Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

"joka on syrjäytynyt yhteiskunnasta, ilman kielitaitoja, ilman koulutusta ja työtä, on köyhä,"
Näistäkään huolimatta.

Mulla oli vähän samanlainen tapaus kuin mitä Snowbe kirjoitti toisessa ketjussa. Eli Metrossa joku musta mies kähmi jotain nuorta naista joka istui kauhuissaan penkillä. Tulin metrovaunuun ja katsoin sitä äijää sellainen "ei vittu" ilme kasvoilla niin se lähti menee metrosta. Olisin vetänyt sitä turpaan jos se ei olisi lähtenyt.

Mulla oli vähän samanlainen tapaus kuin mitä Snowbe kirjoitti toisessa ketjussa. Eli Metrossa joku musta mies kähmi jotain nuorta naista joka istui kauhuissaan penkillä. Tulin metrovaunuun ja katsoin sitä äijää sellainen "ei vittu" ilme kasvoilla niin se lähti menee metrosta. Olisin vetänyt sitä turpaan jos se ei olisi lähtenyt.

Joo ja vartija sano mulle et noi on päivittäistä perusjuttua :/

Juttelin tossa yhen naispuolisen kaverin kanssa ja se kerto, että kolme sen kaveria on joutunut raiskatuks nyt parin vuoden sisään. Yks Kaisaniemen puistossa, yks Kluuvin lähellä ja kolmannesta ei tiennyt. Kahdessa tapauksessa raiskaaja oli tummaihoinen.

Juttelin tossa yhen naispuolisen kaverin kanssa ja se kerto, että kolme sen kaveria on joutunut raiskatuks nyt parin vuoden sisään. Yks Kaisaniemen puistossa, yks Kluuvin lähellä ja kolmannesta ei tiennyt. Kahdessa tapauksessa raiskaaja oli tummaihoinen.
Mut onneks Dave ei oo kokenu oloaan uhatuksi missään muualla ku Tampereella!

Käsittämätöntä! Onneks ei oo touhu tommosta täällä Jyväskylässä vielä, ainakaan tietääkseni.

Kävin tossa pari viikkoa sitten Helsingissä ja kaverit tahto sit mennä johonki sedulaan. Joku KY-klub tms se oli nimeltään. Siis vittu sitä ählämeitten touhua sielläki. Tanssilattialla tulevat väkisin hinkkaamaan itteään tyttöihin ja koittavat käpälöidä, vaikka tyttö monta kertaa sanoo selvästi että menes vittuun nyt siitä. Sit vasta lähtevät, kun muija kunnolla tönäsee. En vittu käsitä miten tommosta siedetään. Miten ne sällit ei saa nekkuunsa joka saatanan ilta? Onko toi aivan normaalia touhua siellä?

ei niihin ählyihin kannata koskea, ne tulee meinaan porukalla vetämään turpaan ja olivatko espanjassa hakanneet jonkun kantaväestön edustajan diskon edessä hengiltä.

Onko toi aivan normaalia touhua siellä?

Kyllä on aivan normaalia touhua. Yks ei tajunnu lähtee ennen ku sai yheltä muijalta jäävedet päälleen.. Eikä toinen ymmärtäny ku nainen siirty pois kosketusetäisyydellä ja huusi "Fuck off!" Ählämillä oli vaa sellanen *näitä sattuu, ämmä on tyhmä* -virne päällä.

Noi mun (naispuoliset) mokuttajakaveritkin ovat suostuneet myöntämään, ettei nuo ählyt ja muut oikein tunnu ymmärtävän jos nainen ei kaipaa heidän seuraansa.

Poistetaan tämäkin ketju niin saadaan Hesarimainen hiljaisuus ja itsesensuuri tännekin ja voidaan todeta kuorossa, että kaikki onkin hyvin.

on kyllä totuuden nimissä myönnettävä että nämä mokuketjut tahtovat mennä aina vähän perseelleen.

Mitä mainittuun metroahdisteluun tulee, etelänmiehillä tuntuu olevan sellainen ihan tulinen tempperamentti ja miehinen ote naisten kanssa, ei suomalaistyylistä, tasa-arvoista neiteilyä tai modernin munattoman miehen käytöstä, käy tavallaan kateeksi. Kumpa minut olisi kasvatettu vähemmän naisia arvostavaksi, voisi käydä flaksi vähän useammin

on kyllä totuuden nimissä myönnettävä että nämä mokuketjut tahtovat mennä aina vähän perseelleen.

