Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Yhdysvallat esim. Intiaaneilla voisi olla paljonkin sanottavaa tuohon kuinka onnistunut maahanmuutto oli heidän näkökulmastaan.

Tai vaikka aborginaalien mielestä. Maahanmuutto on yleensä tarkoittanut miehitystä ja siitä seuraavaa orjuutusta,sortoa,rasismia yms. Löytyypä meidän rakkaan Suomineidon historiastakin
vaikka kuinka paljon sortoa sekö lännen että idän puolelta.

Pyörähdin eilen itse Helsingissä emännän kanssa ja huomasin kyseisen asian itsekkin. Todella moni pikkuliisa pyöri mamujen kanssa käsikädessä. Mitä helvettiä?

Ottamatta kantaa maahanmuuttokeskusteluun, niin mikä siinä on jotenkin kummallista? On outoa, että neiti/tyttö/liisa/nainen tuntee vetoa muun maalaiseen kuin suomalaiseen?

Pyörähdin eilen itse Helsingissä emännän kanssa ja huomasin kyseisen asian itsekkin. Todella moni pikkuliisa pyöri mamujen kanssa käsikädessä. Mitä helvettiä? Kyllä siinä oli maalaispoika ihmeissään.. Samoilla kannoilla ollaan täälläkin noiden mamujen "sijoittamisen" kanssa. Suomessa on muitakin paikkoja, kuin Helsinki ja huomattavasti edullisempia.

Murkut kapinoi porukoitaan vastaan. Lappi olisi hyvä sijoituspaikka kuten myös Pohjois-karjala ja Joensuu.

Miten nää toimittajat pystyy kutsumaan itteänsä toimittajaksi vaikka itse on mukana tälläisessä Pohjois-Korea tyylisessä sensuurissa, hitto et moraalittomia lehdistön edustajat. En ymmärrä miksi Suomessakin on sensuuria.

Pitäskö sitä itkeä vai riehua. Nauru ei ole enää vaihtoehto. Lähinnä vituttaa se että näihin asioihin ei voi vaikuttaa enää. Tääläkin tutuksi tullut keskustelu: "Avatkaa nyt vittu suomalaiset silmänne!" "No olipa taas vitun vahva perustelu". Kumpa oikeesti vaan jengi sais ne silmät auki ja Suomessa toimittaisiin mamuja kohtaa samoin kuin ysärin alussa Joensuussa nahkäpäitä kohtaan. Mistähän lie silloin saatiin muuten niin kovat otteet ja homma toimimaan kun määräyksetkin poliisin toimesta oli että yli 4hengen seurue luokitellaan ryhmäksi ja keskustassa klo 20:00 jälkeen ryhmittyminen oli kielletty. En muista satavarmasti koskiko vain nahkapäitä mutta jossain määrin omasta mielestäni ainakin saivat asukkaat haluamansa läpi. Kumma kun syynä oli vain ulkomaalaisiin kohdistunut väkivalta, mutta kun suomalaisia aletaan raiskaamaan, tappamaan ja ryöstämään niin otteet ja yhteishenki ei todellakaan ole verrattavissa Jns tapahtumiin. Vittuun oikeesti kaikki perustelut ja mielipiteet. Jos tää jatkuu niin kohta alkaa ainakin mulla omankädenoikeus laulamaan ja sitä mukaa löytyy mustaa miestä kumossa. Ei vaan kiinnosta vittuakaan istua himassa ja venailla vaaleja kun naapurissa aletaan 20päisellä ryhmällä raiskaamaan 11kesästä tyttöä! Ei vittu näin!!

^nyt ollaan asian ytimessä. Tätä me tarvitaan lisää. Vinkukaa ihmiset, vinkukaa! Kyseenalastakaa joka helvetin asia mihin vaan pystytte tarttumaan ja muistakaa että älkää vahingossakaan nähkö koko kuvaa!

Laitahan nyt Jouni käsi sydämelle ja sano totuus että eikö sinun mielestä Suomen lehdistö yritä aina piilotella sitä ulkomaalais sanaa aina ku joku rikos on tapahtunut? Joskus kun asia on täysin selvä ni kirjoittaa sen siihen, useasti olen nähnyt että jopa poistetaan se nopeasti.

