Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tänäänki mamut kävi salin suihkusa ja saunasa bokserit päällä ja kun kävivät pesulla niin eivät tietenkään käyttäneet shampoota, mihimpä sitä nyt tarvis. Pukkarin puolella sit dödöä nii perkeleesti joka paikkaa, että meinas muut tukehtua.

Tänäänki mamut kävi salin suihkusa ja saunasa bokserit päällä ja kun kävivät pesulla niin eivät tietenkään käyttäneet shampoota, mihimpä sitä nyt tarvis. Pukkarin puolella sit dödöä nii perkeleesti joka paikkaa, että meinas muut tukehtua.

No voi vittu hui kauheeta! Onneks oot vielä hengissä! :david:

No voi vittu hui kauheeta! Onneks oot vielä hengissä! :david:

Ei hengenvaarallista, mutta meidän kantaväestön mielestä huonotapaista ja erittäin junttia, sekä myös sen näköistä. Useammassa paikassa on myös kiellettyä käydä saunassa boxerit etc jalassa ja kuka vittu käy suihkussa boxerit jalassa? No, vastaushan tuossa siihen olikin :)

Ei hengenvaarallista, mutta meidän kantaväestön mielestä huonotapaista ja erittäin junttia, sekä myös sen näköistä. Useammassa paikassa on myös kiellettyä käydä saunassa boxerit etc jalassa ja kuka vittu käy suihkussa boxerit jalassa? No, vastaushan tuossa siihen olikin :)

Kantaväestön mielestä huonotapaista? Hahahaha!! Mitä haittaa ja mitä vitun väliä sillä on vaikka joku tulis jätesäkissä saunaan? Vitun ahdasmieliset paskiaiset ku pitää joka asiasta lässyttää ja itkeä. Ne homeiset saunanlauteet, joiden päällä on 10000 miehen kassit je persekarvat istunut päivän aikana, ei kauheen puoleensa vetäviä ole. Eli ymmärrän niitä ketkä siellä uikkarit / shortsit jalassa hengaa. Lähi-Idän maissa ei myöskään mielellään sladdi / pillu paljaana pyöritä tuntemattomien edessä. Tämän takia te näette mamuja shortsit päällä uimahalleissa. Eläkää asian kanssa tai hajotkaa siihen. Kiinnostaa ku kilo paskaa..

Kantaväestön mielestä huonotapaista? Hahahaha!! Mitä haittaa ja mitä vitun väliä sillä on vaikka joku tulis jätesäkissä saunaan? Vitun ahdasmieliset paskiaiset ku pitää joka asiasta lässyttää ja itkeä. Ne homeiset saunanlauteet, joiden päällä on 10000 miehen kassit je persekarvat istunut päivän aikana, ei kauheen puoleensa vetäviä ole. Eli ymmärrän niitä ketkä siellä uikkarit / shortsit jalassa hengaa. Lähi-Idän maissa ei myöskään mielellään sladdi / pillu paljaana pyöritä tuntemattomien edessä. Tämän takia te näette mamuja shortsit päällä uimahalleissa. Eläkää asian kanssa tai hajotkaa siihen. Kiinnostaa ku kilo paskaa..

Näyttäähän sua kiinnostavan, kun vastaat vielä :D Ja kyllä, se on meillä tapana, että saunassa ollaan alasti. Tottakai teikäläiset pitää vähintään mekkoa missä vain.

E: Ja cmon, kaverit rakentaa kotimaassaan paskasta taloja, muttei saunassa voi olla alasti lauteilla.

Salilla missä käyn niin on kyllä kertakäyttö laude alustoja, käyttäisivät niitä nii ei tarvi tulla paskasissa boksereissaan!

Näyttäähän sua kiinnostavan, kun vastaat vielä :D Ja kyllä, se on meillä tapana, että saunassa ollaan alasti. Tottakai teikäläiset pitää vähintään mekkoa missä vain.

E: Ja cmon, kaverit rakentaa kotimaassaan paskasta taloja, muttei saunassa voi olla alasti lauteilla.

Niinku sanoin, se on se tapa, ettei pyöritä lerssi paljaana tuntemattomien edessä, eikä niinkään ne tautiset lauteet. Tarkotin, et itelleni tulee välillä nihkeä olo istua niille tautisille lauteille.. ja sen takia tekis itelläki välillä mieli istuu niille ottamatta simmareita pois.

E: Mun tietääkseni mun talo ei ollut paskasta rakennettu. Tai jos oli, niin oli harvinaisen hieno paskatalo.

Harvoin on tuolla kaverilla mitään järkevää sanottavaa.

Puhuu yhden lauseen mies. 304 postia ja 304 lausetta. Jos mun juttujen sisältö on mitä on, niin sentään sitä sisältöä on, eikä tulla vaan kirjoittaa random heittoja.

"Nakattais neekerit mereen"

"Mamut on perseestä"

"yhyy, mun salilla käy mamuja.."

..Näin järkevää sanottavaa sulla aina on.

