Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

...
Mulla on Suomessa asuvia italialaisia ystäviä ja heille huudellaan kaupungilla nykyään näitä muslimimamut kotiin sloganeita. Ainakin minua hävettää, mihinpäin asenteet ovat menossa.
Moukkia löytyy aina, valitettavasti, eikä tuollainen käytös ole millään tavalla puollustettavaa. Järkevällä tavalla toteutettu maahanmuutto ja kansainvälisyys on pienelle maalle elinehto, myös matkailuteollisuus kärsii jos turistit eivät halua tulla tänne. Vientiteollisuus tarvitsee kansainvälisiä osaajia joiden työpanos hyödyttää koko Suomea.

En väitä vastaan, etteikö näitä ongelmia tulisi maahanmuuton mukana Suomeen, mutta ko. tavat katoavat uudessa kotimaassa nopeasti, jos muuttajat sulautuvat kantaväestöön. Tätä kehitystä on omiaan jarruttamaan tämä muodissa oleva rasis... eikun maahanmuuttokriittisyys.

Avainsana boldattuna. Muslimien valtaväestöön sulautumisesta voidaan ottaa esimerkki Singaporesta, jossa muslimeita on väestöstä noin 16%. Yhteensä reilun vuoden täällä asuneena uskallan väittää, ettei tuo muslimien valtaväestöön sulautuminen tule olemaan ikinä missään realiteetti. Muslimit eivät hyväksy juurikaan kontakteja muiden etnisten "alempiarvoisten" ryhmien kanssa. Seurustelu tai avioituminen johonkin toiseen uskonnolliseen ryhmään kuuluvan kanssa on täysin mahdotonta. Muslimien tapa korostaa omaa erinomaisuuttaan ja yhteenkuuluvuuttaan uskonnollisten normien (mm. yhteiset rukoushetket, ramadan-paasto) ja halveksunta ei-muslimeja kohtaan tekevät integroitumisesta erittäin haastavaa. Tietysti oman lisänsä soppaan Suomessa tuo maahanmuuttokriittisyys, mutta kyllä se suurin este integroitumiselle on muslimien kriittisyys muita väestöryhmiä kohtaan.

Veikkaan että Disgust on nainen joka on mennyt naimisiin muslimimiehen kanssa.

Korjaa Disgust jos olen väärässä.

Ite olen vahvasti sitä mieltä, että disgust on muslimi ja maahanmuuttaja, arabi tai somali. Ei kukaan ihminen kuluta aikaansa asioihin joissa ei ole oma lusikka sopassa.
Vaikka kuinka muut yrittää näyttää todisteita koko touhun järkevyydestä, ei disgust edes suostu katsomaan asiaa vaikka kuinka tosi olisi. Muutenkin disgustin posteissa loistaa tietämättömyys ja jotenkin naivi ja epäkypsä kirjoitus ja ajatusmaailma.

Hei tekeehän ne suomalaiset miehetkin kunniamurhia.... jep.

Ja olen itsekkin epäkypsä ja hölmö, mutta itse en jaksa täällä väitellä. Olen suurimman osan Suomalaisista samaa mieltä maahanmuutosta, eli sossutuet pois. Niin olis kiva kuinka monta maahanmuuttajaa tänne jäisi, jos ei saisi kaikkea ilmaiseksi.

Millä tavalla lehdistö vaikenee tästä, jos tosta pakistanilaiskeissistä oli lehdet täynnä juttua? Vielä kiinnostaisi kuulla sulta, että mistä sä tiedät näistä kunniamurhista, joista lehdet vaikenee? Tunnetko sä jonkun, joka on tehnyt kunniamurhan tai tunnetko jonkun, joka tuntee jonkun, joka on tehnyt kunniamurhan?

"kunnia vaatii" hehe.. vittu jätkä on ulapalla. Mitä jengi oikein kelaa.. ei pysty käsittää..

Suomessakin noista kunniamurhista saa lukea viikoittain iltalehden kannesta eikö niin?

juuri näin.