Laitahan nyt Jouni käsi sydämelle ja sano totuus että eikö sinun mielestä Suomen lehdistö yritä aina piilotella sitä ulkomaalais sanaa aina ku joku rikos on tapahtunut? Joskus kun asia on täysin selvä ni kirjoittaa sen siihen, useasti olen nähnyt että jopa poistetaan se nopeasti.

Kyllä piilotellaan, mutta tämä teidän jatkuva jauhamisenne jostain median salaliitosta vie terän itse kritiikiltänne. Jos kirjallinen vertaus sallitaan, tässä pauhaamisessanne on kyseessä ikään kuin "Pekka ja susi" -ilmiö.

Kyllä piilotellaan, mutta tämä teidän jatkuva jauhamisenne jostain median salaliitosta vie terän itse kritiikiltänne. Jos kirjallinen vertaus sallitaan, tässä pauhaamisessanne on kyseessä ikään kuin "Pekka ja susi" -ilmiö.

Olisihan se mukavaa jos ei tarvitsisi tälläisistä asioista itkeä täällä, mutta se pistää hieman vituttamaan kun suomalainen media peittelee kultamunien rikoksia. Onko esim iltalehdissä tai hesarissa ollut paljon juttuja vaikka Ruotsin tai Tanskan ongelmalähiöistä? Kaiken maailman prinsessahäistä kyllä jauhetaan viikkotolkulla, mutta näistä asioista ei paljoa puhuta. Jostain somalitytön väitetystä tönäisemisestä kyllä vaahdotaan.

Tästä yksi mukava aihe huomiseksi vaikka iltasanomille: http://turunen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/47657-ruotsin-raiskausluvut-jo-afrikan-luokkaa

Sitten hesarille tästä: http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Sweden

Rapes and sexual harassment:
In April 2009, it was reported that sex crimes had increased by 58% over the previous ten years. According to a 2009 European Union study, Sweden has one of the highest rates of reported rape in Europe.There is debate about why this number is so high (almost 168 sexual offences per 100,000 inhabitants).

Ja onhan siinä tietysti maakohtaisia eroja miten nuo tilastoidaan mutta..
However, a different view maintains that Sweden has indeed a serious problem with sexual crimes: in 2009, in a European Union study, the researcher stated that Sweden's high rape rate cannot be explained purely by a greater tendency to report rapes but reflected that rape was more common in Sweden. Immigrants were five times more likely to be investigated for sex

Viimeksi muokattu:
Jos kirjallinen vertaus sallitaan, tässä pauhaamisessanne on kyseessä ikään kuin "Pekka ja susi" -ilmiö.

Jos kirjallinen vertaus sallitaan niin olen aika valmis ampumaan sutta päähän. Hassua mutta edustamani ampumakerhon jäsenet ovat ihan samaa mieltä kanssani. Asioiden on pakko muuttua tai kohta täällä on sama tilanne kuin 1918.

Minun siskoni on ollut aina hyvin suvaitsevainen ihminen. Hänellä on kaksi tytärtä ja yksi poika. Hänen suvaitsevaisuutensa on horjunut aika pahasti sen jälkeen, kun somalit ovat hakanneet hänen lapsensa. Siis kaikki kolme.

Jos kirjallinen vertaus sallitaan niin olen aika valmis ampumaan sutta päähän. Hassua mutta edustamani ampumakerhon jäsenet ovat ihan samaa mieltä kanssani. Asioiden on pakko muuttua tai kohta täällä on sama tilanne kuin 1918.

Minun siskoni on ollut aina hyvin suvaitsevainen ihminen. Hänellä on kaksi tytärtä ja yksi poika. Hänen suvaitsevaisuutensa on horjunut aika pahasti sen jälkeen, kun somalit ovat hakanneet hänen lapsensa. Siis kaikki kolme.

Minun puolestani suden voi myös ampua. Pidän ainoastaan suhteellisen turhana sitä, että tänne laitetaan jokin linkki maahanmuuttajien törkeyksistä ja perään kommentti, että tämäkin uutinen on pimitetty valtamedioissa, koska niissä vallitsee aihepiiriin liittyvä sensuuri.

