Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Jyväskylän (tms. suomalaisen persläven) ulkopuolella. Ihmiset ovat monenvärisiä.

Uskomatonta paskaa. Jyväskylässä on vitusti neekereitä, arabeja ja ryssiä + aasialaisia ja pakeja jne. Oon jauhanu paskaa kaupungilla ohimennen useampien kanssa ja kukaan ei oo ollut runkkari. Kerran jauhoin mm. yhen afgaanin kanssa.. ei tullu talebanit perään.

Lisäksi oon sitä mieltä, että karkoituksista vaahtoaminen on ihan turhaa vinetystä. Olen yhteisvastuun kannalla kun Suomi kerran kuuluu euroopan unioniin niin ei ole oikein laittaa vahinkoa kiertämään vaan jokainen EU maa ottaa vastuun omien rajojensa sisällä olevista pakolaisista ja tuomitsee ne vankilaan rötöstelystä.
Se nyt on ihan vaan yleisesti tunnettu fakta miten munaton suomen oikeusjärjestelmä on tuomitsemaan väkivallasta, erityisesti omia kansalaisia joten tuotakaan ei voi laittaa hyysäämisen piikkiin.

Uskomatonta paskaa. Jyväskylässä on vitusti neekereitä, arabeja ja ryssiä + aasialaisia ja pakeja jne. Oon jauhanu paskaa kaupungilla ohimennen useampien kanssa ja kukaan ei oo ollut runkkari. Kerran jauhoin mm. yhen afgaanin kanssa.. ei tullu talebanit perään.

Joo, sori siitä Jyväskylästä. Meni Oulun ja Riihimäen sekaan vahingossa.

^ Ei pidäkään. Ei niitä kuitenkaan voi pyyhkäistä poiskaan. Justhan me saatiin Persujen jytkyn myötä niitä sosiaalipummien hyysääjiä roppakaupalla eduskuntaan lisää.

Kyllä ne voi jos vain löytyy tarpeeksi tahtoa. Puhdistuksia on ihmiskunnan historia täynnä eikä viimeisimmistä ole edes kovin kauaa.

Linkola Suomen pääministeriksi! :lol2:

Kuinka niin?
Selitys:

Mellakoijia yhdistää köyhyyden lisäksi nuoruus, lähes kaikki ovat 90-luvulla syntyneitä.
http://www.dailymail.co.uk/news/art...r-Blackberry-help-looters-ordinate-raids.html
Esim tosta tai muustakaan kuvasarjasta päätellen riehujat eivät todellakaan ole 90-luvulla syntyneitä.

Mark Duggan oli tummaihoinen. Monet Lontoon afrikkalais-karibialaistaustaiset kokevat olevansa poliisin silmätikkuna. Heidän mielestään poliisi saattaa pysäyttää heidät vain etnisen taustan vuoksi. Mellakoinnissa ja ryöstelyssä on kuitenkin ollut mukana kaikkien etnisten ryhmien edustajia.
Ketäänhän ei kiinnosta, että monesta lähteestä saa lukeä, että jamppa oli diileri ja jengiläinen. Fakta on se, että sillä oli ase hallussa, enää pitää selvittää kuka ampui ensiksi ja ketä. Mutta onhan se kivempi syyttää ihonväriä, kuin kertoa totuuksia. Ihme ettei tässä otettu esiin "neljän lapsen isää" niinkuin alkuperäisissä uutisissa.

Ja itsekin laittaisin kaiken värisen ja näköisen roskasakin jakoon. Harmi vaan, ettei suomalaiselle roskasakille taida löytyä vapaaehtoisia ottajia.

article-2023924-0D5B42B600000578-663_964x640.jpg

Aika kiltisti osaavat jonottaa. Toi yksi tyyppi on ilmeisesti juoksulenkillä poikennut hakemaan Western Unionista vähän käteistä.

Aika vaikea kyllä ymmärtää tollasta joukkoryöstelyä, ilmeisesti jonkinlainen äärimmäinen "joukossa tyhmyys tiivistyy" -ilmiö. Ketään ei näytä haittaavan että saa kuvansa lehtiin ja ympäri nettiä.

Hauskaa että täällä jotkut jotka ovat tuhansien kilometrien päässä Lontoosta tietävät ketkä siellä mellakoivat ja mistä syystä.

Taitaa olla japalle, Rankkurille ja Peevelille pettymys kattoa noita kuvia joissa on monenvärisiä ihmisiä. Sellainen se maailma nyt vaan on Oulun, Riihimäen tai Jyväskylän (tms. suomalaisen persläven) ulkopuolella. Ihmiset ovat monenvärisiä. Ei tartte seurata uutisia jos niistä tulee noin paha mieli.
Mistäs perselävestä sinä tai vanhempasi tulevat, painu sinne takaisin jos on niin vaikeaa täällä. Jokainen suomalainen kunta ja kaupunki ovat parempia paikkoja elää ja asua kuin mikään muslimaan paikkakunta tai yksikään paikkakunta Afrikassa.

Sinäkö se tiedät paremmin miksi roistot mellakoivat Englannissa ja enimmäkseen näytävät olevan tummempaa porukaa nuo huligaanit, Venäjän Omon ja Saksan poliisi apuun ne kyllä saavat mellakoitsijat kuriin oli ne minkä värisiä vaan.

