Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

On toi 35 euroa silti aika pieni raha verrattuna siihen mitä yhteen pakolaiseen menee vuodessa.
Oon varmaan rasisti, mutta kyllä mun mielestä ois järkevämpi auttaa tuhatta ihmistä yhden sijasta.

Tästä videosta tuli mieleen että perkele Suomenhan pitää ottaa kaikki Jamaikalaiset tänne eikä mitään somppuja. Noitten elämänasenteelta ja muutenkin iloisuudelta olisi suomalaisillakin opittavaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen töissä kuultua/nähtyä: Tilanne oli se, että suomalaiset ja ei-suomalaiset olivat tapelleet. Molemmilla osapuolilla vammoja. Ambulanssi tuli paikalle ja jäi ensin hoitamaan pahimpia vammoja saanutta suomalaista. Ei-suomalaiset tähän: "Mitä vittua, onko nuo muka tärkeämpiä kuin me. Vitun rasisti poliisi."

Teet niin tai näin (tai vaikka et tekisikään mitään), aina olet rasisti.

On toi 35 euroa silti aika pieni raha verrattuna siihen mitä yhteen pakolaiseen menee vuodessa.
Oon varmaan rasisti, mutta kyllä mun mielestä ois järkevämpi auttaa tuhatta ihmistä yhden sijasta.

Ainoo huono puoli tossa on että hyysäri koneiston porukka jäis työttömiks..tarpeettomiksi.

Taisi tosiaankin olla tämän päiväinen Aamulehti. Laasasen pointti oli se, että feministit ovat hyshyshiljaa tanssijanaisesta ja esmes muslimeista juurikin siksi, että arvostelemalla esimerkiksi muslimimiehiä he samalla tulevat nostaneeksi suomalaisen miehen pikkuisen parempaan asemaan. Eli kun se valkoinen heteromies siinä sohvalla ei olekkaan se maailman kauhein olento, niin feministi on mieluummin hiljaa.:D

Entäs jos vhm kääntyykin islamiin? Uskaltaisiko femakot valittaa? :)

Taisi tosiaankin olla tämän päiväinen Aamulehti. Laasasen pointti oli se, että feministit ovat hyshyshiljaa tanssijanaisesta ja esmes muslimeista juurikin siksi, että arvostelemalla esimerkiksi muslimimiehiä he samalla tulevat nostaneeksi suomalaisen miehen pikkuisen parempaan asemaan. Eli kun se valkoinen heteromies siinä sohvalla ei olekkaan se maailman kauhein olento, niin feministi on mieluummin hiljaa.:D

kylläpä oli niin perseensyvyyksistä nypätty analyysi että huhhuh, mut saatto olla läppää. tosiaan itsekki mietin ja nauroin partaani muna pystyssä ku mietin sitä että mitäs nämä hyvyyden kannattaja femakkolehmät nyt/tai kohta meinaa tehdä asioille ku niiden kannattama tasa-arvo on saatu helvetin hyvin läpi mutta saman hyvyyden nimissä pitää ottaa tänne muslimeja jotka taas ei mihinkää tasa-arvoihin usko. se femakkolehmä ku ei voi mennä sanomaan että mamut on pahasta, koska poliittisen korrektiuden takia naisten oikeuksia nostellaan miesten yläpuolelle ja taas on poliittisesti helvetin epäkorrektia mennä vinkumaan iltasanomille että mamut on sovinisteja.

ai jumalauta jokin onni onnettomuudessa sentään.

Kannattais opetella kirjoittamaan edes jotenkin oikein ja vauhkoamatta, ettei kaiken maailma "voisilmäperseet" tartu näihin.

otetaas kantaa itsekki tähän keskusteluun.. itse pakolaisena tullut suomeen 20v sitten balkanilta, oon varttunu ja sitä mukaan nähny miten suomen politiikot vetää tän hienon maan pisin vittua juurikin näiden maahanmuutajien asioiden takia.. tässä 20vuodessa mitä täälä olen asunut nii rasistiksi pakostakin tullut ku katto tätä menoo mihin tää on menossa, en ymmärrä kuinka vaikeeta on politiikkojen tajuta A)suomen ei pitäisi otta enää turvanpaikka hakijoita! B) ulkomalaisista joku oma seuranta pienemmät rikokset vankilalla, isommat / toistuvat SAMAN TIEN taksain omaan kotimaahan nii saapahan miettiä sielä onko paremmat oltavat kuin täälä! c) ulkomalaiset ei saisi sijoitta samaan lähiöön kaikkia vaan laitta joka kolkkaan että voisivat sopeutua suomen kultturiin ja maassa maan tavalla periaateseen! sitten nää uskonnon asiat itse alunperin islam uskoisena syntynyt mutta ajan myötä se on jääny jonnekki huitsin nevadaan! eikä voisi koko uskonto juttu kiinnostaa pätkäkään! nämä ääri muslimi pellet voisivat sen mun puolesta tajuta että islami uskontoa ei voi noudatta/pitäisi Ei islami uskontoisessa maassa kuten suomi! ja jos sitä nyt omaa uskonta kunnioitta/seuraa niin joku järki niissäkin tämä on Eurooppa huivit sun muut mekot kuuluu sinne lähi itään jos niitä haluaa käyttää! kiitos ja anteeksi :)

Näin soisi muidenkin rauhan uskonnon edustajien ajattelevan.

Onkohan tuo maahanmuuttaja tarkoittavinaan neekeriä/mustaa/afroamerikkalaista? Miten homma oikeasti meni minulla ei ole hajuakaan mutta tuo on kyllä uutisoitu niin että vasiten on menty neekereitä hakkaamaan. Villinä arviona tapahtuneesta on että yks pikku gansteri hakkasi kaksi muuta katujen kingiä.