Disgust näyttäis olevan suvaitsematon, mitä hänen "tekstejään" olen lukenut. Rauhoitu, kyllä niitä mamuja vielä piisaa.
Tuntuu osuvan arkaan paikkaan, kun noin meuhkaa.

Musta on aina hauska nähdä jonkun snobin puhuvan "näistä junteista", "noista junteista" ja "niistä junteista". Miten voikin ihminen luulla olevansa parempi ja älykkäämpi ja asettaa itsensä ylempään kastiin, vaikka todellisuudessa on käytännössä aivan yhtä tyhmä, merkityksetön ja vähäpätöinen kuin kakki muutkin. Ihan samalla tavalla valkoiset ns. oldschool-rasistit luulevat olevansa parempia ja älykkäämpiä kuin tummaihoiset.
Niin, enhän mä voi näitä ihmisiä syyttää mistään. Se on jokaisen ihmisen primitiivinen perusominaisuus mielipiteistä ja taustoista riippumatta, asettaa itsensä mielessään siihen "parempaan" porukkaan.

Mulla ei ole koko ketjuun mitään asiaan sanottavaa. Maailmassa on jo liikaa ihmisiä anyway.
Vaikka menee vähän ohi aiheen, niin tämä on niin totta, kuin olla voi. Ihmiset meuhkaa luonnon saastumisesta, luonnonvarojen tuhoamisesta ja sademetsien kaatamisesta pelloiksi ja miettii miten kasvava väestömäärä saadaan tulevaisuudessakin ruokittua. No se just on se ongelma. Ihmisten lisääntymistä pitäisi pystyä rajoittamaan jollain tavalla. Nyt olisi korkea aika. Ei ole kenenkään etu, että "kohta" täällä hengaa sata miljardia ihmistä ja kaikki maapallon vähänkään viljelyyn sopivat alueet on hyödynnetty. Samalla kiukutellaan lisääntyvistä saasteista ja siitä miten niitä pitäisi vähentää, mutta niin se menee, että ne tulee vain lisääntymään, kun populaa tulee lisää.

Musta on aina hauska nähdä jonkun snobin puhuvan "näistä junteista", "noista junteista" ja "niistä junteista". Miten voikin ihminen luulla olevansa parempi ja älykkäämpi ja asettaa itsensä ylempään kastiin, vaikka todellisuudessa on käytännössä aivan yhtä tyhmä, merkityksetön ja vähäpätöinen kuin kakki muutkin. Ihan samalla tavalla valkoiset ns. oldschool-rasistit luulevat olevansa parempia ja älykkäämpiä kuin tummaihoiset.
Niin, enhän mä voi näitä ihmisiä syyttää mistään. Se on jokaisen ihmisen primitiivinen perusominaisuus mielipiteistä ja taustoista riippumatta, asettaa itsensä mielessään siihen "parempaan" porukkaan.
Taas totuuden sanoja. Mua hymyilyttää ihan sama asia. Mutta niin se on, että harva näkee kuuluvansa siihen huonompien joukkoon. Vaikka joku näkisikin olevansa juntti, tuntee hän varmasti silti ylpeyttä siitä ja tuntee olevansa parempi, kuin "snobi". Se on tosiaan varmasti perusominaisuus. Ja niin on muuten rasismikin. Ei ihmiskunta olisi päässyt näin pitkälle, jos tällaisten asioiden kanssa ei osaisi olla varuillaan. Aina on vieraita kulttuureja vieroksuttu ja "väärän värisiä" pelätty.

Kyllähän sitä nykyajan ihminen osaa peittää sellaiset tunteet, mutta kyse onkin mulle siitä, että haluanko säilyttää oman kulttuurini tällaisena vai muuttaa sen vähitellen joksikin toiseksi kulttuuriksi. Se oma on aina parempi, joka asiassa. Kasvavasta rikollisuudesta lienee turha puhua, koska se on jo monta kertaa käsitelty. Ihmetyttää vain miksi kukaan mokuttaja ei ole siitä huolissaan? Se asia jotenkin sivuutetaan ihan täysin.

Mutta jos sanot ääneen että missäpäin on liikaa syntyvyyttä ni olet rasisti. Miten on mahdollista että esim Jenkkilän neekereillä on ollut jo vuosisatoja aikaa oppia ihmisten tavoille mutta sielläkin ne toimii samalla tavalla kuin Afrikassa eli naidaan kaikkea mikä liikkuu ja tehdään vitusti lapsia? Onko ne alkukantaisia?

Puhuu yhden lauseen mies. 304 postia ja 304 lausetta. Jos mun juttujen sisältö on mitä on, niin sentään sitä sisältöä on, eikä tulla vaan kirjoittaa random heittoja.

"Nakattais neekerit mereen"

"Mamut on perseestä"

"yhyy, mun salilla käy mamuja.."

..Näin järkevää sanottavaa sulla aina on.

Oot oikeesti uskomaton pelle, tiesitkö sen?

Back
Ylös Bottom