AKV & VanhaKukkeli eli 1 henkilö.
No mietinki et mihin AKV on hävinny..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mä menin kyllä sanattomaksi tästä uutisesta. Siis yksi noista tekijöistä oli saanut kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta vankeutta. Tarkoittaa muuten sitä, että jos ei aikasempia tuomioita ole ja osaa käyttäytyä tuolla linnassa, niin pääsee mahdollisesti vapaaksi vuoden päästä. Miltäköhän mahtaa tuntua vaikka tuon naisen miehestä, jos sellaista on, kun minussakin herättää jo aika vahvoja kostonhaluisia tuntemuksia ja mä en tiedä edes tuon naisen nimeä.
Ketkäs lukeutuu näihin useisiin kirjoittajiin?
Aiheesta Lakupekka: Kyseessa on enemmankin vain merkki omista asenteistamme ja siita, mita olemme valmiita tekemaan luodaksemme positiivisemman asenneilmaston.
Aiheesta imaamien lausunnot: Todettakoon, etta nuo mainitut tappouhkaukset ja muut eivat edusta valtavirran nakemysta.
Aiheesta Lakupekka: En ole vaittamassa, etta kyseinen tuotemerkki aiheuttaisi valttamatta mitaan konkreettista pahaa.
Kyseessa on enemmankin vain merkki omista asenteistamme ja siita, mita olemme valmiita tekemaan luodaksemme positiivisemman asenneilmaston.
Suomi kun ei kuitenkaan ole palaamassa takaisin 80-luvun puolelle, jolloin Helsingin keskustastakaan ei loytynyt muita kuin valkohipiaisia suomalaisia.
....X<...klipetiklips..X<........vaikkakin imaami kertoo juuri sen mitä koraanikin opettaa. En käsitä.
Ulkosuomalaisena olen paassyt todistamaan tata kehitysta
Suomi kun ei kuitenkaan ole palaamassa takaisin 80-luvun puolelle, jolloin Helsingin keskustastakaan ei loytynyt muita kuin valkohipiaisia suomalaisia.
Mä menin kyllä sanattomaksi tästä uutisesta. Siis yksi noista tekijöistä oli saanut kaksi vuotta ja kahdeksan kuukautta vankeutta. Tarkoittaa muuten sitä, että jos ei aikasempia tuomioita ole ja osaa käyttäytyä tuolla linnassa, niin pääsee mahdollisesti vapaaksi vuoden päästä. Miltäköhän mahtaa tuntua vaikka tuon naisen miehestä, jos sellaista on, kun minussakin herättää jo aika vahvoja kostonhaluisia tuntemuksia ja mä en tiedä edes tuon naisen nimeä.
Tänään automaatilla kaksi ulkomaalaista (vanhempia kavereita, ehkä 25 kesäisiä) nostivat fyffeä ja antoivat siitä parit 20e setelit kolmen n. 16v pissaliisaryhmälle, ja pyysivät tämän jälkeen soittamaan. Tytöt ottivat rahat ja lähtivät.
En tiedä kuinka hyvin toisensa tuntevat, mutta hieman epäilyttävää toimintaa. Toivottavasti ei ole uutisissa lähiaikoina..
Ai että oikein uussuomalaiset? :DSuvaitsevaisuus on nakemykseni mukaan jo arvokasta itsessaan. Se viesti, minka Suomi valittaisi potkiessaan uussuomalaiset pihalle ei olisi kovin arvokas.
Monikulttuurisuuden haitoista en osaa lahtea kommentoimaan, koska Ranskan joka viikonloppuisista sadoista autonpoltoista en loytanyt netista todisteita.
French violence 'back to normal'
The police service said the figure of 98 cars burnt was in line with the nightly average before the trouble began on 27 October.

Nahdakseni monikulttuurisuuden tarkein argumentti on se, mita meilla olisi ilman monikulttuurisuutta. Suomi olisi henkisesti syrjaytynyt ja honogeeninen, silla tokikaan emme olisi EU:n jasenvaltio, mikali paattaisimme olla noudattamatta maahanmuuttopolitiikkaa yms.
mitä saa aina vastaukseksi kun haluaa kuulla monikulttuurisuuden eduista. Mitään konkreettista ei ikinä löydy.Katsoin Ruotsin raportin ja on todettava, ettaetta, ihan tuo ei ole kasittaakseni (toivoakseni) Suomen maaranpaa.
Se viesti, minka Suomi valittaisi potkiessaan uussuomalaiset pihalle ei olisi kovin arvokas. Vaikka mikaan ei sen toteuttamista sinallaan estakaan, niin se suvaitsematon ja tyly viesti mika maailmalle valittyisi jo itsessaan nahdakseni estaa sen toteutumisen.
Keskustelua Oulun tapauksesta. Mielenkiintoista että Kalevakin oli sortunut sensurointiin:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=37208&page=1&pp=25
Halla-ahon vieraskirjassa on ollut tuosta vähän juttua, toi "poistettu osuus" on itse asiassa aika täysin sama kuin eräs em. vieraskirjaan jokin aika sitten tehty postaus. Muutenkaan tuon väitetysti poistetun kohdan kieli eroaa täysin muusta uutisesta. Kuka uskoo, että suuri sanomalehti kirjoittaisi tuohon tyyliin, että raiskauksen uhrista on tehty "haiseva hylkiö"?
Mainittakoon, että muista seikoista päätellen (esim. korvaussumma) saksia kyllä on käytetty muuhunkin kuin hiustenleikkuuseen.