Mitä mainittuun metroahdisteluun tulee, etelänmiehillä tuntuu olevan sellainen ihan tulinen tempperamentti ja miehinen ote naisten kanssa, ei suomalaistyylistä, tasa-arvoista neiteilyä tai modernin munattoman miehen käytöstä, käy tavallaan kateeksi. Kumpa minut olisi kasvatettu vähemmän naisia arvostavaksi, voisi käydä flaksi vähän useammin
Niin tahtoo mennä, mutta minkä helvetin takia näissä keskusteluissa tulis olla yhtään sen korrektimpi, kuin missään muussakaan keskustelussa?

Niin tahtoo mennä, mutta minkä helvetin takia näissä keskusteluissa tulis olla yhtään sen korrektimpi, kuin missään muussakaan keskustelussa?

Hyvä kysymys, itsekin olen miettinyt tätä usein. Taitaa kuitenkin maahanmuuttokritiikki olla vielä niin alkuasteilla ja vainotussa asemassa että pienikin horjahdus huumoriin tai suoraan mielipiteeseen tekee koko aiheesta "naurettavan" valitettavasti.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200907169942284_ul.shtml

Ei Jeesus, miten tommoinen voi olla mahdollista? :kakka::kakka:

Poliittinen korrektius tulee olemaan tietyissä Euroopan maissa länsimaisen sivistyksen tuho. Vähemmistöjen herkkiä mieliä suojellaan siihen pisteeseen, että vähemmistöt vetää pannuun kantaväestöä.

Hyvä kysymys, itsekin olen miettinyt tätä usein. Taitaa kuitenkin maahanmuuttokritiikki olla vielä niin alkuasteilla ja vainotussa asemassa että pienikin horjahdus huumoriin tai suoraan mielipiteeseen tekee koko aiheesta "naurettavan" valitettavasti.
Kuten ylläolevasta "uutisesta" huomaamme.

Islamia pitää pilkata ja sille pitää nauraa niin kauan, että siitä vitsaileminen pedofiili-viittauksineen tulee hyväksyttyä. Niin kauan kun sitä moderoidaan, sensuroidaan, itsesensuroidaan ja hyssytellään niin se tulee hyödyntämään hyväskoista länttä.

Epäilenpä vahvasti että homma johtuu siitä ettei asiasta ole ollut mitään järkevää keskustelua pitkään aikaan, jos koskaan. Jatkuvaa kusilehdistön uutisten linkkailua ja sitten taas huudetaan kuorossa muutaman sivun verran että mokut hirteen, ja haukutaan mokuttajiksi kaikki jotka eivät huutoon liity.

Tämä on kuitenkin suuri kaupallinen foorumi ja sen pyörittäjien tulee ajatella myös sen julkisuuskuvaa. On aika pieni paha jos joku vinkuu että viestit poistettiin ja mokuista ei saa keskustella verrattuna siihen että täällä pyörii viestejä jotka ovat täynnä rasistista kiukuttelua, sekä nurinaa siitä että onko se rasismia vai ei.

Tämän viestin saa minun puolestani poistaa jos se ei miellytä.

Epäilenpä vahvasti että homma johtuu siitä ettei asiasta ole ollut mitään järkevää keskustelua pitkään aikaan, jos koskaan. Jatkuvaa kusilehdistön uutisten linkkailua ja sitten taas huudetaan kuorossa muutaman sivun verran että mokut hirteen, ja haukutaan mokuttajiksi kaikki jotka eivät huutoon liity.

Pitkälti samaa mieltä, asiaan kuulumatonta paskaa on liikaa, ja melkein threadin nimestä riippumatta "keskustelu" menee noilla (aidostikin) yksittäistapauksilla revittelyyn. Poro nauraa varmaan itsekin partaansa jutuilleen, mutta Rankkuri polttaa hermonsa ja ketju häviää fleimaamiseen, vittuiluun ja omien tarkoitusperien tueksi etsittyihin irrallisiin väittämiin.

Näistä threadeista ei paljon kostu, kun mitään keskustelua ei missään vaiheessa tapahdu. Saattaa johtua kesästä, mutta Pakkotoiston yleisen keskustelun taso on syöksykierteessä IMO.

Poro nauraa varmaan itsekin partaansa jutuilleen, mutta Rankkuri polttaa hermonsa ja ketju häviää fleimaamiseen, vittuiluun ja omien tarkoitusperien tueksi etsittyihin irrallisiin väittämiin.
Mehän ollaan poron kanssa oltu välilöissä jo pitkään. Ja nykyään mä oon myös kaikkien muidenkin kanssa välilöissä. Sillein on paljon kivempaa kaikkien kannalta :)

Back
Ylös Bottom