Ei kukaan ihminen kuluta aikaansa asioihin joissa ei ole oma lusikka sopassa.
Vaikka kuinka muut yrittää näyttää todisteita koko touhun järkevyydestä

Tässä threadissa on muutama joka juuri noin on käyttäytynyt sekä pari kirjoittajaa joilla on samoja "oireita" tässä ja muissa threadeissa jotka käsittelevät jotain uskontoa/maahanmuuttoa sekä kaikenlaisia ampumis/väkivallan tekoja.
Niin miten tuo palava puolustelu kaiken vastarinnan keskellä pysyy voimissaan? Jos kirjoittaa jonkun 400-700 viestiä ja lähes kaikki on samaa puolustelua niin mistä syntyy tuo palava halua olla "oikeassa". Voiko vaikka pakkikselle kirjautuessaan päättää että nyt olen tätä mieltä asiasta ja periksi en anna vai onko tosiaan niin että uskoo sen asian puolesta noin vakaumuksella. Minun on vaikea ymmärtää tuollaista vakaumusta ja se on mielestäni jo pelottavaa sillä jos uskoo noin vakaumuksellisti asiaansa niin miten pitkä matka siitä on sitten tekoihin joita nyt tuolla maailmalla jotkut suoritttavat.

Minun on vaikea ymmärtää tuollaista vakaumusta ja se on mielestäni jo pelottavaa sillä jos uskoo noin vakaumuksellisti asiaansa niin miten pitkä matka siitä on sitten tekoihin joita nyt tuolla maailmalla jotkut suoritttavat.
Tämä + islamisaatio, onnea vain jälkipolville sitten 100-200 vuoden sisään.

Jos kirjoittaa jonkun 400-700 viestiä ja lähes kaikki on samaa puolustelua niin mistä syntyy tuo palava halua olla "oikeassa". Voiko vaikka pakkikselle kirjautuessaan päättää että nyt olen tätä mieltä asiasta ja periksi en anna vai onko tosiaan niin että uskoo sen asian puolesta noin vakaumuksella. Minun on vaikea ymmärtää tuollaista vakaumusta ja se on mielestäni jo pelottavaa sillä jos uskoo noin vakaumuksellisti asiaansa niin miten pitkä matka siitä on sitten tekoihin joita nyt tuolla maailmalla jotkut suoritttavat.

Eikö täällä yksi herra kirjoitellut muutaman tuhat viestiä maahanmuuttovastaisia viestejä ennen kuin sai bannia. Aikamoinen vakaumus! Jopa hieman pelottavaa. Kuinka pitkä matka siitä on tekoihin, joita tuolla maailmallakin tehdään.

Eikö täällä yksi herra kirjoitellut muutaman tuhat viestiä maahanmuuttovastaisia viestejä ennen kuin sai bannia. Aikamoinen vakaumus! Jopa hieman pelottavaa. Kuinka pitkä matka siitä on tekoihin, joita tuolla maailmallakin tehdään.
Sillä erotuksella, että Lähi-Idässä paukkuu joka ikinen päivä, muualla noin kerran pari vuosikymmenessä. Jos objektiivisesti katsot, niin Islamin haarat ovat ylivoimaisesti väkivaltaisin uskonnon osa missään koskaan.

Ja mä sanon nyt ihan suoraan, mun mielestä on vitun vastemielistä ja halveksuttavaa pukea naiset huntuihin ja peittää naisten ihana olomuoto millään tapaa. Sovinistista paskaa ja sovinistiset kusipäät aina unohtavat, että ovat pienenä itse olleet riippuvaisia naisesta ja lutkuttaneet naisen nänniä avuttomana sinappiruiskuna. Vanhempana sitten alistetaan naisia ja pidetään niitä jonain apinoina jotka vain duunaa kakaroita. Mitä mieltä disgust on tästä?

Ois hauska saada tähän ketjuun joku aito ex-muslimi.. Kuka ois tajunnu mitä shaibaa oma uskonto on ja lähtenyt kävelemään siitä uskosta.
Kiinnostas tietää mitä annettavaa "hänellä" olisi tähän keskusteluun.

Luultavasti niitä ei ole olemassa.. ainakaan hengissä.

Jep niin kirjoitteli, mutta kun tässä on maailman tilannetta seuraillut niin näillä maahanmuuttovastaisilla taitaa kuitenkin olla suurin syy kirjoittaa viestejään kun he pelkäävät noita vastapuolen vakaumuksia joilla on taipumus hieman pienemmästäkin tilanteesta mennä tekoihin. Joten tervettä itsesuojelu vaistoa.

