Näistäkään huolimatta."joka on syrjäytynyt yhteiskunnasta, ilman kielitaitoja, ilman koulutusta ja työtä, on köyhä,"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näistäkään huolimatta."joka on syrjäytynyt yhteiskunnasta, ilman kielitaitoja, ilman koulutusta ja työtä, on köyhä,"
Mulla oli vähän samanlainen tapaus kuin mitä Snowbe kirjoitti toisessa ketjussa. Eli Metrossa joku musta mies kähmi jotain nuorta naista joka istui kauhuissaan penkillä. Tulin metrovaunuun ja katsoin sitä äijää sellainen "ei vittu" ilme kasvoilla niin se lähti menee metrosta. Olisin vetänyt sitä turpaan jos se ei olisi lähtenyt.
Mut onneks Dave ei oo kokenu oloaan uhatuksi missään muualla ku Tampereella!Joo ja vartija sano mulle et noi on päivittäistä perusjuttua :/
Juttelin tossa yhen naispuolisen kaverin kanssa ja se kerto, että kolme sen kaveria on joutunut raiskatuks nyt parin vuoden sisään. Yks Kaisaniemen puistossa, yks Kluuvin lähellä ja kolmannesta ei tiennyt. Kahdessa tapauksessa raiskaaja oli tummaihoinen.
Käsittämätöntä! Onneks ei oo touhu tommosta täällä Jyväskylässä vielä, ainakaan tietääkseni.Joo ja vartija sano mulle et noi on päivittäistä perusjuttua :/
Onko toi aivan normaalia touhua siellä?
Niin tahtoo mennä, mutta minkä helvetin takia näissä keskusteluissa tulis olla yhtään sen korrektimpi, kuin missään muussakaan keskustelussa?on kyllä totuuden nimissä myönnettävä että nämä mokuketjut tahtovat mennä aina vähän perseelleen.
Mitä mainittuun metroahdisteluun tulee, etelänmiehillä tuntuu olevan sellainen ihan tulinen tempperamentti ja miehinen ote naisten kanssa, ei suomalaistyylistä, tasa-arvoista neiteilyä tai modernin munattoman miehen käytöstä, käy tavallaan kateeksi. Kumpa minut olisi kasvatettu vähemmän naisia arvostavaksi, voisi käydä flaksi vähän useammin
Dave sai suljettua edellisen ketjun. Varmaan myös kaikki muutkin.
Mutta sehän se noiden mokuttajien tavoite onkin.

Niin tahtoo mennä, mutta minkä helvetin takia näissä keskusteluissa tulis olla yhtään sen korrektimpi, kuin missään muussakaan keskustelussa?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200907169942284_ul.shtml
Ei Jeesus, miten tommoinen voi olla mahdollista?![]()
Kuten ylläolevasta "uutisesta" huomaamme.Hyvä kysymys, itsekin olen miettinyt tätä usein. Taitaa kuitenkin maahanmuuttokritiikki olla vielä niin alkuasteilla ja vainotussa asemassa että pienikin horjahdus huumoriin tai suoraan mielipiteeseen tekee koko aiheesta "naurettavan" valitettavasti.
Epäilenpä vahvasti että homma johtuu siitä ettei asiasta ole ollut mitään järkevää keskustelua pitkään aikaan, jos koskaan. Jatkuvaa kusilehdistön uutisten linkkailua ja sitten taas huudetaan kuorossa muutaman sivun verran että mokut hirteen, ja haukutaan mokuttajiksi kaikki jotka eivät huutoon liity.
Minä uskon että Rankkuri on vain vihdoin nähnyt valon ja ymmärtää että kollektiivinen leimaaminen ja vihanlietsonta ei johda mihinkään hyvään.
Miten niin? Olen hämmentynyt vihamielisestä viestistäsi...Rankkuri ei valaistu. Ikinä.
Mehän ollaan poron kanssa oltu välilöissä jo pitkään. Ja nykyään mä oon myös kaikkien muidenkin kanssa välilöissä. Sillein on paljon kivempaa kaikkien kannaltaPoro nauraa varmaan itsekin partaansa jutuilleen, mutta Rankkuri polttaa hermonsa ja ketju häviää fleimaamiseen, vittuiluun ja omien tarkoitusperien tueksi etsittyihin irrallisiin väittämiin.