Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Huom, että Ruotsissa on ihan törkeenä enemmän maahanmuuttajia kuin Suomessa. En sitten tiedä, mikä osuus niistä on pakolaisia...

Mitä sitten?

Tämä sivuaa ehkä hieman aihetta, mutta minun pitää tehdä tutkielma kehitysavusta. Voisiko joku ystävällinen henkilö kertoa mistä löytyy aiheeseen liittyviä tilastoja(tai linkittää joitakin tilastoja), kuten eri maiden maksama kehitysapu vuosittain (laskettuna BKT:sta tai yksinkertaisesti yhtenä isona lukuna) ja mihin maihin kehitysapua käytetään eniten. Kiitos jo etukäteen.

Tämä sivuaa ehkä hieman aihetta, mutta minun pitää tehdä tutkielma kehitysavusta. Voisiko joku ystävällinen henkilö kertoa mistä löytyy aiheeseen liittyviä tilastoja(tai linkittää joitakin tilastoja), kuten eri maiden maksama kehitysapu vuosittain (laskettuna BKT:sta tai yksinkertaisesti yhtenä isona lukuna) ja mihin maihin kehitysapua käytetään eniten. Kiitos jo etukäteen.

haha. Miks et itte näkis vähän vaivaa ja selvittäisi noi kaikki itse? Eti lähteet vaikka netistä, soita tilastokeksukseen... jne.:whip:

Kannattaa vähän nähdä vaivaa itse.

http://formin.finland.fi/public/default.aspx?nodeid=15407&contentlan=1&culture=fi-FI

haha. Miks et itte näkis vähän vaivaa ja selvittäisi noi kaikki itse? Eti lähteet vaikka netistä, soita tilastokeksukseen... jne.:whip:

Kannattaa vähän nähdä vaivaa itse.

Koska minulla on tekemistä jo muutenkin enemmän kuin tarpeeksi ja koska useat käyttäjät täällä ovat perehtyneet asiaan paljon enemmän kuin minä, on mielestäni malko loogista kysyä täällä joitakin sivustoja, jotka sisältävät luotettavia tilastoja.

^^ Toi on sitä tieteellistä tutkimustyötä. Esimerkillistä opiskelua!

Siis voi vittu mitä porua. Yhyy, yhyy, jätkä xiittaa. Kyllä, LaZku on nyt erittäin huono ihminen, eikä oppinut mitään tästäkään asiasta, koska ei jaksanut itse etsiä tietoa. Vai voisko offtopic ja turhanpäiväinen itkeminen näin turhanpäiväisestä asiasta loppua? En pysty ymmärtämään miten joku jaksaa itkeä tällaisestakin asiasta.

Huom, että Ruotsissa on ihan törkeenä enemmän maahanmuuttajia kuin Suomessa. En sitten tiedä, mikä osuus niistä on pakolaisia...

joo meidän pitää sen takia ottaa suomeen saman verran mamuja heilumaan että saadaan suomestaki täysin kriittises tilas oleva maa aikaseks tästäki mitä ruotsi tulee kans olemaan 5 vuoden sisään. veikkaanpa että 10-20vuotta niin ruotsista ruotsalaiset alkuasukkaat alkaa lähtemään pakolaisstatuksella varmaan venäjälle joka on ainoa paikka täälläsuunnalla jossa islam ei raiskaa ja hakkaa kaikkea mikä vähääkää liikkuu.

taitaapi olla että 50 vuoden päästä pystyssä ei ole ku venäjä ja vastaavat, tai sitte vaan venäjä. siellä ei sentään tällästä touhua katsella.

ja mielestäni jokanen humanisti runkkari joka tulee inisemään pakolaisten ja perheenyhdistämisen puolesta ansaitsee vähintäänki turpaansa, joo ei siin saa mun puolesta jostain aasiasta raahata niitä, mutta tartteeko sitä pahimmista pahinta paskasakkia tänne raahata? en tiedä mutta ilmeisesti pitää, kai suomessa on asiat liian hyvin että pitää pistää asiat vituilleen, ettei käy niin että alettais olemaan liian onnellisia.

joo meidän pitää sen takia ottaa suomeen saman verran mamuja heilumaan että saadaan suomestaki täysin kriittises tilas oleva maa aikaseks tästäki mitä ruotsi tulee kans olemaan 5 vuoden sisään. veikkaanpa että 10-20vuotta niin ruotsista ruotsalaiset alkuasukkaat alkaa lähtemään pakolaisstatuksella varmaan venäjälle joka on ainoa paikka täälläsuunnalla jossa islam ei raiskaa ja hakkaa kaikkea mikä vähääkää liikkuu.

