Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Shifu: -Niin, sinäpä sen sanoit. Silti jaksat huudella päivästä toiseen ketjuun, jonka aiheesta sanot itsekkin olevasi täysin tietämätön eikä aihe edes kiinnosta sinua.

En ole tietämätön. En vain tiedosta tiettyjen asioiden olevan ongelma. Kaksi eri asiaa. Aihe kiinnostaa totta helvetissä. Mutta aiheesen liittyvät "ongelmat" (persujen kannattajien luomat) eivät minua haittaa. Edelleen kaksi eri asiaa.

Käytkö talousosiolla kertomassa osakkeiden ostovinkkejä, vaikket koskaan ole osakkeita ostanut taikka myynyt, kotitalousosastolla kertomassa ohjeita ruunalaittoon, vaikket koskaan ole kokannut jne. Jos et, niin mitä miksi sä täällä harrastat kommentointia asioihin, joista et mitään tiedä etkä ymmärrä?

Missä kohtaa olen millään tavalla neuvonut ketään tekemään yhtään mitään? Valaiseppa vähän. Jälkimmäiseen lauseeseesi: Kommentoin sen perusteellä mitä tiedän. TIEDÄN, että moni asia, joka on PS:ille ongelma, ei ole minulle ongelma. Se ei tee minusta tietämätöntä. Oliko tämä nyt Perussuomalaisten jippijaijee kannatusketju vai Yksi helvetin iso maahanmuuttokeskustelu?

"Mua ei kerran tunnu haittaavan nämä samat maahanmuuttoon liittyvät "ongelmat", mitkä monia PS:n kannattajia haittaa, niin ilmeisesti en ole perillä näistä asioista."

En ole perillä siitä, että miksi maahanmuuttoon liittyvät ongelmat ovat joidenkin mielestä noin saatanan isoja, vaikka olen joka ikisen argumentin kuullut jo monta kertaa. Kai nämä on sitten näitä makuasioita.

Et sä oikeen voi olla musta mulatti. Ku musta on...se mitä ennen sai sanoa neekeriksi, ja mulatti on yön timon ja kaukaasialaisen lapsi. fifty-sixty musta-valkoinen siis.
Jota jostain syystä Ameriikassa sanotaan mustaksi. Niin kuin Tiger Woodsiakin, joka on mustan ja aasialaisen onnistunut fuusio.

Joo, no siis tuo lainaamasi kohta olikin nimenomaan väsynyt pilkunviilaus voisilmäpullan kauniisiin haaveisiin ihanista mustista suomalaisista mulateista, jotka maksavat veroina takaisin kaikki maahanmuuton kustannukset.

Eihän tässä nykytilanteessa vielä kauheesti ongelmia olekkaan. Kysymys onkin, että oletko sä tyytyväinen siihen tilanteeseen, mikä on tulossa? (vert. muu Eurooppa.)

vastaa shifu tähän.

En ole perillä siitä, että miksi maahanmuuttoon liittyvät ongelmat ovat joidenkin mielestä noin saatanan isoja, vaikka olen joka ikisen argumentin kuullut jo monta kertaa. Kai nämä on sitten näitä makuasioita.

http://www.youtube.com/watch?v=OV7jcWynaYo

Siinä sulle ihanaa kansainvälisyyttä ja niitä pieniä maahanmuuton ongelmia. "Kansainvälisyys" tulee tulevaisuudessa tarkoittamaan eri islamlahkojen välistä kanssakäymistä. Mitään muita kansoja tai kulttuureita ei tule jäämään henkiin, jos Euroopassa ei ala radikaaliliikkeitä ajoissa syntymään, mikä näyttää hyvin epätodennäköiseltä.

Eli siis oikeastaan sulla ei ole tänne yhtään argumentteja tai et ole tullut keskustelamaan. Keskustelet keskustelemisesta ja keskustelijoista. iha jees.....

En kyllä liikaa jaksa miettiä (välittää), en. Eiköhän tässä ole paljon isompia ongelmia käsiteltävänä, kuin nykyinen maahanmuuttopolitiikka.

Kyllä olen. Mamughetot eivät mua haittaa, ei niissä tarvitse asua. Mellakat? Voi kun saataisiin Suomessa edes yksi kunnon mellakka aikaan. Mutta eihän semmoinen tässä poliisivaltiossa käytännössä ole edes mahdollista. Kaipa tämä harmaa tylsyys aiheuttaa minussa näin pervoja ajatuksia.

