Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Se, että rasistien mielestä on rotuja joiden perusteella he jakavat ihmiset arvokkaampiin ja vähemmän arvokkaampiin ei tarkoita, että rotuja geneettisesti olisi todella olemassa.

Rasistikortti heitetty :D Yllättävän kauan kesti tämän kanssa.

Se, että suvaitsevaisten mielestä ei ole rotuja, ja että tämän perusteella he voivat selitellä kaikki heidän lemmikkiensä rikokset kuun asennoilla tai taivaan värillä ei tarkoita, etteikö rotuja geneettisesti olisi todella olemassa.

Se, että rasistien mielestä on rotuja joiden perusteella he jakavat ihmiset arvokkaampiin ja vähemmän arvokkaampiin ei tarkoita, että rotuja geneettisesti olisi todella olemassa.

Luulin, ettet kysy tosissasi mitään noin päivänselvää asiaa.

Miten ihmiset voi uskoa jumalaan, vaikka jumalaa ei ole olemassa?
Rasistit on sitten ilmeisesti itse keksineet koko käsitteen. Eihän tollaista käsitettä keksi ihminen joka ei usko edes rotujen olemassa oloon. Ymmärsinkö oikein? Tällöin taasen he eivät voi käyttää kyseistä määritelmää, koska niitä rotujahan ei ole. Näin ollen sinäkin taidat siis olla rasisti? Mullakin on koira. Ai mikä koira? No koira. Joku vois väittää että saksanpaimenkoira, mutta mielestäni koirilla ei ole rotuja, joten se on vain koira. Turha niitä on arvottaa.

Tuo on kyllä hyvä kysymys joka ansaitsee vastauksen.

Ai se, että vertaa tieteellisesti hyvinkin todistettua asiaa Jumalaan, josta ei ole yhtään todistetta, ja joka on täysin uskon asia? No kyllä se ainakin kysyjästä idiootin tekee jos ei muuten.

Hassua muuten kuinka otit Jumalan esille, on ainakin yksi yhdistävä tekijä monikultturismiin: USKO. Sitten toki tosiasioiden hylkääminen, valikoiva tiedonkeruu, papiston sanaan sokea luottaminen, kirkossa opittujen mantrojen opettelu jne jne.

Oletko itse rasisti?Mitä eroa on eurooppalaisella valkoihoisella ja vaikka japanilaisella?Onko ne eri rotua vai kenties eri geneettistä klusteria?Mikä sun mielestä on oikea termi?

eiku hei, sehän on tietenkin ihan vaan sattumaa että japanilaiset on pienikokoisia, naiset on lattaperseisiä, niillä ei ole lantiota eikä juuri tissejäkään, ne näyttää 11v tytöiltä ja niillä on mustat hiukset ja vinot silmät. täysin säkää.

ihan yhtä hyvin tavallisee japanilaisperheesee saattaa syntyy yksi oikein söpö sinisilmänen blondi hayden panettiere look-alike, yksi pelottavannäkönen musta ghettobooty ja yksi brasilialaisennäkönen isoperänen latino. Eihän mitään rotuja ole, on vaan sattumaa millasia ihmiset sattuu olemaan :jahas:

Se sitten taas ei vaikuta Japanilaisten ihmisarvoon, vaikka he eivät silmäämiellyttävännäköisiä pitkiä blondeja olekaan, on ne silti ihmisinä arvokkaita ja joillekuille rakkaita. :haart:

Taas sotketaa täällä ketjussa nii pahasti erään suvaitsevaisen henkilön toimesta rodut, rotuviha, rasismin muut eri muodot, geeniklusterit, tiede, revisionismi, fasismin vastustaminen, lähdekritiikin puute ja omat ajatuksensa.

edit: hei, en mä millää muulla ku sillä että tollanen ihme provoaminen internetissä on vähän lapsellista, jos kerran on hyvin suvaitsevainen ihminen, joka vastustaa ihan jokaista ajatusta tästä threadista, voi vaikka perustaa ihan oman " en ole hippiäinen mutta, keskustelut rasisminvastustamisesta, monikulttuurin ihanuuksista ja muista etnisistä rikkauksista ja unelmista" En mäkään tuu sinne hillumaan ja haukkumaan kaikki ajatukset mitä ketjulaisilla on maailmasta, en mä myöskään käy oikeutta eläimille foorumilla haukkumassa kettutyttöjä tai vasemmistoliiton palstoilla kommareita.

Jos on hyvin peruuttamattomasti eri mieltä, niin miksi lukea ajatuksia, jotka kuitenkaan ei koskaan tuu pesiytymään omaan päähän vaan menee hukkaan, saman ajan voisi käyttää niin monella muullakin tapaa paremmin. Mä en ainakaa enää jaksa väitellä netissä asiasta suvaitsevaiston kanssa, ei se johda puusta pitkään, ja kuten sanottu, pahalta tuntuu että veljet, tää on viivytyssotaa, ja seuraava vaihe on poltetun maan taktiikka..;)

Indica, minäkin olen jo aika väsynyt väittelemään tästä.

