Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rinnastatko hänet natseihin, vai onko nettinatsi vain joku keksitty termi, joka viittaa kansallissosialistiin, eli edelleenkin rinnastat hänet natseihin?
Se, että jos kulttuuri on todella niin perseestä, että siellä aivovamma-apinat kivittävät toisiaan hengiltä mitä vammaisimmista syistä, niin on parempi ettei siihen kulttuuriin synny yhtään uutta aivovamma-apinaa, joka kannattaa samoja arvoja. Freddy sanoi tämän asian sarkasmin kautta.
Et mitenkään, enkä mä ole niin väittänytkään. Jos väärin ymmärtämisestä järjestettäisiin maaimanmestaruuskisat, niin sä olisit munqin kanssa kärkipäässä.Miten mä laitoin sanoja sun suuhun?
Freddy muuten ei sanonut, että kaikki muslimit on parempia kylminä, vaan sanoi, että olisi parempi ettei niitä syntyisi, jotka on mielivaltaisten kivitystuomioiden ja muiden hulluuksien kannalla. Se oli siis ennen kaikkea kannanotto kulttuurin epäkohtia vastaan, eikä niinkään ihmisiä vastaan.
No näin mä sen ymmärsin, jos luetaan koko juttu, eikä tartuta vain yhteen lauseeseen. Irrallisena tuo on kyllä aika rankasti sanottu.Freddyn viesti: "Minun puolesta Saudit tehkööt omassa maassa mitä haluavat, se ei kuulu meille. Positiivisena asiana voidaan pitää, aina kun tapetaan muslimi tyttö, saadaan yksi potentiaalinen muslimien synnyttäjä pois pelistä." Ilmeisesti luemme ton eri tavoin.
No näin mä sen ymmärsin, jos luetaan koko juttu, eikä tartuta vain yhteen lauseeseen. Irrallisena tuo on kyllä aika rankasti sanottu.
Yle on huolissaan tulkkien määrästä: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/...-_tulkkitarve_muutenkin_kasvussa_2665655.html
"Helsingin poliisilaitoksella on myös huomattu tulkkitarpeen kasvu. Jo yli puolet esitutkintaan tulevista törkeistä omaisuusrikoksista on ulkomaalaistaustaisten tekemiä. Tulkkaustarve on sitä myötä arkipäivää. "
Ja Uusi Suomi: "Uutta tietoa romanialaisista – rikokset +710 %"
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/113211-uutta-tietoa-romanialaisista-–-rikokset-710
Lisää tulkkeja rikollisia ulkomaalaisia varten ja poliisit lomautetaan. Kiitos rkp, vihreät, vasemmistoliitto ja sdp. Ja monet muut idiootit. Mut työtähän nää romanit on tullu tekemään!
On Hakkaraista ja on Von Wonteria. Voi persuja, on sinne ihme paviaaneja värvätty.
"Positiivisena asiana voidaan pitää, aina kun tapetaan muslimi tyttö, saadaan yksi potentiaalinen muslimien synnyttäjä pois pelistä."
Hahahahhahahaahahha. Vittu mitä juttuja.
Ainii, mutta nehän puhuu asiat aina suoraan ja niinku ne on, ja hyvä että joku uskaltaa puhua ääneen! :jahas:

Olkoon sitten, vaikka vähän eri mieltä olen edelleen. Mutta en jaksa enää kiistellä tästä. Mun mielestä vain toi kommentti siinä ympäristössä, missä se oli, kun puhuttiin ruoskimisista ja kivittämisistä, ei ollut niin paha. Ei aiheuta mun mielestä näin kamalaa haloota.Toi on kokonaisuudessaan se alkuperäinen viesti, jonka Freddy kirjoitti US:n keskustelupalstalle ja josta koko kohu lähti liikkeelle. Sittemmin Freddy on tuonut selityksenä mukaan kaikenlaista vaihdellen kaksinaismoralismista Linkolan teeseihin. Mutta, niinkuin edellä kirjoitin, ton alkuperäisen viestin ajatuksia hän ei ole missään vaiheessa kiistänyt, päinvastoin.
e: pitäisköhän alkaa opiskelemaan romaniaa, ja tulkiksi? se ei ole ees kovin vaikea kieli.. tiiän yhden puoliksi romanialaisen tytön. se on h0t..![]()
Olkoon sitten, vaikka vähän eri mieltä olen edelleen. Mutta en jaksa enää kiistellä tästä. Mun mielestä vain toi kommentti siinä ympäristössä, missä se oli, kun puhuttiin ruoskimisista ja kivittämisistä, ei ollut niin paha. Ei aiheuta mun mielestä näin kamalaa haloota
Olkoon sitten, vaikka vähän eri mieltä olen edelleen. Mutta en jaksa enää kiistellä tästä. Mun mielestä vain toi kommentti siinä ympäristössä, missä se oli, kun puhuttiin ruoskimisista ja kivittämisistä, ei ollut niin paha. Ei aiheuta mun mielestä näin kamalaa haloota.
E: Ei se silti kovin fiksukaan ollut ja niin en ole väittänytkään.
Näinhän se maahanmuutto tuottaa lisää työpaikkoja kuten on puhuttu. Toki nämä eivät ole millään tapaa tuottavia vaan päinvastoin mutta työtä kuitenkin hei!Yle on huolissaan tulkkien määrästä: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/...-_tulkkitarve_muutenkin_kasvussa_2665655.html
"Helsingin poliisilaitoksella on myös huomattu tulkkitarpeen kasvu. Jo yli puolet esitutkintaan tulevista törkeistä omaisuusrikoksista on ulkomaalaistaustaisten tekemiä. Tulkkaustarve on sitä myötä arkipäivää. "
Ja Uusi Suomi: "Uutta tietoa romanialaisista – rikokset +710 %"
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/113211-uutta-tietoa-romanialaisista-–-rikokset-710
Lisää tulkkeja rikollisia ulkomaalaisia varten ja poliisit lomautetaan. Kiitos rkp, vihreät, vasemmistoliitto ja sdp. Ja monet muut idiootit. Mut työtähän nää romanit on tullu tekemään!
Olihan tostakin yksi suomalainen pidätettynä. Päivi ja Kiljunen ei ihan ehtinyt marssille :jahas:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011061713909590_uu.shtml
Nainen sitoi itsensä tuoliin ja sytytti tulipalon.
Nää on just näitä :jahas:
Paska maa, paskat päättäjät!
Kun Englannin jalkapallomaajoukkue tuli joskus muinoin pelaamaan Suomea vastaan vieraspelin, kysyttiin eräältä konstaapelilta, että tuleeko poliiseille kieliongelmia englantilaisten huligaanien kanssa, johon konstaapeli vastasi:"Ei meille, mutta niille voi tulla."