TaivaanIsä
Banned
Kiitoosshh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paukut loppuivat kun tajusimme, että nimet Muhammed ja Ali olivat vuonna 2006 Ruotsissa sijoilla 72 ja 95. Tämä on järkyttävä merkki siitä, että Ruotsi on muuttumassa muslimivaltioksi muutamassa vuodessa. Täytyy myöntää, että kyllä tällainen vetää hiljaiseksi.
Ruotsiko ei saa muslimienemmistöä meidän elinaikanamme?
Varmasti saa.
Eikö tämä huolestuta?
Juurihan sanoin, että on karmeaa, että nimet Muhammed ja Ali olivat vuonna 2006 Ruotsissa sijoilla 72 ja 95. Hyvin pelottavaa! Ranska lienee jo nyt muslimivaltio. Sinne kun on tullut pitkään noita algeereja lisääntymään.
Mitä ehdotat tehtäväksi, jotta voisimme estää tämän painajaismaisen kehityskulun Ruotsissa?
Turha tehdä mitään.
Mutta sinähän toimit aktiivisesti sen puolesta. Leijonanosa postauksistasi on tähän ketjuun.
Voitko linkittää yhteen tälläiseen vastaukseen? Ei nimittäin ole pistänyt silmään.
-Rikollisten karkoittamista helpotettava
-Maahanmuuttoa maista, joista tulee SELKEÄSTI enemmän työttömiä ja rikollisia pitäisi vähentää
-Maahanmuuttajille velvollisuuksia kielen, opiskelun ja työnteon suhteen.
Olisikohan vika sinun pikkuisissa simmuissasi kun sotket tuota ihonväriä joka paikkaan?
Voit aivan itse tehdä hakutyösi.
Heh. Siinä tapauksessa tee itse oma hakutyösi. En minäkään jaksa perustella ja hakea todisteita omille väitteilleni.
Tääläkin suvaitsevaiset ovat postanneet, kuinka he haluavat mustaa makkaraa peppuun, vieläpä isolta joukolta yhtä aikaa. En tosin kyllä jaksa hakea kyseisiä posteja. Etsi itse.
Rakentavaa keskustelua eiks vaa?