Okei. Aloitetaan alusta. Kun sä vaikutat olevan niin yksinkertainen. Minä alias Shifu luen foorumia viihdyttääkseni itseäni.
Ja nää sun omat viestit on sun käsitys viihdyttävyydestä?
Yleensä ketjun nimi, tässä tapauksessa "Yksi helvetin iso maahanmuuttokeskustelu" kertoo ketjun sisällöstä. Ketjun otsikosta voi siis päätellä kiinostaako aihe vai ei, ja täten voi itse päättää klikkaako otsikkoa vai ei. Minä itse en ole juuri perehtynyt maahanmuuttopolitiikkaan, sen takia olen alkanut lukemaan tätä ketjua, jotta oppisin aiheesta enemmän.
Oppisitko mahdollisesti enemmän ja nopeammin jos kysyisit asioista, joita et tiedä, sen sijaan, että poraat jostain uutisista?
Joten on äärimmäisen turhauttavaa aina avata tätä ketjua hyvän keskustelun toivossa (koska sitähän tämän pitäisi otsikon mukaan olla) ja sitten todeta, että aha, taas uusi uutinen.
No voi harmi. Luotko sinä näillä omilla postauksillasi hyvää keskustelua mielestäsi?
Mun mielestä mun postaus ei ollut on- eikä off- topic, vaan totesin mielipiteeni ketjun laadusta.
Mitä jos tekisit itse jotakin ketjun laadun eteen sen sijaan että odotat muiden tekevän sen puolestasi?
Tarkoitukseni ei ole päteä tai kertoa faktoja tai mielipiteitä maahamuuttoon liittyen, koska en asiasta juuri mitään tiedäkään. Tuo sinun naurettava uhoaminen ja muka niin saatanan nokkela sanaleikki ja ovela vittuilu on lähinnä säälittävää. Joten please, lopeta se. Vielä kerran sanon, sinä et ole täällä moderaattori tai ylläpito.
Säälittävää tai ei niin hyvin tuntuu uppoavan. Etkä käsittääkseni sinäkään? Muuten, moderaattorit varmaan poistaisivat uutiset ja bannaisivat mut alta aikayksikön, mikäli tää olis trollausta tai jatkuvaa off-topicia, eikö totta?
Pidetäänkö keskusteluketjut keskusteluketjuina ja lööppiketjut lööppiketjuina? Kiitos.
Tuskinpa. Jos sinä pahoitat mielesi uutisista, se ei vaikuta minun ja tuskin kenenkään muunkaan toimintaan hevon vittua.