Ja mä sanon nyt ihan suoraan, mun mielestä on vitun vastemielistä ja halveksuttavaa pukea naiset huntuihin ja peittää naisten ihana olomuoto millään tapaa. Sovinistista paskaa ja sovinistiset kusipäät aina unohtavat, että ovat pienenä itse olleet riippuvaisia naisesta ja lutkuttaneet naisen nänniä avuttomana sinappiruiskuna. Vanhempana sitten alistetaan naisia ja pidetään niitä jonain apinoina jotka vain duunaa kakaroita. Mitä mieltä disgust on tästä?

Et sä tuu mitään selkeää vastausta tohon saamaan disgustilta. Kyselin samaa eräältä tutulta nuorelta naiselta joka kääntyi islamiin, ja tää vakuutteli että islamilaisessa kulttuurissa kunnioitetaan naisia oikeesti tosi paljon. No, sitten kun lainasin hieman koraania ja kerroin että jopa lain alla miehet ja naiset ovat epätasa-arvoisia, niin sitten tuli perinteiset "yksittäiset hullut", "ei se islam, vaan se kulttuuri" ja "koraanin sanomia voi tulkita monella tavalla" -argumentit. Lopulta kyseinen neito veti herneet nenään eikä vastaillut enää mitään, kuten muslimit yleensä, jos heidän kulttuuriaan kritisoi.

http://www.youtube.com/watch?v=l0nKZg4u6Eo vanha video, mutta:
"Lauantaina kun Israel otteli Ruotsia vastaan Davis Cupin-tennisottelussa, arviolta 6000 vasemmistolaista, arabia, muslimia ja anarkistia protestoi Israelilaisten läsnäoloa kaupungissa"

Siis miettikää nyt ees vähän tätä touhua. Rauhanuskonto saa yhdestä kaupungista järjettömät mellakat aikaan, kun vääränmaalainen joukko tulee pelaamaan tennistä. Jos sitä koraania/satukirjaa ei lueta, mistä tää viha tulee? Disgust?

http://www.youtube.com/watch?v=l0nKZg4u6Eo vanha video, mutta:
"Lauantaina kun Israel otteli Ruotsia vastaan Davis Cupin-tennisottelussa, arviolta 6000 vasemmistolaista, arabia, muslimia ja anarkistia protestoi Israelilaisten läsnäoloa kaupungissa"

Siis miettikää nyt ees vähän tätä touhua. Rauhanuskonto saa yhdestä kaupungista järjettömät mellakat aikaan, kun vääränmaalainen joukko tulee pelaamaan tennistä. Jos sitä koraania/satukirjaa ei lueta, mistä tää viha tulee? Disgust?

Tuo on jotaki ihan uskomatonta. Uskon, että disgusti pystyy tuotaki jollaki hullulla tavalla puolustelemaan.

Kunniamurhat ovat hyvin yleisiä täällä hinduenemmistöisessä Intiassa. Yleensä johtuvat myötäjäisriidoista tai tyttären/sisaren suhteesta alempikastiseen mieheen. Eli siis nuoren naisen tappaa joko oma tai sulhasen perhe. Samaan uskontoon naittamisesta ovat hyvin tarkkoja roomalaislkatoliset ja juutalaiset, muiden muassa.

En väitä vastaan, etteikö näitä ongelmia tulisi maahanmuuton mukana Suomeen, mutta ko. tavat katoavat uudessa kotimaassa nopeasti, jos muuttajat sulautuvat kantaväestöön. Tätä kehitystä on omiaan jarruttamaan tämä muodissa oleva rasis... eikun maahanmuuttokriittisyys. Sitä vastaan väitän, että nimenomaan muslimit edustaisivat näissä rikoksissa naisia kohtaan jotain globaalia enemmistöä. Ovat ennemminkin huonosti toimeentulevan ja koulutetun maalaisporukan tapoja kehitysmaissa.

Mulla on Suomessa asuvia italialaisia ystäviä ja heille huudellaan kaupungilla nykyään näitä muslimimamut kotiin sloganeita. Ainakin minua hävettää, mihinpäin asenteet ovat menossa.

Kaikki muslimit eivät harrasta kunniamurhia eikä Koraanissa esmes käsittääkseni puhuta kunnimurhista vaan se on kuulunut tiettyjen alueiden kulttuuriin. Kurdit noita harrastaa, Afganistanissa kanssa. Näissä paikallinen kulttuuri on sekoittunut islamiin. Kurdien tekemiä varmaan nää pohjoismaiset kunniamurhat.

Back
Ylös Bottom