Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Veli Poro todistaa rautaisella paatoksella edelleen :D Ihan ku olis vähän menny pata jumiin :lol2: Mä jo noista sun viime illan ensimmäisten viestien hymiötulvista aloin miettimään, että josko se poro olis kännissä. Sen verran hervotonta kamaa alko tulla :D
Kröhöm, kröhöm.....
Ai mää vai? ....
"Eiiiii ku pari kaljaa....."
"Ruoan kanssa....."
http://www.youtube.com/watch?v=L5rQpc1H6NQ&feature=related
:jahas:
Pahoitteluni.

Nyt kyllä todellakin vetäydyn näistä keskusteluista. Toivottavasti tämä lupaus pitää.
Täytyy jatkossa ilmeisesti heittää kone ikkunasta läpi, ennen kuin itseään viihdyttämään alkaa..
HEi! Jääkaapissa olis kyllä olutta..... hmmmmm... Hetkinen..;)

Äh, mähän menin lupaamaan etten jatka tänään.%¤/&Y%#

Over and out!

Televisiosta tuli tuossa muutama viikko sitten dokkari äärioikeiston noususta Euroopassa. Siinä kerrottiin, että äärioikeisto pyrkii valtaamaan sopivia, pieniä puolueita sisältäpäin ja että tämä toiminta on ihan järjestelmällistä.

Tälläistahan ei ole ilmennyt ollenkaan Suomessa.. Eihän?

Televisiosta tuli tuossa muutama viikko sitten dokkari äärioikeiston noususta Euroopassa. Siinä kerrottiin, että äärioikeisto pyrkii valtaamaan sopivia, pieniä puolueita sisältäpäin ja että tämä toiminta on ihan järjestelmällistä.

Tälläistahan ei ole ilmennyt ollenkaan Suomessa.. Eihän?
Voikun olisi totta. Suomeen tarvittaisiin kyllä järjestäytynyttä rintamaa äärioikeistoa vastaan. Nykyinen tilanne on niin, että äärivasemmisto tekee mitä lystää ja ottaa maksimissaan muutaman kuukauden ehdollisia rangaistuksia. Suomalaiset ovat vaan luultavasti liian tyhmiä, että kunnon äärioikeistoa ei synny vaan tyydytään kiljumeininkiin. Suomen lippua en ole nähnyt toistaiseksi missään mielenosoituksissa, vain sirppiä ja vasaraa ja anarkistimerkkiä. http://patriootti.com/ - on toistaiseksi varmaan ainoa järjestäytynyt järjestö, joka sekin kärsii miespulasta.

Palataanko aiheeseen? Vihreät ituhipit vs persurasistit- keskustelua käydään muissa ketjuissa.

Ranskassa on 5 miljoonaa muslimia. Riittää kun sen porukan joukossa on edes muutama huurupää, joka innostuu Al-Qaidan kostovaatimuksesta, niin kamalia tapahtuu. En ylläty lainkaan KUN se alkaa.

Erään tutun perheen muslimi isäpuoli, en muista mistä päin maailmaa, oli melkein jo lähtenyt Irakiin sotimaan mutta saivat estettyä. Mukava mies kaikinpuolin muuten, mutta minkäs teet kun veri kiehuu suonissa.

En yleistä, mutta tietyissä porukoissa ne sekopäiset yksilöt ovat helvetin vaarallisia. Ja kun ne yksilöt vielä kokoontuvat ja perustavat ryhmiä niin avot.

Mutta kyllä hänellä täytyy olla aivan hirvittävät raiskaushimot. Tai ehkä hän on se yksittäistapaus, jolla näin ei ole...

Varmaan yksittäistapaus, tai en mä ainakaan ole mitään sellaista huomannut.

Mun täytyy harkita kyllä vakavasti, kumpaa haluan kannattaa, jos mielipiteille tarttee tälläisen taustatuen.

Tai sitten maahanmuuttajat eivät olekaan niin hirmuisia raiskaushurjastelijoita.

Joo, kyllä se seksuaalivietti on ihan normaali, lähes aina. Joillakin - ei kaikilla toki - maahanmuuttajilla seksuaalimoraali on jopa erittäin paljon vahvempi kuin suomalaisilla perusjanttereilla.
Toki maahanmuuttajien väkivallantekoja esiintyy suhteessa paljonkin, mutta en mä nyt lähtis niputtaan koko jengiä.
Sinänsä naamanväri ei tee raiskaajaa.

Eli maahanmuuttajia halutaan suomeen jotta heistä voidaan kouluttaa suomenkielen taitoisia suomalaisia. Onko suomessa pulaa suomenkielen taitoisista suomalaisista? Työttömyys lukujen mukaan ei.

Eli maahanmuuttajia halutaan suomeen jotta heistä voidaan kouluttaa suomenkielen taitoisia suomalaisia. Onko suomessa pulaa suomenkielen taitoisista suomalaisista? Työttömyys lukujen mukaan ei.

Miten ois jos tarkoituksena olisi tarjota turvanpaikka avunhakijalle?
Suomen työttömyystilanne on eri sitten.

Olen!

Juu. Somalitkin ovat tehneet jopa 5-10 raiskausta vuosittain. Voi sitten miettiä kannattaako leimata koko porukkaa tämän perusteella.

Mulla ei ole mitään lukemia, olen vaan kuullut puhuttavan että niin olisi suhteessa määrään.

Naamanväristä ei tunnista raiskaajaa, mutta idiootin saattaa tunnistaa tekstistä :D

Mulla ei ole mitään lukemia, olen vaan kuullut puhuttavan että niin olisi suhteessa määrään.

Juu. Toki suhteessa määrään tekevät enemmän rikoksia. Mutta jos määrät vaikkapa raiskauksissa ovat laskettavissa vaikkapa kahden käden sormilla, niin en nyt lähtisi koko porukkaa tuomitsemaan.

Juu. Toki suhteessa määrään tekevät enemmän rikoksia. Mutta jos määrät vaikkapa raiskauksissa ovat laskettavissa vaikkapa kahden käden sormilla, niin en nyt lähtisi koko porukkaa tuomitsemaan.
Koitahan Marsalkka jo luovuttaa ton raiskausaiheen kanssa vaikka kaikki tietää sen sulle läheiseksi ja miellyttäväksi. Maahanmuutossa on lukemattomia muitakin syitä, miksi se on perseestä.

Helsingin ja Espoon raiskauksista 70 ja 80 prosenttia oli maahanmuuttajien tekemiä, Oliko viime vai toissa vuonna, kun Oslon raiskauksista 100 % oli maahanmuuttajien tekemiä.

Back
Ylös Bottom