Eiköhän tämän ketjun tarkoitus ole nykyään vain ja ainoastaan antaa ihmisille jokin suhteellisen turvallinen keino kapinoida monikulttuurisuutta vastaan. Kirjoita tänne siitä mikä mikä sinua vituttaa Suomen maahanmuuttopolitiikassa niin tämän jälkeen voit hyvällä omallatunnolla sanoa olleesi osa vastarintaa.

Eiköhän tämän ketjun tarkoitus ole nykyään vain ja ainoastaan antaa ihmisille jokin suhteellisen turvallinen keino kapinoida monikulttuurisuutta vastaan. Kirjoita tänne siitä mikä mikä sinua vituttaa Suomen maahanmuuttopolitiikassa niin tämän jälkeen voit hyvällä omallatunnolla sanoa olleesi osa vastarintaa.

Kyllä minua harmittaa maahanmuuttopolitiikkaan liittyen siitä käytävän keskustelun heikko taso kaikkein eniten. Tämä viestiketju on siitä hyvä esimerkki.

http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=448587

Siinä on sairasta luettavaa, mitä ruotsin media on yrittänyt peitellä.

Vitun sairasta todellakin, saatanan eläimet jotka tuon tekivät. Joskus tuntuu kuin kehitys olisi täälläkin mennyt tuhansia vuosia taaksepäin. Ruotsissa valtamedia on salannut koko asian, nähtäväksi jää käsitelläänkö asiaa edes täällä. Vituttaa kaikki RKP:t ja Vihreät jotka puhuvat maahanmuuton puolesta - kuinka sillä tulee olemaan positiivinen vaikutus eri osilta tähän yhteiskuntaan jne, MUTTA kun suurin osa tulijoista ei ole koulutettua, eikä edes ammattillista pätevyyttä ole, eikä myöskään kielitaitoa, mutta pahimpana se että he ovat kehitysmaiden pahimmilta alueilta, joissa tälläiset epäinhimillisyydet ovat arkipäivää, ja siksi sitä myös tapahtuu täällä. Integraatio ja yhdessäelo ei tule onnistumaan niin monen eri asian takia, joita on hyvin vaikea tai mahdotonta muuttaa etukäteen.

Ja haistakaa vittu ne jotka jaksavat aina vetää rasistikortin esiin, kyllä tähän maahan oikeita osaajia tarvitaan niin tohtorista opettajaan, hitsaajasta siivoojaan kuin lääkäriinkin. Kaikki lämpimästi tervetulleita, mutta se maahanmuutto jota eräät puoleet edistävät on kyllä pääosin jotain ihan muuta.

Ei tässä vittu saa unta enää, ku tulee tänne ketjuun ja lukee noita linkkejä. Näkee vaan punasta.
Eiköhän kaikki oo sitä mieltä, että ainakin jokaisen raiskaajamamun vois lähettää halvimmalla mahdollisella kyydillä välittömästi sinne mistä se tuli, ei valitusoikeutta eikä ylimääräisiä selvittelyjä, vaikka miten olis sota ja hengenvaara määränpäässä. Sama toimenpide henkirikoksen tehneelle, tai sitä yrittäneelle. Väkivaltarikolliselle pieni selvitys ja tuloksen perusteella mahdollisesti karkoitus. Omaisuusrikolliselle ja ilkivallantekijälle muutama varotus ja toistuvan lainrikkomisen ja vahingonteon jälkeen karkotus. Joko sitten saatais suurin osa skeidasta pois? Kaikki käsittelyt olis mahdollisimman pikaisia ja minimaalisia selvien tapausten kohdalla.

Näin jokaiselle annetaan mahdollisuus elää täällä ja saada turvapaikka. Sen jälkeen on oma valinta jääkö vai lähteekö, tietysti jokaiselle maahanmuuttajalle lueteltais nää säännöt heidän omalla kielellään, koska kaikki eivät jostain syystä tiedä esimerkiksi ettei naista saa raiskata. Tämä olisi mun mielestäni todella hieno systeemi ja ottaisin sen käyttöön samantien.

Back
Ylös Bottom