Kiitos, arvon Kyllintellektuälli
Toivottavasti "oikeassa oleville" tarkoittaa sitä, mitä luulen.
Ketju voi olla sinällään masentava (eräät kyllikit ovat tosin tuoneet reilusti tahatonta huumoriakin mukaan :hyvä

, mutta itse ainakin näen aiheesta keskustelun hyvin tärkeäksi. En minäkään ollut huolissani mistään tällaisesta ennen kuin tutustuin aiheeseen erään toisen ketjun kautta, ja sitä kautta mm. Halla-ahon ja Ellilän teksteihin. Olin kai median sokaisema, jos sitäkään. Mitä enemmän näistä kuitenkin keskustellaan, sitä suuremmalla mahdollisuudella jotain saadaan myös aikaiseksi; se on varmasti useimman toive (tajusi sitä itse tai ei).
Islamin ryntäys Eurooppaan ei ole mikään naurunaihe. Se voi masentaa, mutta ehkä on kuitenkin paras katsoa totuutta silmiin. Liian monet laittavat sen pään sinne pensaaseen, ja peittävät korvansa pahalta tiedolta. Huolestuttaa sekä se, että omana elinaikanani voi tapahtua kaikkea tällaista, mutta myös se, että missä jälkipolvet joutuvat elämään. Suomi on mielestäni puolustamisen arvoinen. Tosin monen mielestä se ei kohta enää ole, kiitos maailmanparantajien. :down: