snip
Jep. Postasin ton uutisen pari sivua sitten. Eka asia hyvä, toinen ei niinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
snip
Kuten saksan! :thumbs: :evil:Hei mutta kyllähän ne ihmiset voisi yhtä hyvin jättää jonkun muun maan riesaksi jättiläismäisille pakolaisleireille.
Kröhöm, kröhöm.....Veli Poro todistaa rautaisella paatoksella edelleen :D Ihan ku olis vähän menny pata jumiin :lol2: Mä jo noista sun viime illan ensimmäisten viestien hymiötulvista aloin miettimään, että josko se poro olis kännissä. Sen verran hervotonta kamaa alko tulla :D
Voikun olisi totta. Suomeen tarvittaisiin kyllä järjestäytynyttä rintamaa äärioikeistoa vastaan. Nykyinen tilanne on niin, että äärivasemmisto tekee mitä lystää ja ottaa maksimissaan muutaman kuukauden ehdollisia rangaistuksia. Suomalaiset ovat vaan luultavasti liian tyhmiä, että kunnon äärioikeistoa ei synny vaan tyydytään kiljumeininkiin. Suomen lippua en ole nähnyt toistaiseksi missään mielenosoituksissa, vain sirppiä ja vasaraa ja anarkistimerkkiä. http://patriootti.com/ - on toistaiseksi varmaan ainoa järjestäytynyt järjestö, joka sekin kärsii miespulasta.Televisiosta tuli tuossa muutama viikko sitten dokkari äärioikeiston noususta Euroopassa. Siinä kerrottiin, että äärioikeisto pyrkii valtaamaan sopivia, pieniä puolueita sisältäpäin ja että tämä toiminta on ihan järjestelmällistä.
Tälläistahan ei ole ilmennyt ollenkaan Suomessa.. Eihän?
Mutta kyllä hänellä täytyy olla aivan hirvittävät raiskaushimot. Tai ehkä hän on se yksittäistapaus, jolla näin ei ole...
Varmaan yksittäistapaus, tai en mä ainakaan ole mitään sellaista huomannut.
Tai sitten maahanmuuttajat eivät olekaan niin hirmuisia raiskaushurjastelijoita.
Eli maahanmuuttajia halutaan suomeen jotta heistä voidaan kouluttaa suomenkielen taitoisia suomalaisia. Onko suomessa pulaa suomenkielen taitoisista suomalaisista? Työttömyys lukujen mukaan ei.
Sinänsä naamanväri ei tee raiskaajaa.

Toki maahanmuuttajien väkivallantekoja esiintyy suhteessa paljonkin, mutta en mä nyt lähtis niputtaan koko jengiä.
Juu. Somalitkin ovat tehneet jopa 5-10 raiskausta vuosittain. Voi sitten miettiä kannattaako leimata koko porukkaa tämän perusteella.
Mulla ei ole mitään lukemia, olen vaan kuullut puhuttavan että niin olisi suhteessa määrään.
Koitahan Marsalkka jo luovuttaa ton raiskausaiheen kanssa vaikka kaikki tietää sen sulle läheiseksi ja miellyttäväksi. Maahanmuutossa on lukemattomia muitakin syitä, miksi se on perseestä.Juu. Toki suhteessa määrään tekevät enemmän rikoksia. Mutta jos määrät vaikkapa raiskauksissa ovat laskettavissa vaikkapa kahden käden sormilla, niin en nyt lähtisi koko porukkaa tuomitsemaan.