Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Millä tavalla lehdistö vaikenee tästä, jos tosta pakistanilaiskeissistä oli lehdet täynnä juttua? Vielä kiinnostaisi kuulla sulta, että mistä sä tiedät näistä kunniamurhista, joista lehdet vaikenee? Tunnetko sä jonkun, joka on tehnyt kunniamurhan tai tunnetko jonkun, joka tuntee jonkun, joka on tehnyt kunniamurhan?

"kunnia vaatii" hehe.. vittu jätkä on ulapalla. Mitä jengi oikein kelaa.. ei pysty käsittää..

Suomessakin noista kunniamurhista saa lukea viikoittain iltalehden kannesta eikö niin? :jaahas:
Etkö ole kuullut kunniamurhista aiemmin, vai onko helpompi vain ummistaa silmänsä?

Itse olen puhunut lähinnä asenteista taustalla ja mikäli vanhemmat eivät hyväksy suomalaista seurustelukumppania lapselleen, niin on aika naurettava ajatus että silloin vanhemmat arvostaisivat suomalaisia. Ja tuossa piilee ongelma jos tullaan suomeen eikä silti arvosteta suomalaisia ja kertoo sen ettei haluta integroitua valtakulttuuriin. Ei itsellä ainakaan tulisi mieleenkään viedä omia lapsia sellaisen kulttuuriin pariin johon minulla olisi niin pahat ennakkoluulot/-tiedot etten haluaisi lapsen hengailevan sen kulttuurin edustajien kanssa.

Me siis edelleen puhutaan aika hypoteettisesta tilanteesta, koska mistä minä tai sinä tiedetään kuinka moni mamufaija on kieltänyt tyttärensä tapailemasta suomalaista? Ja jos näitä tapauksia vielä on, niin se on vaan ajankysymys, että milloin alkaa näkyä enemmän mulatteja kaduilla. Babysteps kato..

Jos joku ei arvosta suomalaista, niin se ei arvosta. Se on sääli ja sille ei voi mitään. Pitäisikö sen olla joku käännytysperuste tai yhtenä kysymyksenä kansalaisuushakemuksessa?

Etkö ole kuullut kunniamurhista aiemmin, vai onko helpompi vain ummistaa silmänsä?

Oon kuullut joo. Eikö ne ole niitä, kun suomalainen mies kännissä tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Siis niitä, joita tapahtuu Suomessa vuosittain useita kymmeniä? Vai tarkoititko niitä, joissa muslimi-isä tappaa tyttärensä, jos tämä on nainu väärää jätkää? Siis niitä, joita Suomessa on tapahtunut vain yksittäistapauksia? (Itseasiassa en nopealla googlettamalla ole löytänyt yhtään, mutta kyllä niitä joitain taitaa olla, jos en väärin muista)

Sekasinhan ne perheet on, jotka kunniamurhia harrastaa ja pistää oikein vihaksi, kun semmoisesta kuulen. Pitäisi kulli leikata irti, tunkea se perseeseen ja ommella kiinni semmosilta, jotka niitä tekee. Onneksi niistä ei juuri kuulekaan Suomessa.

Oon kuullut joo. ::: tekee. Onneksi niistä ei juuri kuulekaan Suomessa.
Onneksi niitä ei ollut tuossa aiemmassa linkissäkään? Ilmeisesti naiset hakeutuvat syyttä suotta turvaan maahanmuuttajien "kunnia"väkivallalta?
Hassua että syyllistit juuri Suomalaiset kunniamurhista, mikä ei kuulu meidän kulttuuriiin, mutta varmasti laitat todisteet että kunniamurhat ovat olleet aina osa Suomalaista kulttuuria?

Onneksi niitä ei ollut tuossa aiemmassa linkissäkään? Ilmeisesti naiset hakeutuvat syyttä suotta turvaan maahanmuuttajien "kunnia"väkivallalta?
Hassua että syyllistit juuri Suomalaiset kunniamurhista, mikä ei kuulu meidän kulttuuriiin, mutta varmasti laitat todisteet että kunniamurhat ovat olleet aina osa Suomalaista kulttuuria?

Kuten aiemmin sanottua, onneksi niistä ei usein kuule.

Eikö sitä voida laskea kunniamurhaksi, kun suomalainen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Eikös tämän miehen kunniaa ole loukattu silloin?