Se, että mua kritisoidaan lähdekritiikin puutteesta on kyllä aika rankkaa kun katsoo tieteilijäyhdistysten mielipiteitä asiasta. Katsokaapa esim. USA:n antropologijärjestön mielipide:

http://www.aaanet.org/stmts/race.htm

Yli 200 lähdeviitteen wikiartikkeli:

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence

Lisäksi vaikka ÄO:ssa olisi joillain ihmisryhmillä keskimäärin pari pistettä alempi keskiarvo, ei se tee heistä geneettisesti raiskaajia saati rikollisia.

Lisäksi vaikka ÄO:ssa olisi joillain ihmisryhmillä keskimäärin pari pistettä alempi keskiarvo, ei se tee heistä geneettisesti raiskaajia saati rikollisia.

No mikäs sen aiheuttaa? Ja toisaalta, onko sillä merkitystä? Fakta on kuitenkin se että nämä homo sapienssit mitkä tuolta etelän suunnalta Suomeen muuttaa, raiskaavat enemmän kuin kantaväestö. Toisaalta ihan hyvä ettei niitä rotuja ole olemassakaan, muuten kukkahatut ja nämä kukkahattuja hyväksi käyttävät pakolaiset voisivat vedot juurikin rotuun. Hei, emmä, mutku mun rotu aiheuttaa tän...Hei pojat hei, saa se raiskata, ku se on tota öö neekerirotua.

Ei mut hei, suunnilleen noinhan ne toimiikin!

tuc:
Jep. Eli jos testosteroni vaikuttaa noin, eikö sun mielestä pidä sitten paikkansa se että tietyiltä alueilta lähtöisin olevat ihmiset ovat aggressiivisempia ja näin ollen aiheuttavat hyvin luultavasti enemmän rikoksia. Kuten taitaa statistiikkaa osoittaa.

? Fakta on kuitenkin se että nämä homo sapienssit mitkä tuolta etelän suunnalta Suomeen muuttaa, raiskaavat enemmän kuin kantaväestö.
Mun mielestä tuossa on kyse ihan pelkästään kotikasvatuksesta ja kulttuuritaustasta. Jos perhe on pirstaleina kun suomeen tullaan ja sitä ennemmin isukki on käyttäny äitiä lähinnä orjana, nyrkkeilysäkkinä ja käden korvikkeena niin ei tarvi ihmetellä jos kakaralla on samat taipumukset.

Tuo on mun mielestä jotenki todettavissa siitä mitä sosiaaliluokkaa ne mustat on. Pakolaiset vs perheet missä iskä tulee isoon firmaan pikkupomoksi. Jälkimmäisen kakarat tuskin niin usein ongelmia aiheuttaa.

Onpas turhauttava vääntö tänä iltana :jahas:

Sitä suuremmalla syyllä jos tietyissä kulttuureissa on perheväkivallan ja muun reuhaamisen perinne, ja miesväestö suurelta osin on asennevammasia naistenvihaajia, niin sitä suuremmalta syyltä niitä ei tule suomeen väkisin ahnehtia, päinvastoin, suomen rauhallisena säilyttämisen puolesta pyrkiä muuttamaan asioita suomessa sellaisiksi, ettei tämä maa olisi kovin houkutteleva heille.

Se nyt on aika turhaa imo vääntää rodun merkityksestä tai merkityksettömyydestä, sillä ei oo mitään väliä, fakta on että tietyt lähi-idän ja islamilaisen afrikan pakolaisryhmät missä tahansa maailmassa ovat saaneet asiansa sekaisin, ja tuoneet tuhoa, hävitystä, surua ja murhetta isäntämaalle. Se on toissijaista etsiä syytä näin kiistanalaisessa aiheessa siihen että miksi niin tapahtuu, syy ei koskaan tule hyväksytyksi suvaitsevaisto = niiden vallanpitäjien ja suuren osan muusta väestöstä mielestä, se kun ei koskaan tule hyväksytyksi se tulkinta n.1 eli rotukysymys, joku tekijä perimässä altistaa väkivallalle, eikä senpuoleen tulkinta 2. eli kulttuuritaustassa on jotain todella pielessä..

Siispä on aika turhaa vääntää siitä mistä se johtuu, voidaan todeta että nämä mamuryhmät aiheuttavat helvetisti ongelmia, ja kokemuspohjan pitäisi jo yksistään riittää sellaiseen pieneen analyysiin jokaisen omassa mielessä, että onko ne välttämättä todella hyvä juttu vai ei.

