Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Paukut loppuivat kun tajusimme, että nimet Muhammed ja Ali olivat vuonna 2006 Ruotsissa sijoilla 72 ja 95. Tämä on järkyttävä merkki siitä, että Ruotsi on muuttumassa muslimivaltioksi muutamassa vuodessa. Täytyy myöntää, että kyllä tällainen vetää hiljaiseksi.

Paukut loppuivat kun tajusimme, että nimet Muhammed ja Ali olivat vuonna 2006 Ruotsissa sijoilla 72 ja 95. Tämä on järkyttävä merkki siitä, että Ruotsi on muuttumassa muslimivaltioksi muutamassa vuodessa. Täytyy myöntää, että kyllä tällainen vetää hiljaiseksi.

Ruotsiko ei saa muslimienemmistöä meidän elinaikanamme?

Juurihan sanoin, että on karmeaa, että nimet Muhammed ja Ali olivat vuonna 2006 Ruotsissa sijoilla 72 ja 95. Hyvin pelottavaa! Ranska lienee jo nyt muslimivaltio. Sinne kun on tullut pitkään noita algeereja lisääntymään.

Mitä ehdotat tehtäväksi, jotta voisimme estää tämän painajaismaisen kehityskulun Ruotsissa?

Ja miksei rikosuutisia saisi postata? Ymmärrätkö, että muissa maissa tilanne on mennyt juuri näin pahaksi sen takia, kun asioista ei puhuttu ajoissa? Juuri sillä voidaan Suomen osalta kehityskulku muuttaa, että ihmiset heräävät ajoissa.
Jos ollaan tuolla paskahousu-asenteella matkassa, että "nyynyyh ei sille kuitenkaan voi mitään", niin ihan satavarmasti ollaan menossa samaa tietä.

Tottakai saa rikosuutisia postailla vaikka sielunsa kyllyydestä.
Vielä kun nämä samaiset copypaste-cowboyt vaivautuisivat käyttämään mittavaa panostustaan rakentavien ja realististen kehitysehdotusten pähkäilemiseksi.

Valitettavasti tämä thredi kohostuu edelleenkin enimmäkseen hysteerikkojen maailmanlopun ennustuksista, rotuteorioista, eriväristen pilkkaamisesta tai muutenvain vihamielisestä paatoksesta.

Kysypä vaan vahingossa ehdotuksia Suomen asioiden parantamiseksi, niin saat vastaukseksi itsestäänselviä noin puoli sekuntia loppuun-asti-ajateltuja heittoja ("öööö tänne ei niinq pitäis silleen päästää ihmisiä joillon hirvee rikosrekisteri öööö") tai tyylipuhtaita natsiväläytyksiä ("rajoille ihonvärisensorit"), jotka ovat pääosin jo pantu toimeen (rikosrekisteri) ties kuinkakauan sitten tai kuuluvat jonnekin keskiajalle (apartheid).

Voitko linkittää yhteen tälläiseen vastaukseen? Ei nimittäin ole pistänyt silmään. Ainoat kehitysehdotukset, mitkä itse olen lukenut on mennyt enemmän tai vähemmän näin:
-Rikollisten karkoittamista helpotettava
-Maahanmuuttoa maista, joista tulee SELKEÄSTI enemmän työttömiä ja rikollisia pitäisi vähentää
-Maahanmuuttajille velvollisuuksia kielen, opiskelun ja työnteon suhteen.

Olisikohan vika sinun pikkuisissa simmuissasi kun sotket tuota ihonväriä joka paikkaan?

Voitko linkittää yhteen tälläiseen vastaukseen? Ei nimittäin ole pistänyt silmään.

Voit aivan itse tehdä hakutyösi.
Alan on tainnut muistaakseni ihan avoimesti julistautua Apartheidin kannattajaksi.

Ainoat kehitysehdotukset, mitkä itse olen lukenut on mennyt enemmän malliin tiettyjen uskontokuntien/ihonvärien/kansalaisuuksien maahanmuuton evääminen, joka on rasismia puhtaimmillaan.

-Rikollisten karkoittamista helpotettava

Tämä on ehkä ainoa, jossa on toistaiseksi jotain perää. Mutta ongelma ei silti ole niinkään meidän päässämme kuin vastaanottajien.
Paha karkoittaa ketään mihinkään nopeasti, jos vastaanottaja vetkuttelee asian kanssa tai ei suostu toimenpiteeseen ollenkaan.

