Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, näin on. Avokki on puoliksi israelilainen ja siis sen faija on israelista joten on tullu oltua jonkun verran tekemisissä ulkomaalaisten kanssa. Niin kauan kun tulee vaan tänne tekemään työnsä kunnolla eikä syyllisty pelkkiin rikoksiin niin mun suhtautuminen on positiivinen.Jos käyttäytyy ja elää niinkuin kuuluu niin ei mitään väliä mistä on.
Jos käyttäytyy ja elää niinkuin kuuluu niin ei mitään väliä mistä on.
No kyllä mä ainakin katon kieroon esimerkiksi maahanmuuttajia jotka ovat uskonnoltaan muslimeita.:urjo:
Tervetuloa Suomeen kaikki rehelliset, työtä tekevät kunnialliset ihmiset.
Jos käyttäytyy ja elää niinkuin kuuluu niin ei mitään väliä mistä on.
Erittäin hyvä kysymys. Ainakin itse haluan kuulla suoraan kommentin maahanmuuttajalta, en pelkästään netistä löytyvien (ääriliikkeiden) mielenosoituskylttien tunnuslauseita.Mutta Seji, mitä mieltä ulkomaalaiset on meistä, ja meidän yhteiskunnasta? Mikä täällä on hyvää ja mikä päin persettä?
Minä olen muslimi. Ja voisitko kertoa että miksi katsot meitä kieroon? Senkö takia, että media antaa meistä sellaisen kuvan?
Tästä tredistä on kehkeytämässä antoisa ja helvetin mielenkiintoinen. NOTAi niin ja vastaus itse kysymykseen. 90% ulkomaalaisista pitäs heittää pihalle täältä nyt heti. Syy on se että tässä on jo aikojen saatossa huomattu, että suurin osa heikäläisistä aiheuttaa vaan harmia. Tuottavat yksilöt on hyvin harvassa. Ikävä kyllä. Muuten mulle on periaatteessa sama missä ihminen on syntynyt, en vain halua että kohta ollaan samassa tilanteessa kuin esim. Ruotsi.
Minä olen muslimi. Ja voisitko kertoa että miksi katsot meitä kieroon? Senkö takia, että media antaa meistä sellaisen kuvan?
Tuo maassa maan tavalla saa koskea myös meitä Suomalaisia ulkomailla.
Ihmiset on ihan samanlaisia jokapaikassa joten turha stressata "ulkomaalaisia." Jos yhtään reissaa niin saa huomata miltä tuntuu olla itse ulkomaalainen.
H
Mutta Seji, mitä mieltä ulkomaalaiset on meistä, ja meidän yhteiskunnasta? Mikä täällä on hyvää ja mikä päin persettä?

näimpä..mutta mitäs lottoot että tapahtuisi jos suomalainen menisi elämään sikamaista rikollista elämää vieraan maan loisena esimerkiksi jossain arfikan maassa? kaveri hakattais kepeillä kuoliaaksi ja ruumis häväistäisiin kylän keskellä jambo-laulun raikaessa. joten miksi näin ei voisi suomessakin tehdä ;)Tuo maassa maan tavalla saa koskea myös meitä Suomalaisia ulkomailla.
Pahoittelen jos tämä kuulostaa joltain saarnalta tai jotain, mutta miksikäs tässä maassa juodaan alkoholia paljon? esimerkiksi viikonloppuisin joka toinen vastaantulija on juovuksissa.![]()
Olen myös huomannut, että suurin osa Suomen kansasta on vähän hiljaisempaa sorttia?