Mun on pakko taas vetää tähän ikivanha esimerkki. Se, että pedaripapit käyttää lapsia seksuaalisesti hyväkseen, ei tee krisitityistä lasten hyväksikäyttäjiä. Joten miksi muutaman mädän omenan (tässä tapauksessa kunniaväkivaltaa harjoittavan) takia, pitää leimata kaikki muutkin mädiksi omenoiksi? Se, että promillen tuhannesosa muslimeista on tehnyt kunniamurhan, ei tarkoita, että muslimit ovat kunniamurhaajia. Loogista matematiikkaa eikö..?

Kuten aiemmin sanottua, ... muslimit ovat kunniamurhaajia. Loogista matematiikkaa eikö..?
Ymmärrän, et halua vastata vaikeaan kysymykseen, etkä esittää todisteitä, koska niitä ei ole. Sen sijaan alat saivartelemaan olemattomia, kuten aina.
Todista, että Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu kunniamurhat, loogista eikö totta?

Koko kunniamurha on käsitteenä uusi Suomessa, mutta kyllähän nämä missä iskä tappaa exsänsä ja yhteiset jälkeläiset voi kunniamurhiin rinnastaa vaikka kyseessä on jonkin sortin laajennettu itsemurha. Ja näitähän vitun idiootteja suomessa riittää ihan omiksi tarpeiksi.

...tämä ei siis minään puolustuksena muita kunniamurhia kohtaan mutta turha on väittää etteikö suomessa esiinny kohtuudella lähimmäiseen kohdistettua väkivaltaa. Ja mistäs muusta kuin omasta loukatusta kunniasta silloin yleensä on kyse...

Ymmärrän, et halua vastata vaikeaan kysymykseen, etkä esittää todisteitä, koska niitä ei ole. Sen sijaan alat saivartelemaan olemattomia, kuten aina.
Todista, että Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu kunniamurhat, loogista eikö totta?

Juurihan mä vastasin. Mitä ihme todisteita? Kysyin sulta kysymyksen. Voin toistaa itseäni: "Eikö sitä voida laskea kunniamurhaksi, kun suomalainen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Eikös tämän miehen kunniaa ole loukattu silloin?"

Saivartelin mitä? Mun mielestä mä pysyin ihan aiheessa.

Juurihan mä vastasin. Mitä ihme todisteita? Kysyin sulta kysymyksen. Voin toistaa itseäni: "Eikö sitä voida laskea kunniamurhaksi, kun suomalainen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Eikös tämän miehen kunniaa ole loukattu silloin?"

Saivartelin mitä? Mun mielestä mä pysyin ihan aiheessa.
Niin, minä esitin sinulle ensin kysymyksen, vastaa siihen, todisteiden kera, niin jatketaan keskustelua. Haluatko linkin, vai saivarrellaanko lisää?

Ei ole rinnastettavissa. Kunniamurha liittyy kulttuuriin, historiaan ja uskontoon. Kun taas "suomalainen kunniamurha" on tunteisiin liittyvää ja henkilökohtainen loukkaus.
Muslimimies on kykenevä molempiin, mutta suomalaisten miesten perinteisiin, tai kulttuuriin ei kuulu tappaa vaimoa jos se pettää.. Silloin otetaan ero.

Edit. suomalaista miestä ei siis ole opetettu siihen, että kun vaimo puhuu vieraalle miehelle, tai kun tytär haluaa mustan miehen, että vaimo, tai tytär on tuottanut perheelle/miehelle suuren kunnianmenetyksen ja tästä täytyy huoraa rangaista.

Ei ole rinnastettavissa. Kunniamurha liittyy kulttuuriin, historiaan ja uskontoon. Kun taas "suomalainen kunniamurha" on tunteisiin liittyvää ja henkilökohtainen loukkaus.
Muslimimies on kykenevä molempiin, mutta suomalaisten miesten perinteisiin, tai kulttuuriin ei kuulu tappaa vaimoa jos se pettää.. Silloin otetaan ero.

Miten kunniamurha liittyy näihin?? Se, että niitä jotkut sekopäät tekee, ei meinaa sitä, että ne kuuluu kulttuuriin ja uskontoon. Kuuluukoo kulttuuriin se, että suomalanen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Sillä niitä tehdään aika vitusti enemmän, kuin näitä mamujen tekemiä "kunniamurhia".

Kunniamurhat ovat silkkaa flipanneiden sukujen sairaita tapoja. Jos ne kuuluisi kulttuuriin, uskontoon ja historiaan, niin niitä harrastaisi jokainen tai joka toinen perhe.

Muslimimies on kykenevä molempiin? muhahaha. Ota se pää ulos perseestä, mene kadulle, pysäytä 100 muslimia ja kysy niiltä, mitä mieltä ne on kunniamurhista. Kysy niiltä, että tappaisiko ne oman tyttärensä, jos tämä itse valitsee oman miehensä? Saatat hämmästyä.

