Itse kullekin tekisi hyvää mennä sinne maailmalle ja tutustua todellisuuteen! Todellisuus on sitten vähän eriasia ku ajella taksillä vähän keskustaa ympäri ja katella ikkunoista ja jutella hotellin lähellä oleville kauppiailleOletko Alyssa nähnyt todellisuutta siellä Lontoossa? Minä näin kun asuin siellä, asuin chiswickissä.
En, oon kulkenut koko ajan silmät kiinni ja korvatulpat korvilla. "Heh heh".
:jahas:
Ei oo ehkä mun postit parhaita mutta kato omia posteja. Uskomatonta paskaa suollat kokoajan.
Ai mitä paskaa? Kerro mulle, miksi mun sanomani on paskaa? Vastustan väkivaltaa tekijästä riippumatta, vastustan ahdasmielisyyttä, ennakkoluuloja ja tuomitsemista. Kannatan suvaitsevaisuutta (tiettyyn pisteeseen asti), avarakatseisuutta sekä ihmisten kohtelemista ihmisinä eikä väreinä tai kansallisuuksina. En halua Suomeen rikollisia, kannatan työperäistä maahanmuuttoa. Olen myös nykyisen politiikan kiristämisen kannalta, esimerkiksi rikoksentekijän karkoittaminen olisi mielestäni ihan ok. Ennen kaikkea kannatan sitä, että ihmisille annetaan mahdollisuus eikä ketään syrjitä, arvostella tai tuomita sellaisen seikan perusteella mihin hän itse ei voi vaikuttaa.
Mikä näissä ideoissa nyt mättää? Jos et ymmärrä joitakin käyttämiäni käsitteitä (kuten esim. suvaitsevaisuus tai avarakatseisuus. Myös ihmisarvo voi olla tällainen), kerro rohkeasti niin googlaan sulle selitykset.
Edit.
Kunpa mullakin ois yhtä avara mieli kuin sulla, ettei tarttis aina vittuuntua lukiessaan mamujen rikoksista ja siitä kuinka niihin syydetään rahaa. Minne päin maailmaan sä meidät rasistit haluaisit lähettää oppimaan suvaitsevaisuutta? Lähi-itään tai Afrikkaan kenties?
Mä kyllä vittuunnun ihan kaikista rikoksista, koska väkivalta on aina rumaa ja inhoan sitä. Jos rahan syytäminen maahanmuuttajiin vituttaa, onko se silloin maahanmuuttajien vika? Mielestäni paljon kehittävämpää olisi jos ihmiset kohdistaisivat vihansa vaikkapa eduskuntaan, joka näistä asioista päättää. Virastoissa päätetään kuka tänne pääsee, sinne se kritiikki olisi kohdistettava.
Ei tarvi lähteä niin kauas. Mikä vaan paikka mihin olisi ulkomaalaisena pakko sopeutua ja ottaa kontaktia eri ihmisiin olisi hyvä. Joistain ihan oikeasti huomaa ettei ole paljon tullut matkattua sen oman lähiön ulkopuolelle ja yleissivistyskin on luokkaa "hauki on lintu". En nyt tarkoita tätä mitenkään sinulle