Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hesarissa kirjoitetaan paskaa sakaalimanifestista. Joko toimittaja ei ole lukenut manifestia tai sitten kirjoittaa tahallaan paskaa:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...taa+leimaa+yhä+rasistisempi+uho/1135247775714
Paperiversiossa paska oli vielä paksumpaa.
Niinku mä oon miljoona kertaa täälläki sanonu niin sensuurin ja itsesensuurin suurin puolestapuhuja ja edistäjä Hyysäri suoltaa jatkuvasti jotain käsittämätöntä monikulttuuripropagandaa.Mikä tässä manifestissa on rasistista.
Hesari olisi voinut julkaista tekstin, eikä alkaa satuilemaan.
Kyllä mun mielestä se sensurointilinja, mitä hesari harrastaa esim. nettisivuillaa on aivan naurettavaa samoin, kuin ulkomaalaisten tekemien rikosten pimittäminen.Ei lehdessä mitään vikaa ole,pitää vaan ymmärtää mitä lukee.Ja sit tietysti hakee lisää tietoa jos asia kiinnostaa.
Ei lehdessä mitään vikaa ole,
Ei tuossa mun mielestä mitään yllättävää ollut. Hyvä kirjoitus se kyllä oli.http://www.soininvaara.fi/2009/07/17/sosiaaliturvan-rakenne-globalisaation-oloissa/
Yllättävän realisitista tekstiä Ozmokselta.
Ei tuossa mun mielestä mitään yllättävää ollut. Hyvä kirjoitus se kyllä oli.
No jos nyt puhutaan vaikkapa näistä Romanian mustalaisista ni Hesarissahan on jatkuvasti ihan asiallista uutisointia heistä.On inhimillistä kerrontaa heidä kurjista oloistaan ja sit kerrotaan tästä kielteisestä puolesta.
Haluaisinkin edelleen kylmää faktaa Tankero (eli uu "Dangerous" siis tuleva IM-pommittaja?) Davelta ja mikä mattih (h as for gay?) se nyt onkaan, mitä Suomi hyötyy näistä turvapaikanhakijoista.
lisäksi mörökölli minut vieköön jos monikulttuurisuus onkin rikkaruo... rikkaus
Turvapaikanhakijoista ei ole Suomelle varmaan mitään konkreettista hyötyä, eikä se ole edes tarkoitus. Hyötyjä on se turvapaikanhakija, joka välttyy vainolta, kidutukselta ja kuolemalta.Kertokaa siis turvapaikanhakijoiden Suomelle aiheuttamat hyödyt, jos nettosumma jää faktatodisteiden jälkeen positiiviseksi, niin lupaan liittyä rikkauskelkkaanne, kettutyttöillä viimeistä päivää ja ulvoa anni sinnemäen nimeä kuin Jack Nicholson ihmissudessa. (lisäksi mörökölli minut vieköön jos monikulttuurisuus onkin rikkaruo... rikkaus)
Psst, ollaan jo väärillä jäljillä kun aletaan miettimään, että mitä vastaanottava maa hyötyy humanitäärisestä maahanmuutosta..