Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On toi 35 euroa silti aika pieni raha verrattuna siihen mitä yhteen pakolaiseen menee vuodessa.
Oon varmaan rasisti, mutta kyllä mun mielestä ois järkevämpi auttaa tuhatta ihmistä yhden sijasta.
Taisi tosiaankin olla tämän päiväinen Aamulehti. Laasasen pointti oli se, että feministit ovat hyshyshiljaa tanssijanaisesta ja esmes muslimeista juurikin siksi, että arvostelemalla esimerkiksi muslimimiehiä he samalla tulevat nostaneeksi suomalaisen miehen pikkuisen parempaan asemaan. Eli kun se valkoinen heteromies siinä sohvalla ei olekkaan se maailman kauhein olento, niin feministi on mieluummin hiljaa.:D

Taisi tosiaankin olla tämän päiväinen Aamulehti. Laasasen pointti oli se, että feministit ovat hyshyshiljaa tanssijanaisesta ja esmes muslimeista juurikin siksi, että arvostelemalla esimerkiksi muslimimiehiä he samalla tulevat nostaneeksi suomalaisen miehen pikkuisen parempaan asemaan. Eli kun se valkoinen heteromies siinä sohvalla ei olekkaan se maailman kauhein olento, niin feministi on mieluummin hiljaa.:D

Hieno mies! Ei voi muuta kuin nostaa hattua ihmiselle, joka pahoinpitelee toisen ihmisen.
missä tuossa jutussa mainittiin että tässä on ihminen pahoinpidelty?

Arvasin, että joltain tulee tällaista kommenttia... Viimeksi kun mä tarkistin, maahanmuuttajilla(kin) oli ihmisarvo. Huhupuheet kertovat, että olisivat fyysisesti samankaltaisia kuin me ihmiset ja jopa aivotoimintaa näyttää olevan.
Ainiin, minäkin olen tällä hetkellä maahanmuuttaja. Ja olen käsittääkseni ihminen![]()
Hieno mies! Ei voi muuta kuin nostaa hattua ihmiselle, joka pahoinpitelee toisen ihmisen.
Vähän hassu uutisointi, en näe mitään syytä, miksi on varta vasten pitänyt korostaa pahoinpideltyjen maahanmuuttajataustaa. Ellei kyseessä sit ollut nimenomaan viharikos.