Hyvä. Sanomalla esim. pieni osa (tässä tapauksessa hyvin pieni osa) muslimeista tekee sitä ja tätä, et yleistä ja mustamaalaa 1,3 miljardia ihmistä.
Kyllä mä sittenkin taidan itse päättää mitä sanaa milloinkin käytän. Ihan vaikka sua ärsyttääkseni.
Jos nyt totta puhutaan, niin sinä tämän tapauksen toit esille, jota me "ylläpidetään".
Näinhän mä juuri sanoin. Lähes sanasta sanaan.
Ja sitten itse aiheeseen:
Tänne muuttaa perhe sodasta. Saavat lapsia ja verorahoista elätetään kaikki. Kämpät yms maksetaan ja se näyttäisi olevan tänäpäivänä monelle iso ongelma. Ok. Mites sitten jos katsotaan vaikka kaksi sukupolvea eteenpäin. Tämän kyseisen perheen lapset saavat lapsia ja jopa lapsenlapsia. Nämä lapsenlapset ovat jo niin suomalaistuneita siinä vaiheessa, että puhuvat luultavasti ykköskielenään suomea. Syntyy siis esim. mustia suomalaisia mulatteja. Ja he sitä mukaan myös työllistyvät kuten muutkin. Luuletteko, että heidän saamasta palkasta maksetut verot ovat euromäärältään pienemmät kuin ne rahat, joita heidän isoisovanhemmilleen tänä päivänä maksamme tukina?. Tuskin, varsinkin jos joskus sitä eläkeikääkin nostetaan. Eikö silloin pidemmällä tähtäimellä olla jääty tässä asiassa plussan puolelle?.