taitaapi olla että 50 vuoden päästä pystyssä ei ole ku venäjä ja vastaavat, tai sitte vaan venäjä. siellä ei sentään tällästä touhua katsella.

ja mielestäni jokanen humanisti runkkari joka tulee inisemään pakolaisten ja perheenyhdistämisen puolesta ansaitsee vähintäänki turpaansa, joo ei siin saa mun puolesta jostain aasiasta raahata niitä, mutta tartteeko sitä pahimmista pahinta paskasakkia tänne raahata? en tiedä mutta ilmeisesti pitää, kai suomessa on asiat liian hyvin että pitää pistää asiat vituilleen, ettei käy niin että alettais olemaan liian onnellisia.

Venäjällä islamisoituminen on paljon pidemmällä kuin Ruotsissa.

Vittu sä oot sekasin.

Kunniamurhat ja muut hössötykset sikseen sillä on taas aika esittää oikeita kysymyksiä...ajan säästämiseksi aion vastata niihin myös itse.

Virallinen totuushan on että humanitaarisella maahanmuutolla läiskäytetään kaksi kärpästä kerta iskulla, autetaan vähäosaisia ja samalla autetaan itseämme. Mutta...

Kuinka paljon afganistanin 30 miljoonan tai somalian 5 miljoonan ihmisen tilanne paranee sillä että muutama muuttaa suomeen? Onko tämä todellakin paras tapa auttaa?
-tilannetta voisi rinnastaa lottoamiseen, muutama voittaa huolettoman loppu elämän. Taloudellisesta huolettomuudesta riippumatta muutamat joutuvat kuitenkin asumaan heille täysin vieraassa maassa joka ei ole helppoa.

Mitä hyötyä heistä on meille? Mitä iloa on etnisestä värinästä?
-erilaisuus on mielestäni "rikkaus" mutta hyvin erilaiseten ihmiseten on mahdotonta sopia yhteiset pelisäännöt. Nykyisellään toimitaan niin että tulioita suvaitaan muuttamalla pelisääntöjä heidän haluamaansa suuntaan. Lisäksi tulioiden kulttuurissa ei ole meille mitään opittavaa sillä kulttuurimme on jo ollut kosketuksissa keskiaikaan, ööö keskiajalla joten sen tarjoamat opetukset on jo laitettu korvan taakse.

Tulevatko he tekemään meidän ikävät työt?
-mahdollisesti. Ongelma on kuitenki se että suomessa on 200 000 työtöntä joista osan pitäisi tehdä nämä ikävät työt. Toinen ongelma on pula osaajista joita ei tuosta 200 000 työttömästä löydy, mutta vielä vähemmän heitä löytyy humanitaarisista maahanmuuttajista. Heidän tulemisensa tänne luo lisää työttömyyttä ja sitä täällä on liikaa jo ennestään.

Mielestäni vasta kun saa perusteltu miksi humanitaarinen maahanmuutto on hyvä juttu on aika alkaa kinaamaan miten monta prosentti raiskaukset ja/tai kunniamurhat saavat lisääntyä jotta hommassa oltasiin vielä plussan puolella...sillä raiskaavathan suomalaisetkin.

Radikaali feministi Stefan Wallin hiljenee kahdella kotimaisella:
http://www.iltalehti.fi/tanssi/2010102812596590_tn.shtml

Afganistanin Kabulissa syntynyt on Nasima Razmyar on saanut runsaasti vihapostia ja arvostelua omasta yhteisöstään. Osallistumista tanssiohjelmaan kun pidetään muslimiyhteisössä sopimattomana sekä tanssimisen että asujen vuoksi.

Sosiologi Henry Laasanen ihmettelee, miksei tasa-arvoministeri Stefan Wallin ota asiaan minkäänlaista kantaa.

- Joku logiikka pettää. Kun audimies Esko Kiesi sanoi humoristisia kommentteja naisista, tasa-arvoministeri Wallin ja johtavat feministit tuomitsivat hänet sovinistisiaksi. Tässä on huumoria vakavampi asia kyseessä. Miksei Wallin nouse esiin, hänhän on määritellyt itsenä radikaaliksi feministiksi, Laasanen ihmettelee.

Eihän nyt tekopyyhyyden multihuipentuma Wallin voi mennä sanomaan mitään varsinaisille maahanmuuttajille, muutenhan se viimeinenkin äänestäjäkunta kääntää selkänsä kuolevalle puolueelle. Keiltä RKP tämän jälkeen saisi ääniä? Kuvottava ihminen.

Back
Ylös Bottom