Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä vaiheessa ku iskee perus -30 astetta, niin saattaa ajatukset muuttua mihin maahan haluaa.Kyllähän pohjois-suomessa tilaa riittää,sinne vaan iso aidattu telttakylä pystyyn näille tulijoille. Sieltä voisi sitten pakkasen ja tuiskun keskeltä kuvata materiaalia että miten tänne kannattaa tulla. Ruuaksi hernekeittoa oikein isoilla sianliha kimpaleilla niin kyllä varmaan aika äkkiä se paluu sinne lähtömaahan alkaisi kiinnostamaan.
Valitettavasti tuo on vain haave. Pakkanen ei vaivaa, kun Kelan maksama kämppä on lämmin. Jos ulos piipahtaa, niin ”lainattu” Canada Goose -nuttu (naapurin pesula sai muuten veren pestyä hyvin valkoisen takin rintamukselta) lämmittää. Siinä on meille tämän ruotsalaisten ja venäläisten tallomaksi joutuneen kansan uusi herrassääty.Siinä vaiheessa ku iskee perus -30 astetta, niin saattaa ajatukset muuttua mihin maahan haluaa.
Noin se tulee menemään ❤ Lisäksi kuten alla olevasta nähdään niin suomirajikset tekee edelleen rysyille palveluksia. Eikä vissiin edes tarvii hakea turvapaikkaa, ja miksipä pitäisi kun Venäjä ei ota takaisin eikä kavereita voi kotimaahankaan palauttaa kun eivät ota vastaan. Eipä ole vissiin aiemmin näin vituttanut olla suomalainen.
katso liitettä 260472
Itseä ihmetyttää vieläkin että mitä rekka asiaa venäjälle on... Eikö bisnestä lopetettukkaan?Noin se tulee menemään ❤ Lisäksi kuten alla olevasta nähdään niin suomirajikset tekee edelleen rysyille palveluksia. Eikä vissiin edes tarvii hakea turvapaikkaa, ja miksipä pitäisi kun Venäjä ei ota takaisin eikä kavereita voi kotimaahankaan palauttaa kun eivät ota vastaan. Eipä ole vissiin aiemmin näin vituttanut olla suomalainen.
katso liitettä 260472
Ei kai sitä lopetettu. Pakotteiden piirissä olevat vaan, kuten hi-tekki ja dronet jne. Tai ainakin tässä uskossa olen ollut.Itseä ihmetyttää vieläkin että mitä rekka asiaa venäjälle on... Eikö bisnestä lopetettukkaan?
Heheh, tätä mä just tarkoitan. Tämä tyyppi vetää aina itään päin. Maahanmuutto on huono asia, JOS se ei koske ryssiä.Nyt voitais tällä kertaa sulkea myös se oikea todellinen ongelmakohta eli länsiraja.
Ei kai sitä lopetettu. Pakotteiden piirissä olevat vaan, kuten hi-tekki ja dronet jne. Tai ainakin tässä uskossa olen ollut.