-Maahanmuuttoa maista, joista tulee SELKEÄSTI enemmän työttömiä ja rikollisia pitäisi vähentää

Tässä menee metsää.
Onko se aivan ylivoimainen käsite ettemme elä missään Neuvostoliitossa, jossa ihmisiä siirretään järjestelmällisesti maasta toiseen?
Maahanmuutto on tähänasti ollut Suomessa täysin oma-aloitteista. Eli me emme tänne erikseen kutsu ketään, eikä tänne myöskään ketään erikseen siirretä (poislukien se kourallinen kiintiöpakolaisia, jotka muodostavat 3% kokonaismaahanmuutosta).

Vai haluatko kenties tarkentaa mitä ajoit takaa?
Minulla ei yksinkertaisesti tule mieleen kuin jokin ihonväriin, uskontoon tai kansalaisuuteen perustuva apartheid-systeemi (tätäkin on threadissa ehdotettu muuten), jos kaikkia maahanmuuttajia ei enää laitetakaan samalle lähtöviivalle.

-Maahanmuuttajille velvollisuuksia kielen, opiskelun ja työnteon suhteen.

Ja mitä näissä on sitten vikaa nykykäytäntöjen suhteen?
Tarkennusta kiitos. Ehkä se pakottaisi sinut jopa perehtymäänkin aiheeseen...

Olisikohan vika sinun pikkuisissa simmuissasi kun sotket tuota ihonväriä joka paikkaan?

Niinhän sen täytyy olla, koska minähän se täällä jatkuvasti pauhaan "neekereistä" ja kuinka "huonoja ihmisiä" he ovat kaikkialla maailmassa.

Tämä on keskustelupalsta. Se on ihan yks lysti mitä tänne kirjottaa; rakentavaa mielipidettä vai vitun raiskarimamut painukaa vittuun- tulitusta. Ei täällä käyty keskustelu muuta mitään. Ikävä kyllä. Tietenkin olisi suotava perustella sanomisiaan. Toiset vaan tuo asiansa esille ronskimmin kun esim nämä mukalukeneet yliopistohipit.

Voidaan päivitellä täällä seuraavat 10 vuotta, mikään ei tule muuttumaan. Päätökset tehdään ihan toisaalla.

Voit aivan itse tehdä hakutyösi.

Heh. Siinä tapauksessa tee itse oma hakutyösi. En minäkään jaksa perustella ja hakea todisteita omille väitteilleni.

Tääläkin suvaitsevaiset ovat postanneet, kuinka he haluavat mustaa makkaraa peppuun, vieläpä isolta joukolta yhtä aikaa. En tosin kyllä jaksa hakea kyseisiä posteja. Etsi itse.

Rakentavaa keskustelua eiks vaa?

Heh. Siinä tapauksessa tee itse oma hakutyösi. En minäkään jaksa perustella ja hakea todisteita omille väitteilleni.

Tääläkin suvaitsevaiset ovat postanneet, kuinka he haluavat mustaa makkaraa peppuun, vieläpä isolta joukolta yhtä aikaa. En tosin kyllä jaksa hakea kyseisiä posteja. Etsi itse.

Rakentavaa keskustelua eiks vaa?

Vaatisi kai reilun 800 sivun läpi käymistä.
Mutta ole hyvä vain, jos sinulla riittää aikaa ja vaivaa.

Mutta tässä nyt pari esimerkkiä vaikka muun muassa Apartheidin ihannoinnista:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1765112#post1765112
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1765076#post1765076

ILTA-SANOMAT Copy/Paste

Yleisön pyynnöstä lisää rikosuutisia.

Mies puri naiselta korvan irti
1.12.2007 09:11

Mies puri naiselta korvan irti. Rikos tapahtui Turun keskustassa sijaitsevassa ravintolassa varhain lauantaiaamuna.

Nainen vietiin Turun yliopistolliseen sairaalaan leikattavaksi. Korva löytyi rikospaikalta se se on istutettu takaisin.

Mies ja nainen ovat ulkomaalaisia. Poliisi tutkii asiaa törkeänä pahoinpitelynä.

Eli perusteena väittelleesi "LÄHES KAIKKI OVAT TÄÄL NIIQ RASISTEJA JA SILLEE", käytät paria postausta, ja esimerkkien etsiminen vaatisi satojen sivujen läpikäyntiä? Olisikohan niin, että ne "rasistit" ovat se marginaaliryhmä täälä, mutta sinulle tuottaa vaikeuksia sisäistää lukemaasi ja niputat kaikki samaan ryhmään? Rasisti! Yleistäjä!

Back
Ylös Bottom