Ja mun mielestä mä en marise, kun olen tyytyväinen nykytilanteeseen. Sinä, te, marisette kun ette ole tyytyväisiä nykytilanteeseen.

Kun sä kerran oot kauheen tyytyväinen tilanteeseen ja tulevaisuuden näkymiin ja sua ei mikään haittaa niin mitä hittoa sä täällä sit pyörit päivästä toiseen jos tää on muka täysin yhdentekevää sulle?

Mua ei kerran tunnu haittaavan nämä samat maahanmuuttoon liittyvät "ongelmat", mitkä monia PS:n kannattajia haittaa, niin ilmeisesti en ole perillä näistä asioista. Tästä päästään taas siihen, että jos ei ne minua haittaa, niin miksi niistä tarvitsee tietää?
Itse sanoit vielä vajaa 2 kuukautta sitten näin:
Kyllä haluan tutustua aiheeseen, mutta puoleettomalta taholta. Tiedän maahanmuutosta, ihmisten tuntemuksista ja kokemuksista aika paljonkin, mutta enemmän haluaisin tietää nimenomaan Suomen maahanmuuttopolitiikasta.
Ai nyt ei enää kiinnostakaan :lol2:
Ja tuohon lauseeseen että tiedät maahanmuutosta aika paljonkin niin sen olet kyllä osoittanut todella tehokkaasti paskapuheeksi :lol2: Ja maahanmuuttoneutraali...voi luoja, voiko puhdasverisempää kukkahattutätiä enää löytääkään.

Kun sä kerran oot kauheen tyytyväinen tilanteeseen ja tulevaisuuden näkymiin ja sua ei mikään haittaa niin mitä hittoa sä täällä sit pyörit päivästä toiseen jos tää on muka täysin yhdentekevää sulle?

No kai tää tukee sitä tosiasiaa, että kai mä olen sitten enemminkin maahanmuuttomyönteinen kuin -vastainen. Ei tämä ole yhdentekevää mulle. Vaan ne onglemat, jotka PS:t on luonu, ovat mulle yhdentekeviä.

Itse sanoit vielä vajaa 2 kuukautta sitten näin:

Ai nyt ei enää kiinnostakaan :lol2:
Ja tuohon lauseeseen että tiedät maahanmuutosta aika paljonkin niin sen olet kyllä osoittanut todella tehokkaasti paskapuheeksi :lol2: Ja maahanmuuttoneutraali...voi luoja, voiko puhdasverisempää kukkahattutätiä enää löytääkään.

Sanoinko, ettei kiinnosta? Sanoin, että ei haittaa. Kaksi aika eri asiaa.

Ihan vaan mielenkiinnosta shifu, mitkä ovat ne sinun mielestä tärkeimmät asiat yhteiskunnassa tällä hetkellä? Asiat joihin pitäisi panostaa.

Neutraalisuuteni kääntyi juuri myönteisyyden puolelle.

En usko, että kukaan täys- tai vajaajärkinen voi annettujen tosiasioiden valossa olla oikeasti maahanmuuttomyönteinen. Sen sijaan uskon, että joku voi olla Rankkuria et al (ihmisenä, keskustelijana, jne) vastaan.

Ettei sinulle, Shifu, vaan olisi käynyt näin? Olet joutunut raivon valtaan siksi, että Rankkuri ei keskustele mukavasti. Ja ennen kaikkea siksi, että olet oikeasti samaa mieltä, mutta et voi sitä myöntää ajettuasi itsesi tuohon tilanteeseen.

Ongelma on siinä, että näin ei ole tupannut käymään.

Meikäläinen on ainakin vuosi vuodelta nähnyt enemmän ja enemmän työllistyneitä mamuja. Varsinkin palvelualoilla yms. Ja kaikki mamut joita itse tunnen, tekee duunia ja kovaa. Tienaavatkin sen mukaisesti. Tän perusteella mä vedän omat johtopäätökseni.

Meikäläinen on ainakin vuosi vuodelta nähnyt enemmän ja enemmän työllistyneitä mamuja. Varsinkin palvelualoilla yms. Ja kaikki mamut joita itse tunnen, tekee duunia ja kovaa. Tienaavatkin sen mukaisesti. Tän perusteella mä vedän omat johtopäätökseni.

