Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nikkeliä nekin tottelee.Olisko noin? Jos ei muuta, niin sisällissotahan täällä syttyisi kun vasemmistolaiset feministilesbot nousis barrikadeille.
Vitun apinaksi nimittely![]()
Meidän oikeasti kuuluu auttaa oikeassa hädässä olevia ihmisiä.
No, mä en kuulu Persuihin, mutta mun mielestä Vihreät ovat ainoastaan perseestä.Taas tätä samaa.
Vihreät ovat kaikki Persujen mielestä kommunisteja sekä lisäksi kasvissyöjiä ja Vihreiden mielestä Persut ovat joko täysin skinheadeja tai täysin avoimesti rasisteja.
Tällä tavalla ei oikein päästä kunnon keskusteluun.
Mun ei siinä mielessä tarvitse isäpuolta hävetä, että on tehnyt töitä koko täälläoloaikansa, ja lujasti onkin. Verorahoilla on maksettu muutaman suomalaisen sosiaalipummin menoja. Näkökulmia asioihin kaivataan.
Vihreät ovat kaikki Persujen mielestä kommunisteja
No, mä en kuulu Persuihin, mutta mun mielestä Vihreät ovat ainoastaan perseestä.
Poikkeuksena entinen kansanedustaja Eero Paloheimo ja Tom Degerstedt (ja isolla varauksella Oras Tynkkynen).
Kyllä täälläkin on laitettu vaikka sun millaista tilastoa, kuvaajaa, lehtijuttuja, laskelmia, jotka kiistatta osoittavat maahanmuuton olevan haitallista vastaanottomaalle. Vastauksena tähän Vihreältä porukalta tulee jotain fantasiadrafti-tasoista faktoihin perustumatonta idealistista selitystä vastuusta ja humanitaarisuudesta. Keskustelua ei voi syntyä ennenkuin realiteetit tunnustetaan.
Mulla ei ole mitään syytä, miksi alkaisin Persuista kaivamaan paskaa. Kyllä sen muut hoitavat. Miksi ihmeessä kaivaisin huonoja puolia siitä ainoasta puolueesta, jonka tavoitteena on edes jollain tasolla järjellinen maahanmuutto?Arvostelit ainoastaan vihreitä "Vihreät ovat perseestä"
Mutta jos et kuulu Persuihin, niin kenties olisi oikeudenmukaista esitää niidenkin epäkohtia, ellei Persut ole epäkohdaton puolue.