Shifu
Banned
Shifu: -Niin, sinäpä sen sanoit. Silti jaksat huudella päivästä toiseen ketjuun, jonka aiheesta sanot itsekkin olevasi täysin tietämätön eikä aihe edes kiinnosta sinua.
En ole tietämätön. En vain tiedosta tiettyjen asioiden olevan ongelma. Kaksi eri asiaa. Aihe kiinnostaa totta helvetissä. Mutta aiheesen liittyvät "ongelmat" (persujen kannattajien luomat) eivät minua haittaa. Edelleen kaksi eri asiaa.
Käytkö talousosiolla kertomassa osakkeiden ostovinkkejä, vaikket koskaan ole osakkeita ostanut taikka myynyt, kotitalousosastolla kertomassa ohjeita ruunalaittoon, vaikket koskaan ole kokannut jne. Jos et, niin mitä miksi sä täällä harrastat kommentointia asioihin, joista et mitään tiedä etkä ymmärrä?
Missä kohtaa olen millään tavalla neuvonut ketään tekemään yhtään mitään? Valaiseppa vähän. Jälkimmäiseen lauseeseesi: Kommentoin sen perusteellä mitä tiedän. TIEDÄN, että moni asia, joka on PS:ille ongelma, ei ole minulle ongelma. Se ei tee minusta tietämätöntä. Oliko tämä nyt Perussuomalaisten jippijaijee kannatusketju vai Yksi helvetin iso maahanmuuttokeskustelu?
"Mua ei kerran tunnu haittaavan nämä samat maahanmuuttoon liittyvät "ongelmat", mitkä monia PS:n kannattajia haittaa, niin ilmeisesti en ole perillä näistä asioista."
En ole perillä siitä, että miksi maahanmuuttoon liittyvät ongelmat ovat joidenkin mielestä noin saatanan isoja, vaikka olen joka ikisen argumentin kuullut jo monta kertaa. Kai nämä on sitten näitä makuasioita.