Eipä muuta, viivytystaistelua koko Halla-Ahoilu, Perussuomalaistelu, Koko tämä kaikki.. :(
Ei mitään.. Työvoimapula tuo tänne tuhansia,tuhansia ja kymmeniä ja satoja tuhansia muslimeja ja afrikkalaisia, työvoimapula tulee ja myy meidän maat. Sille ei maha minkään Halla-Aho, Emme me, ei Perussuomalaiset, ja suomesta puuttuu imo oikea kunnon isänmaallisuutta ja konservatiivisuutta, suomalaisia perinteitä korostava oikeistopuolue. En pistäis ollenkaan hanttiin, jos kokoomus tekisi siirtymän oikealle, ja pistäisi jarrua tähän monikulttuurionrikkaus-kehitykselle.

Mun mielestä tuossa on kyse ihan pelkästään kotikasvatuksesta ja kulttuuritaustasta. Jos perhe on pirstaleina kun suomeen tullaan ja sitä ennemmin isukki on käyttäny äitiä lähinnä orjana, nyrkkeilysäkkinä ja käden korvikkeena niin ei tarvi ihmetellä jos kakaralla on samat taipumukset.

Tuo on mun mielestä jotenki todettavissa siitä mitä sosiaaliluokkaa ne mustat on. Pakolaiset vs perheet missä iskä tulee isoon firmaan pikkupomoksi. Jälkimmäisen kakarat tuskin niin usein ongelmia aiheuttaa.

Sanos muuta. Ja silti vaan tänne lisää, kiihtyvällä tahdilla.

Miksi?

Tuo on mun mielestä jotenki todettavissa siitä mitä sosiaaliluokkaa ne mustat on.

Miksi he ovat alempaa sosiaaliluokkaa missä vain heitä esiintyy? Missä maanosassa, talousjärjestelmässä, yhteiskuntamuodossa tai valtionideologiassa vain. Todellakin kiinnostaisi tietää tähän vastaus. Se EI voi olla ainakaan muiden yrityksenpuutteesta.

Sanos muuta. Ja silti vaan tänne lisää, kiihtyvällä tahdilla.

Miksi?
Jaa a, halutaan mennä muun euroopan perässä? Ei mua haittaa tippaakaan jos tänne tulee joku töitä tekemään ulkomailta, pari kertaa olen saanut niiltä osaksi niin ystävällistä käytöstä että meni hetken aikaa ennen kuin tajus kiittää.
Mutta niitä ongelmaperheitä on ihan turha tänne rahdata, leikkikööt sitä ghettogangstaa keskenään omassa maassaan.

Miksi he ovat alempaa sosiaaliluokkaa missä vain heitä esiintyy? Missä maanosassa, talousjärjestelmässä, yhteiskuntamuodossa tai valtionideologiassa vain. Todellakin kiinnostaisi tietää tähän vastaus.

Mutuillaan. Äidit ei ehdi kasvattaa lapsiaan kunnolla koska aika menee paskaduuneissa koettaessa saada leipää pöytään? Kakarat on sitten mitä on, arvostus töitä hakiessa sen mukainen ja kierre valmis.

Ei mua haittaa tippaakaan jos tänne tulee joku töitä tekemään ulkomailta, pari kertaa olen saanut niiltä osaksi niin ystävällistä käytöstä että meni hetken aikaa ennen kuin tajus kiittää.Mutta niitä ongelmaperheitä on ihan turha tänne rahdata, leikkikööt sitä ghettogangstaa keskenään omassa maassaan.

Tästä kukaan täällä tuskin on eri mieltä. Tuntuu vaan olevan Kovin kaukana kaukana todellisuudesta sekä nykyisestä ja tulevasta päättäjien maahanmuuttopoliittisesta linjasta.

Onhan siinä tietysti kolikon kääntöpuolena ihmisarvo. Ja kun suurin osa päättäjistä asuu todennäköisesti alueella, missä ainoa musta on se kohtelias kaveri joka tekee töitä, niin mitenpä ne tuon ongelman laajuutta osais hahmottaa.

Onhan siinä tietysti kolikon kääntöpuolena ihmisarvo. Ja kun suurin osa päättäjistä asuu todennäköisesti alueella, missä ainoa musta on se kohtelias kaveri joka tekee töitä, niin mitenpä ne tuon ongelman laajuutta osais hahmottaa.

Niinpä, ja siksipä sieltä norsunluutornista onkin niin helppo huudella rasistia kaikille, joita se ongelma koskettaa, ja jotka rohkenevat olla eri mieltä asioista.

Offtopic: Anna Abreun biisin myötä kaikki on ruvennu jokapäiväisessä puheessaan hokemaan norsunluutornia. ;)

Kyllä se on ollut aika yleinen metafora jo pitkään.

Back
Ylös Bottom