Yksittäistapaus.

Tilastoihin on kumuloitunut sinun lisäksesi monen muunkin ihmisen omat kokemukset. Se tekee tilastoista luotettavampia, vaikka omat havaintosi kuinka totta tahansa olisivatkin.

Käsittämätöntä sokeutta. Juuri tuollaisen sokeuden takia Ruotsissakin on nyt alueita joihin palokuntakaan ei enää mene ilman poliisisaattuetta.

Mua ei kerran tunnu haittaavan nämä samat maahanmuuttoon liittyvät "ongelmat", mitkä monia PS:n kannattajia haittaa, niin ilmeisesti en ole perillä näistä asioista. Tästä päästään taas siihen, että jos ei ne minua haittaa, niin miksi niistä tarvitsee tietää?
Toisin sanoen sinulle nämä asiat ovat ihan ok, eivätkä ongelma:

- Heikentyvä huoltosuhde, jota ainakaan humanitaarinen maahanmuutto ei paranna
- Maahanmuuton kulut, lennot, asutus, tuet sekä ym. välilliset (oikeastaan ylempään liittyen)
- Rikollisuus
- Kiihtyvä ghettoutuminen ja eri väestöryhmien jakautuminen

Joku osaa varmaan jatkaa listaa pidemmälle. Jos hyväksyt nämä, niin ei mulla enempää. Todennäköisesti kyse ei ole sinun kohdalle silloin tietämättömyydestä, vaan silkasta tyhmyydestä.

Ettei sinulle, Shifu, vaan olisi käynyt näin? Olet joutunut raivon valtaan siksi, että Rankkuri ei keskustele mukavasti. Ja ennen kaikkea siksi, että olet oikeasti samaa mieltä, mutta et voi sitä myöntää ajettuasi itsesi tuohon tilanteeseen.

Juurikin näin.

Kaverin katkeruus alkoi pari kuukautta sitten siitä, kun kehotin käyttämään googlea tiedon etsimiseen. Kehoitin googlen käyttöön, koska kaveri "halusi tietää enemmän suomen maahanmuutosta" ja koska hänen omat tietonsa olivat ja ovat edelleen täysin fiktiivisiä ja irti todellisuudesta.

Kävin myös työharjoittelussa peruspäivärahalla, koulutuksissa, kaikessa toimeenpiteessa, mutta työ vaan ei ole.Viimeiseksi olin töissä määräaikaisessa huhtikuussa ja lippu oli 20.4. sen jälkeen työ vaan ei ole. Muut ovat samassa tilanteessa, Asun Kuopion seudulla ja täällä joka 3. aikuinen on työtön. Ja kun tilanne on tämä- täällä kutsutaana vaan pakolaiset lisää Kuopioon. Täällä ei ole edes normi EU maahanmuuttajat, vaan mustat pakolaiset, jotka eivät edes osaa mitään kansaivällista kieltä. Kävin kerrna Kuopion maahanmuuttaja-keskustassa, He eivät puhu englantia, ei ranskaa, ei suomea..

Työvoimapula, työvoimapula, kysytään vaikka Kataiselta :D

Vastaako tämä vuosi vuodelta kasvavaa maahanmuuttajien virtaa? Onhan siis kaikkien perkele pakko olla hyviä, kun oot niitä töissäkin nähnyt, aijai.

Katselen tässä juuri pikkukakkosta ja Ylen linjan mukaisesti jokaisessa askartelu- ja leipomisohjelmassa, mitä lapsille tulee on aina porukoissa mukana muutama mamu-lapsi. Nyt tuossa näyttäisi olevan kahden hengen keittiötiimi. Toinen lapsista taitaa olla juuriltaan Indonesiasta tai jostain sieltä päin ja toinen on keittiöhygienian hyvin oppinut somalityttö, koska hän käyttää huivia oikeaoppisesti keittiössä työskennellessään huivia. Tosin tuo huivi saattaa tytöllä olla jatkuvastikin päässä. Onko tuo sitten hyvä että lapsemme totutetaan eri kulttuureihin tuota Ylen suosiman linjan kautta vai miten se on. Voisihan sitä ajatella niinkin, että siinä jäi taas kahdelta kantaväestölapselta tv-pesti väliin mamujen takia... :D

Back
Ylös Bottom