Eipä se väkivaltakaan kovin toimivaksi ole osoittautunut, mitä noiden terroristijärjestöjen menestyksestä maailmalla voi päätellä. Valtavat mielenosoitukset ovat asia sinänsä, mutta niihin tarvitaan kansan valtaisa tuki. Juuri se, mitä yksittäisillä (tai jopa yksittäisellä) kommandoiskuilla menetetään.
Toisaalta, esim. näiden tapetilla olleiden henkilöiden kohdalla sanoisin samaa, mitä Saska Saarikoski sanoi H-a:sta: typeriinkin mielipiteisiin on oikeus. Siinä vaiheessa kun vähemmistö alkaa ottaa oikeutta omiin käsiinsä, koska pitää vallapitäjiä typeryksinä, yhteiskuntarauha on mennyttä joka tapauksessa. Monikultturismin marssista euroopassa: eurooppaan monikultturismi tuli pitkälti siirtomaamuuttona ja (oikeasti) työperäisenä maahanmuuttona, ennenkuin seurauksista oli tietoa. Suomi ja muut pohjoismaat ovat ne hölmöläiset jotka ottavat euroopan ongelmat, jotta ei jäätäisi eurooppalaisista jälkeen.
Jotta Maikki ei ala saada supolta puheluita, kehoittaisin muutenkin pitämään kumouksellisen toiminnan suunnittelun minimissä.
Koetampa selittää vähän perusteellisemmin kantaani
Olen samaa mieltä, että Illmanilla, Puumalaisella ja muilla "mokuttajilla" on luonnollisesti oikeus lausua julki mielipiteitään, mutta se, että he alkavat ajamaan ihmisten sananvapauden rajoituksia ja muita asioita on minusta sama kuin joku koettaisi viedä minun vapauteni, ts näen tilanteen teorian tasolla samanlaisena, että jos minä olen nakkikiskalla ja joku käy yhtäkkiä päälleni niin minulla on oikeus puolustaa itseäni.
Jos vähän nostetaan lentoa korkeammaksi niin juuri sen vuoksi USA:n perustuslaissa on oikeus kantaa aseita, perustajien ajatuksena oli, että valtio ei hevillä ala sortaa kansalaisia, jos nämä voivat tehdä aitoa vastarintaa sitä vastaan. Lienee voisi puhua jonkinlaisesta kauhun tasapainosta.
Kukaan normaali ihminen ei halua alkaa tappelemaan verissäpäin, mutta joskus se on ainut vaihtoehto. Tämä on kovin kaukainen skenaario Suomessa, vaikka huonolla tiellä olemmekin. Eurooppaa ajatellen uskon, että jossain vaiheessa nykymenon jatkuessa etnisten ryhmien välit tulehtuvat äärimmilleen ja siinä ei ole siten ihan rehellinen sisällissota kaukana.
Sanotaan nyt vielä, että en ole murhaamassa/vahingoittamassa ketään tai kehottamassa sellaiseen toimintaa (ajatus, että tekisin sellaista saa niskavillat pystyyn). Arvelen vain, että jossain vaiheessa joku ihmisyksilö tai joukko ei pidä tälläistä toimintaa niin vastenmielisenä ja kaukaisena kuin nyt. Voi hyvinkin olla, että jos joku päättää losauttaa vähemmistövaltuuten ajasta iäisyyteen, niin tämä johtaa mamukriittisen liikkeen romahtamiseen marginaaliin tai sitten se voi johtaa sananvapaudenpolkemis-yritysten loppumiseen, jos näin kävisi niin pitäisinkö tätä hyväksyttävänä? Sanotaan nyt, että ihmishengen riistäminen on hirveä asia, vaikka tämä henkilö olisi ajanut minulle vastenmielistä asiaa ja toivottavasti asiat kääntyvät paremmalla mallille ennenkuin tälläisen tapauksen riski kasvaa liikaa.
Tätä siis koetin aiemmin sanoa, katsotaan potkaistaanko ovi saranoiltaan ja herääkö sitä aamulla Supon putkasta :D