kaupanpäälle.

Vika on systeemissä eikä työttömissä, kyllä mä sen tiedän, mutta ei siihen mikään rajat kiinni meininki auta. Täällä on kolme pitseeriaa joita pyörittää ulkomaalaiset, ilman noita ulkomaalaisia ei olis varmaan yhtään. Ja kiva musta on silloin tällöin syödä pitsaa. Ja jos joku puhuu pimeästä duunista pitseriossa niin valvokoon valtio sitten niitä, aika helppo nähdä päällepäinkin mikä on mutiais pitseria.

e: ja tuohon palkanpolkemiseen, kai ymmärrät että ammattiliitot määrittelee palkkarajat ja jos niiden alla maksaa niin oot saarrossa ennenkuin huomaakaan.

e2: ja niinkuin pexi sanoikin tuossa, eihän esimerkkinä olleesta marjanpoiminnasta kukaan puhunut että sillä pitäisi elättää itsensä. Sehän siinä hienoa on kun tuet ei lähde vaikka marjoja poimii. Toki jos joku tonni pari on niin pikku raha työttömälle ettei viitsi niin mikäs sitten. Mutta kyllä noi kaikki marjankeräys yritykset sanoo että suomalaisia ei kiinnosta...

No alkaa tympäsemään tämä työttömien syyllistäminen, mutta ei ollut tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin, pyydän sitä anteeksi. Suomessa työllisyysaste oli 90-luvun alussa n. 75% laski laman myötä lähelle 60%, nousi sitten taas lähelle 70% mikä lie nyt. Eli kyllä suomalaiset haluavat tehdä työtä, jos sitä vain olisi kaikille, toki aina on pummeja joukossa ja ne pitäisi saada karsittua, että eivät pystyisi elämään sosiaalituilla.

Minää taas tiedän työttömiä, jotka tekisivät mitä vaan työtä, mutta kun ei ole niin ei ole.

Olen törmännyt moneen yrittäjään, jotka sanovat, että työllistäisivät kenen tahansa, yleensä se on ollut tyhjää suunpieksäntää, mutta hyvä jos sinä pystyt työllistämään.

Kannattaa kysellä Itä- ja Pohjois-Suomesta sieltä vielä löytyy työhaluisia, mutta ongelmana lienee asunnon saanti pääkaupunkiseudulta.

Back
Ylös Bottom