Ei tartte seurata uutisia jos niistä tulee noin paha mieli.

Täähä oliki hyvä vinkki, toimiva ratkaisu myös muunlaisten ongelmien ratkaisuun. Ongelmat ratkeavat kuin itsestään kun niihin ei vaan kiinnitä mitään huomiota; ymmärtääkseni aasiassa paljonkin käytetty ongelmanratkaisumalli. Tästä taas nähdään että ylimielisillä eurooppalaisilla on paljon opittavaa muista kulttuureista.

Mistäs perselävestä sinä tai vanhempasi tulevat, painu sinne takaisin jos on niin vaikeaa täällä. Jokainen suomalainen kunta ja kaupunki ovat parempia paikkoja elää ja asua kuin mikään muslimaan paikkakunta tai yksikään paikkakunta Afrikassa.

Joo, painumpa tästä takaisin suhteellisen monikulttuuriselle Suomen etelärannikolle. Jos "jokainen suomalainen kunta ja kaupunki" on niin loistavia paikkoja, niin miksi niistä tulee niin ahdasmielisiä yhden mielipiteen juntteja tähänkin keskusteluun?

^ No eikö se sitten olekaan hyvä jos ihmisillä on mielipide jostakin asiasta? Vai pitääkö jostakin asiasta olla kenties kaksi mielipidettä että ei leimattaisi juntiksi?

Taitaa olla japalle, Rankkurille ja Peevelille pettymys kattoa noita kuvia joissa on monenvärisiä ihmisiä. Sellainen se maailma nyt vaan on Oulun, Riihimäen tai Jyväskylän (tms. suomalaisen persläven) ulkopuolella. Ihmiset ovat monenvärisiä. Ei tartte seurata uutisia jos niistä tulee noin paha mieli.

Luetko sä tätä ketjua ollenkaan? Minä en ole edes kommentoinut näitä mellakoita. Tai sitten et osaa edes kunnolle suomea.

^^ En voi sille mitään etten ymmärrä. Esimerkiksi tota japan mielipidettä edellisellä sivulla, jossa vertailtiin Tanskan ja Suomen suhtautumista maahanmuuttajarikollisiin. Tanskassa oli syntynyt mellakka irakilaisraiskaajien karkotuksesta, Suomessa ei somaliryöstäjien karkotuksesta. Silti japa halusi että Suomessa tehtäsiin kuten Tanskassa. Syntyy väkisinkin kuva että jotkut vaan haluaa niitä mellakoita tänne eikä mitään rakentavia lähestymistapoja ongelmiin edes haluta miettiä. SirMax laittoi pari sivua sitten uutisen vuodelta 2005 niistä somaliryöstäjistä, johon vastasin toisella uutisella että ne ryöstöthän saatiin kuriin. Mistä lyödään vetoa niin joskus parinkymmenen sivun päästä se sama uutinen vedetään taas esiin?

Tässä kohtaa taitaa päteä se sanonta että:
Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitolla.

Luetko sä tätä ketjua ollenkaan? Minä en ole edes kommentoinut näitä mellakoita. Tai sitten et osaa edes kunnolle suomea.

Itse et taida osata suomea. Kirjoitin että taitaa olla, eli arvelin että sullekin on pettymys huomata että ne ei olekaan pelkät neekerit jotka Lontoossa mellakoi. Enkö ole oikeassa?

Itse et taida osata suomea. Kirjoitin että taitaa olla, eli arvelin että sullekin on pettymys huomata että ne ei olekaan pelkät neekerit jotka Lontoossa mellakoi. Enkö ole oikeassa?

Miksi teet arvauksia. Yhtä lailla minä voin arvella, että mun kotikaduilla alkaa pakolaiskeskuksen väärinkohdellut lapset mellakoimaan huomenna. Onko tämä hyvä arvio?

edit. ja mä laittaisin ne Lontoon valkoiset mellakoitsijat ryhmään "mokuttajat", jotka ei mielestäni ole yhtään sen parempia.

On tosi masentavaa huomata miten pahassa umpisolmussa koko maahanmuuttokeskustelu on. Ainakin jos nettifoorumeihin on uskominen. Joku tuolla aikaisemmin kyseli että minkälaisia motiiveja mulla tai jollain toisella on tähän keskusteluun. Voisin kysyä että minkälaisia motiiveja teillä sitten on? Samaa multa yritettiin tällä foorumilla kysellä aikaisemmin talvella yksityisiä parkkipirkkoja -ketjussa. Jonkun mielestä olin jonkun parkkifirman kätyri. En tajua miksi pitää vetää henkilökohtaiset asiat näihin keskusteluihin mukaan. Asiat täällä taistelee keskenään, eivät ihmiset. Täällä sitä paitsi keskustellaan anonyymeinä, ja jos sellaista mahista ei olisi niin tuskin koko keskustelua olisi edes olemassa. Olen varmaan mennyt itsekin henkilökohtaisuuksiin, ja olen siitä pahoillani, mutta en todellakaan ole ollut siinä asiassa itse aloitteellinen.

Back
Ylös Bottom