Tuli morgan freemanin neuvo mieleen miten rasismi saadaan loppumaan ja se on juuri vastakohta tälläiselle uutisoinnille. Eli jatkuva rodullisten erojen korostaminen vain lisää tarvetta lokeroida maahanmuuttajat maahansyntyneisiin.

missä tuossa jutussa mainittiin että tässä on ihminen pahoinpidelty?

Arvasin, että joltain tulee tällaista kommenttia... Viimeksi kun mä tarkistin, maahanmuuttajilla(kin) oli ihmisarvo. Huhupuheet kertovat, että olisivat fyysisesti samankaltaisia kuin me ihmiset ja jopa aivotoimintaa näyttää olevan.

Ainiin, minäkin olen tällä hetkellä maahanmuuttaja. Ja olen käsittääkseni ihminen :)

Arvasin, että joltain tulee tällaista kommenttia... Viimeksi kun mä tarkistin, maahanmuuttajilla(kin) oli ihmisarvo. Huhupuheet kertovat, että olisivat fyysisesti samankaltaisia kuin me ihmiset ja jopa aivotoimintaa näyttää olevan.

Ainiin, minäkin olen tällä hetkellä maahanmuuttaja. Ja olen käsittääkseni ihminen :)

ei, vaan vain maahanmuuttajilla on ihmisarvo ainaki viimeks ku tarkistin, ainaki heidän omasta mielestään. huhupuheet myös kertovat että varsinkin muslimiperäiset ja eräs toinen tummempi laji syyllistyy väkivaltaan, varasteluun, luvattomaan seksiin ym paskaan vähän liiankin usein.

ja vaikka oletkin maahanmuuttaja jo on varmaan hienoa vetää aina tämä -olen maahanmuuttaja joka käy töissä eikä tee rikoksia(mutta olen kotoisin ruotsista ja valkoinen) kortti, vaikka hyvin kuitenki tiedät että täällä ja kaikkialla muualla termi maahanmuuttaja = pakolainen.

Ei ole mun vika, jos täällä käytetään termejä väärin.

Mä olen samaa mieltä useimpien kanssa siitä, että Suomen maahanmuuttopolitiikka on nykyisin perseestä, mutta se ei silti mielestäni oikeuta hehkuttamaan kenenkään pahoinpitelyä tai väittämään, että tietyn kansalaisuuden/uskonnon omaavilla ei olisi ihmisarvoa.

Eikös maahanmuuttaja termi korvannut pakolaisen jotta ongelma maahanmuuttaja keskusteluja saataisiin sotkettua laajemman käsitteen alla. Ongelma maahanmuuttajilla tarkoitan henkilöitä joita on pakko aktiivisesti suvaita.

Perseily politiikan suurin uhka on se että se luo ongelman jonka ratkaisemiseksi kaikenmaailman nahkahanskat ryömivät koloistaan. Kuinkas moni saksalainen sitä taas halusikaan fyyrerin johtajaksi? Hulluudesta mennään aina toiseen hulluuteen tai kuten vanha kansa sanoi ojasta allikkoon.

^ jos nyt et ole tätä mamuilua seurannu tarkemmin, ja lukenu esim ruotsin tilanteesta sekä käyttäny aivojas ja miettiny mihin tää kaikki johtaa niin veikkaampa että se on vaan parempi että me kaikenmaailman nahkahanskat ryömitään koloistamme.

totta kai saksassa kaivataan uutta fuheria ku on huomattu se sama asia mikä meidän täällä suomessaki olis pitäny huomata, että demokratia ei vaan käytännössä ole "demokratia" ja sen että tämä "demokratia" vaan on helvetin munaton juttu. demokratian sivutuote ku näyttää olevan liiallinen poliittinen korrektius joka on vituttanu kaikkia jo pidemmän aikaa monista syistä, mutta nyt lähivuosina ollaan menty liian pitkälle ympäri eurooppaa maahanmuuton kanssa.

en tiedä muusta muutaku siitä että asia nyt vaan on niin että jos suomen hallitusmuoto pysyy samana niin me sukelletaan kokoajan syvemmälle tähän kuseen, ehkä suomeenki oma fuheri olis parempi vaihtoehto, yks kunnon päättäjä eikä 200 jeesustelevaa idioottia.

kaikkihan tietää että vaikka persut ja muutospuolueet sais hallituspaikat niin se ei riittäisi mihinkää siltikää, koska "demokratiassa" mitää oikeaa ei saada aikaiseksi. ja joo tiedostan kyllä kaikki edut mitä on sen takia ku on monta päätä pohtimassa joka asiaa, mutta on se ny perkele ku tälläiselle ongelmalle ei mitää mahdeta koska rasssisti.

Hieno mies! Ei voi muuta kuin nostaa hattua ihmiselle, joka pahoinpitelee toisen ihmisen.

Vähän hassu uutisointi, en näe mitään syytä, miksi on varta vasten pitänyt korostaa pahoinpideltyjen maahanmuuttajataustaa. Ellei kyseessä sit ollut nimenomaan viharikos.

Nii'in eikös se näin mene, jos maahanmuuttaja tekee rikoksen uutisoinnissa voidaan helposti jättää mainitsematta että on maahanmuuttajan tekemä, jottei syntys rasismia katos. Ja vastaavasti jos maahanmuuttaja on uhri se voidaan helposti mainita vaikkei ois tarpeellistakaa, sympatia pisteitä katos.
Noh, vaan mun mielipide, jatkakaa.

Back
Ylös Bottom