eiku hei, sehän on tietenkin ihan vaan sattumaa että japanilaiset on pienikokoisia, naiset on lattaperseisiä, niillä ei ole lantiota eikä juuri tissejäkään, ne näyttää 11v tytöiltä ja niillä on mustat hiukset ja vinot silmät. täysin säkää.
ihan yhtä hyvin tavallisee japanilaisperheesee saattaa syntyy yksi oikein söpö sinisilmänen blondi hayden panettiere look-alike, yksi pelottavannäkönen musta ghettobooty ja yksi brasilialaisennäkönen isoperänen latino. Eihän mitään rotuja ole, on vaan sattumaa millasia ihmiset sattuu olemaan :jahas:
Se sitten taas ei vaikuta Japanilaisten ihmisarvoon, vaikka he eivät silmäämiellyttävännäköisiä pitkiä blondeja olekaan, on ne silti ihmisinä arvokkaita ja joillekuille rakkaita. :haart:
Taas sotketaa täällä ketjussa nii pahasti erään suvaitsevaisen henkilön toimesta rodut, rotuviha, rasismin muut eri muodot, geeniklusterit, tiede, revisionismi, fasismin vastustaminen, lähdekritiikin puute ja omat ajatuksensa.
edit: hei, en mä millää muulla ku sillä että tollanen ihme provoaminen internetissä on vähän lapsellista, jos kerran on hyvin suvaitsevainen ihminen, joka vastustaa ihan jokaista ajatusta tästä threadista, voi vaikka perustaa ihan oman " en ole hippiäinen mutta, keskustelut rasisminvastustamisesta, monikulttuurin ihanuuksista ja muista etnisistä rikkauksista ja unelmista" En mäkään tuu sinne hillumaan ja haukkumaan kaikki ajatukset mitä ketjulaisilla on maailmasta, en mä myöskään käy oikeutta eläimille foorumilla haukkumassa kettutyttöjä tai vasemmistoliiton palstoilla kommareita.
Jos on hyvin peruuttamattomasti eri mieltä, niin miksi lukea ajatuksia, jotka kuitenkaan ei koskaan tuu pesiytymään omaan päähän vaan menee hukkaan, saman ajan voisi käyttää niin monella muullakin tapaa paremmin. Mä en ainakaa enää jaksa väitellä netissä asiasta suvaitsevaiston kanssa, ei se johda puusta pitkään, ja kuten sanottu, pahalta tuntuu että veljet, tää on viivytyssotaa, ja seuraava vaihe on poltetun maan taktiikka..;)