Kerroppas mulle, että mikä tämä mun mielipide oikein on ja minkä asian ohi mä menen koko ajan? Toisekseen mistä ihmeen altavastaajan roolista sä oikein puhut? Ankara Aatu kirjoitti viestinsä lopussa hyvin asiaan liittyen.
Mulle jää tästä kokoajan sellanen fiilis, ettet oikeen vastaa kysymykseen vaan selostat jotain ihan omaa. Väittelet väittelemisen halusta.
Johan sä itse pari postia aikaisemmin totesit, että hiemankaan erivän mielipiteen esittäminen aihetuttaa heit huutelua ja jokusen kerran aikaisemmin olet leimannut osaa keskustelujoista siitä, että he tuovat rasismiaan julki omien postiensa kautta. Sitä mä tarjoitin altavastaajan roolilla. Selkeästi tässä keskutelussa kuitenkin yleinen mielipide on se, että maahanmuutto j tämän hetkinen politiikka ovat perseestä.
Mun mielipide on se, että maassa maan tavalla. Mä en halua herätä minariteettien joikuun joku aamu. Sun mielestä pitäisi tulla vastaan tässä asiassa. Suomessa, kun nyt vaan mennään suomen lakien mukaan. Tiedän, että olet tästäkin jo aikaisemmin maininnut. Sinunkin mukaan näin kuuluisi mennä.
Olen lukenut niitä postejasi.Tässä kohtaa kulttuurit eivät vaan kohtaa ja hienosti sivuutat sen asian. Otetaan nyt sitten vaan esimerkkinä se Islam taas. Se nyt vaan ei käy suomen lakien kanssa yhteen. Täällä ollaan tasa-arvoisia ja piste. Ainakin näin kuuluisi olla lainpuitteisa ja mikäli ei olla niin siihen voidaan puuttua.
Mites sä suhtaudut tähän Islam ja Suomen laki asiaan???? Kumman tulee taipua??
Ja kyllä, minua vituttaa se ikuinen rasisti kortti ja rasismin hokeminen.
En ole rasisti. Samaan tapaan, kun minua vituttaa, ilmaisen sen myös kaikista muista.
Kyllä, minua myös vituttaa se, että verorahoista menee niin iso osa niile saatanan loisille, jotka eivät ikinä tule tätä yhteiskuntaa tukemaan. Toki veroja maksetaan tuista ja ostetuista tuotteista. Miks helvetissä sit vanhusten pitää tulla toimeen pienillä eläkkeillä ja niihin verrattuna pakolaisten sitten todella hyvillä avustuksilla.
Kyllä, vituttaa myös se salamyhkäisyys kaiken tämän takana ja se paskan puhuminen ja peittely joka liittyy tähän asiaan. Rikostilastot, ihmisten mielipiteiden ohjailu median taholta. Asioiden ja uutisten julkaisematta jättäminen.