Hyvinvointi pitää ansaita, sitä ei pitäisikään jakaa loisille.
No shit? Joidenkin mielestä se kuitenkin pitää jakaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvinvointi pitää ansaita, sitä ei pitäisikään jakaa loisille.
Uskomatonta paskaa. Jyväskylässä on vitusti neekereitä, arabeja ja ryssiä + aasialaisia ja pakeja jne. Oon jauhanu paskaa kaupungilla ohimennen useampien kanssa ja kukaan ei oo ollut runkkari. Kerran jauhoin mm. yhen afgaanin kanssa.. ei tullu talebanit perään.
No shit? Joidenkin mielestä se kuitenkin pitää jakaa.
Selitys:Kuinka niin?
http://www.dailymail.co.uk/news/art...r-Blackberry-help-looters-ordinate-raids.htmlMellakoijia yhdistää köyhyyden lisäksi nuoruus, lähes kaikki ovat 90-luvulla syntyneitä.
Ketäänhän ei kiinnosta, että monesta lähteestä saa lukeä, että jamppa oli diileri ja jengiläinen. Fakta on se, että sillä oli ase hallussa, enää pitää selvittää kuka ampui ensiksi ja ketä. Mutta onhan se kivempi syyttää ihonväriä, kuin kertoa totuuksia. Ihme ettei tässä otettu esiin "neljän lapsen isää" niinkuin alkuperäisissä uutisissa.Mark Duggan oli tummaihoinen. Monet Lontoon afrikkalais-karibialaistaustaiset kokevat olevansa poliisin silmätikkuna. Heidän mielestään poliisi saattaa pysäyttää heidät vain etnisen taustan vuoksi. Mellakoinnissa ja ryöstelyssä on kuitenkin ollut mukana kaikkien etnisten ryhmien edustajia.
Mistäs perselävestä sinä tai vanhempasi tulevat, painu sinne takaisin jos on niin vaikeaa täällä. Jokainen suomalainen kunta ja kaupunki ovat parempia paikkoja elää ja asua kuin mikään muslimaan paikkakunta tai yksikään paikkakunta Afrikassa.Hauskaa että täällä jotkut jotka ovat tuhansien kilometrien päässä Lontoosta tietävät ketkä siellä mellakoivat ja mistä syystä.
Taitaa olla japalle, Rankkurille ja Peevelille pettymys kattoa noita kuvia joissa on monenvärisiä ihmisiä. Sellainen se maailma nyt vaan on Oulun, Riihimäen tai Jyväskylän (tms. suomalaisen persläven) ulkopuolella. Ihmiset ovat monenvärisiä. Ei tartte seurata uutisia jos niistä tulee noin paha mieli.
Ei tartte seurata uutisia jos niistä tulee noin paha mieli.
Mistäs perselävestä sinä tai vanhempasi tulevat, painu sinne takaisin jos on niin vaikeaa täällä. Jokainen suomalainen kunta ja kaupunki ovat parempia paikkoja elää ja asua kuin mikään muslimaan paikkakunta tai yksikään paikkakunta Afrikassa.
Eiköhän tässä ole aika monta sivua yritetty kertoa miksi meitä juntteja tulee. Jos ei halua ymmärtää niin ei ymmärrä.miksi niistä tulee niin ahdasmielisiä yhden mielipiteen juntteja tähänkin keskusteluun?
Taitaa olla japalle, Rankkurille ja Peevelille pettymys kattoa noita kuvia joissa on monenvärisiä ihmisiä. Sellainen se maailma nyt vaan on Oulun, Riihimäen tai Jyväskylän (tms. suomalaisen persläven) ulkopuolella. Ihmiset ovat monenvärisiä. Ei tartte seurata uutisia jos niistä tulee noin paha mieli.
Luetko sä tätä ketjua ollenkaan? Minä en ole edes kommentoinut näitä mellakoita. Tai sitten et osaa edes kunnolle suomea.
Itse et taida osata suomea. Kirjoitin että taitaa olla, eli arvelin että sullekin on pettymys huomata että ne ei olekaan pelkät neekerit jotka Lontoossa mellakoi. Enkö ole oikeassa?
On tosi masentavaa huomata miten pahassa umpisolmussa koko maahanmuuttokeskustelu on. Ainakin jos nettifoorumeihin on uskominen. Joku tuolla aikaisemmin kyseli että minkälaisia motiiveja mulla tai jollain toisella on tähän keskusteluun. Voisin kysyä että minkälaisia motiiveja teillä sitten on? Samaa multa yritettiin tällä foorumilla kysellä aikaisemmin talvella yksityisiä parkkipirkkoja -ketjussa. Jonkun mielestä olin jonkun parkkifirman kätyri. En tajua miksi pitää vetää henkilökohtaiset asiat näihin keskusteluihin mukaan. Asiat täällä taistelee keskenään, eivät ihmiset. Täällä sitä paitsi keskustellaan anonyymeinä, ja jos sellaista mahista ei olisi niin tuskin koko keskustelua olisi edes olemassa. Olen varmaan mennyt itsekin henkilökohtaisuuksiin, ja olen siitä pahoillani, mutta en todellakaan ole ollut siinä asiassa itse aloitteellinen.