(Välillä mä mietin, että kirjoittaako jengi täällä ihan tosissaan näitä juttuja)

Ei sun kanssa jaksa väitellä, kun et sä ymmärrä toisten posteja.

Miten kunniamurha liittyy näihin?? Se, että niitä jotkut sekopäät tekee, ei meinaa sitä, että ne kuuluu kulttuuriin ja uskontoon. Kuuluukoo kulttuuriin se, että suomalanen mies tappaa vaimonsa mustasukkaisuudesta? Sillä niitä tehdään aika vitusti enemmän, kuin näitä mamujen tekemiä "kunniamurhia".

Kunniamurhat ovat silkkaa flipanneiden sukujen sairaita tapoja. Jos ne kuuluisi kulttuuriin, uskontoon ja historiaan, niin niitä harrastaisi jokainen tai joka toinen perhe.

Muslimimies on kykenevä molempiin? muhahaha. Ota se pää ulos perseestä, mene kadulle, pysäytä 100 muslimia ja kysy niiltä, mitä mieltä ne on kunniamurhista. Kysy niiltä, että tappaisiko ne oman tyttärensä, jos tämä itse valitsee oman miehensä? Saatat hämmästyä.

(Välillä mä mietin, että kirjoittaako jengi täällä ihan tosissaan näitä juttuja)

Siis suollat kyllä suurinta paskaa, sitten Japin...

Mene itse kysymään 1000:lta suomalaiselta, mitä mieltä ne ovat kännipäissään perheensä tappamisesta. Kysy niiltä tappaisikovat he perheensä, jos vetäisivät perseet. Saatat hämmästyä.

Mitäköhän helvettiä toi sitten todistaisi?

Siis suollat kyllä suurinta paskaa, sitten Japin...

Mene itse kysymään 1000:lta suomalaiselta, mitä mieltä ne ovat kännipäissään perheensä tappamisesta. Kysy niiltä tappaisikovat he perheensä, jos vetäisivät perseet. Saatat hämmästyä.

Mitäköhän helvettiä toi sitten todistaisi?

Nimenomaan! Tulihan se sieltä. Eikä tarvinnut edes ku vähän pinnistää. Juuri sitä mä tässä yritän sanoa. Ettei kumpikaan kuulu omaan kulttuurinsa. Sen takia otin suomalaiset vaimontappajat tähän mukaan. Molempia tehtailee satunnaiset nutcaset, eikä niitä sovi yhdistää perussuomalaiseen tai perusmuslimiin.

Ihmettelen suuresti, jos joku on tosissaan sitä mieltä, että kunniamurhat on yksi suuri tekijä, miksi maahanmuutto on perseestä. Siinä kohtaa jos jossain tehdään kärpäsestä härkää.

Ihan ohimennen, oletko muuten muslimi kun näytät puhuvan kuin niiden suilla? Ja kun vastaat, että kyllä, niin kysyn sulta nyt samalla, MINKÄ VITUN TAKIA???

Veikkaan että Disgust on nainen joka on mennyt naimisiin muslimimiehen kanssa.

Korjaa Disgust jos olen väärässä.

Pikkuhiljaa muslimien kunniamurhat rantautuu kunnolla suomeenki kun muslimit lisääntyy.
Kunniamurhat ovat hyvin yleisiä täällä hinduenemmistöisessä Intiassa. Yleensä johtuvat myötäjäisriidoista tai tyttären/sisaren suhteesta alempikastiseen mieheen. Eli siis nuoren naisen tappaa joko oma tai sulhasen perhe. Samaan uskontoon naittamisesta ovat hyvin tarkkoja roomalaislkatoliset ja juutalaiset, muiden muassa.

En väitä vastaan, etteikö näitä ongelmia tulisi maahanmuuton mukana Suomeen, mutta ko. tavat katoavat uudessa kotimaassa nopeasti, jos muuttajat sulautuvat kantaväestöön. Tätä kehitystä on omiaan jarruttamaan tämä muodissa oleva rasis... eikun maahanmuuttokriittisyys. Sitä vastaan väitän, että nimenomaan muslimit edustaisivat näissä rikoksissa naisia kohtaan jotain globaalia enemmistöä. Ovat ennemminkin huonosti toimeentulevan ja koulutetun maalaisporukan tapoja kehitysmaissa.

Mulla on Suomessa asuvia italialaisia ystäviä ja heille huudellaan kaupungilla nykyään näitä muslimimamut kotiin sloganeita. Ainakin minua hävettää, mihinpäin asenteet ovat menossa.

Back
Ylös Bottom