Maahanmuutto

1605535448339.png


1605535520531.png


EmfqKLwWEAEhqWg


Kannattaa huomat että tilasto on jo aika vanha, eli tänä päivänä tilanne on vielä huomattavasti pahempi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olli Immonen:
EU-maiden sisäministerit julkaisivat 13.11.2020 yhteisen lausunnon väkivaltaisten ääriliikkeiden noususta Euroopassa. Lausunnossa mainittiin muun muassa maahanmuuttajien integraation epäonnistuminen. The Guardian -sanomalehti toi kuitenkin esiin, että sisäministerien lopullisessa lausuntoversiossa väistettiin ja siitä sensuroitiin alkuperäisen lausuntoversion tiukempaa retoriikkaa. Islam jätettiin pois ja lausunto keskittyi varoituksiin muun muassa polarisaation uhasta.
Ranskan, Itävallan ja Saksan ehdottama alkuperäinen versio joutui kritiikin kohteeksi ja keskustelujen jälkeen sitä muutettiin. Alun perin maahanmuutto oli lausunnossa keskeisessä roolissa ja siinä keskityttiin vahvasti 'islamismin' uhkaan. Tämän lisäksi lopullisesta lausumasta poistettiin kehotus, jonka mukaan maahanmuuttajien tulisi oppia uuden asuinmaansa kieli ja hankkia oma elanto. Nyt lausunnossa vain todetaan, että maahanmuuttajien tulisi aktiivisesti pyrkiä integroitumaan, ja apu tämän tukemiseksi on tärkeää. Ehdotukset siitä, että integroitumattomia maahanmuuttajia pitäisi rangaista poistettiin lopullisesta versiosta.
Alkuperäinen lausunto sai vastustusta muun muassa Hollannin, Ruotsin, Espanjan, Italian ja Luxemburgin hallituksissa.
Europolin tuoreessa EU:n terrorismitilannetta ja -suuntauksia koskevassa raportissa (TE-SAT) todetaan, että Euroopassa oli viime vuonna 119 epäonnistunutta, estettyä tai toteutunutta terrori-iskua. Terrorismirikoksista pidätettiin 1004 henkilöä. Kymmenen ihmistä kuoli terrori-iskujen vuoksi EU:n alueella ja 27 ihmistä loukkaantui. Kuten viime vuosina, suurin osa (362) terrorismiin liittyvistä tuomioista ja vapauttavista tuomioista EU:n jäsenvaltioissa liittyi jihadistiseen terrorismiin.
Raportin mukaan Euroopan jihadistit ovat yhteydessä keskenään lähinnä löyhien verkostojen kautta. Jotkut yksilöt tai pienet ryhmät radikalisoituvat pääasiassa internetin kautta olematta osa laajempaa verkostoa. Terroristien suurimpana tavoitteena on heikentää eurooppalaisia yhteiskuntia ja demokraattista poliittista järjestelmää.
Perussuomalaiset ovat useaan otteeseen vaatineet (viimeksi lokakuussa kyselytunnilla) hallitukselta toimia islamilaisen terrorismin torjumiseksi. Tuoreimmat eurooppalaisia järkyttäneet terrori-iskut ovat tapahtuneet Ranskassa. Suomen hallituksen riveistä ei ole kuultu painavia Ranskaa tukevia kannanottoja tai vilpittömiksi tulkittavia pahoitteluja iskujen takia, vaikka juuri ministerien kannanotoilla on erityinen painoarvo julkisessa keskustelussa. Esimerkiksi sisäministeri Maria Ohisalon (vihr.) terrorismiin liittyvä kritiikki on ollut yleensä hyvin valikoivaa. Ohisalo ei ole tuominnut erityisen painokkaasti islamistista terrorismia.
Europolin raportin mukaan islamilainen terrorismi ei liity läheskään aina järjestöihin tai verkostoihin, kuten ISIS:iin. On tärkeä ymmärtää, että islamistinen ajattelu on valtavirtaa monissa eurooppalaisissa muslimiyhteisöissä sekä luonnollisesti islamilaisissa maissa Euroopan ulkopuolella. Tämä on nähty viime viikkojen aikana erityisesti Ranskan presidentti Emmanuel Macroniin henkilöityneenä kritiikkinä, mellakointina ja tappouhkauksina, kun Macron on asettunut julkisesti puolustamaan ranskalaisten oikeutta arvostella islamia ja muslimien pyhiksi kokeamia asioita.
 
Olli Immonen:
EU-maiden sisäministerit julkaisivat 13.11.2020 yhteisen lausunnon väkivaltaisten ääriliikkeiden noususta Euroopassa. Lausunnossa mainittiin muun muassa maahanmuuttajien integraation epäonnistuminen. The Guardian -sanomalehti toi kuitenkin esiin, että sisäministerien lopullisessa lausuntoversiossa väistettiin ja siitä sensuroitiin alkuperäisen lausuntoversion tiukempaa retoriikkaa. Islam jätettiin pois ja lausunto keskittyi varoituksiin muun muassa polarisaation uhasta.
Ranskan, Itävallan ja Saksan ehdottama alkuperäinen versio joutui kritiikin kohteeksi ja keskustelujen jälkeen sitä muutettiin. Alun perin maahanmuutto oli lausunnossa keskeisessä roolissa ja siinä keskityttiin vahvasti 'islamismin' uhkaan. Tämän lisäksi lopullisesta lausumasta poistettiin kehotus, jonka mukaan maahanmuuttajien tulisi oppia uuden asuinmaansa kieli ja hankkia oma elanto. Nyt lausunnossa vain todetaan, että maahanmuuttajien tulisi aktiivisesti pyrkiä integroitumaan, ja apu tämän tukemiseksi on tärkeää. Ehdotukset siitä, että integroitumattomia maahanmuuttajia pitäisi rangaista poistettiin lopullisesta versiosta.
Alkuperäinen lausunto sai vastustusta muun muassa Hollannin, Ruotsin, Espanjan, Italian ja Luxemburgin hallituksissa.
Europolin tuoreessa EU:n terrorismitilannetta ja -suuntauksia koskevassa raportissa (TE-SAT) todetaan, että Euroopassa oli viime vuonna 119 epäonnistunutta, estettyä tai toteutunutta terrori-iskua. Terrorismirikoksista pidätettiin 1004 henkilöä. Kymmenen ihmistä kuoli terrori-iskujen vuoksi EU:n alueella ja 27 ihmistä loukkaantui. Kuten viime vuosina, suurin osa (362) terrorismiin liittyvistä tuomioista ja vapauttavista tuomioista EU:n jäsenvaltioissa liittyi jihadistiseen terrorismiin.
Raportin mukaan Euroopan jihadistit ovat yhteydessä keskenään lähinnä löyhien verkostojen kautta. Jotkut yksilöt tai pienet ryhmät radikalisoituvat pääasiassa internetin kautta olematta osa laajempaa verkostoa. Terroristien suurimpana tavoitteena on heikentää eurooppalaisia yhteiskuntia ja demokraattista poliittista järjestelmää.
Perussuomalaiset ovat useaan otteeseen vaatineet (viimeksi lokakuussa kyselytunnilla) hallitukselta toimia islamilaisen terrorismin torjumiseksi. Tuoreimmat eurooppalaisia järkyttäneet terrori-iskut ovat tapahtuneet Ranskassa. Suomen hallituksen riveistä ei ole kuultu painavia Ranskaa tukevia kannanottoja tai vilpittömiksi tulkittavia pahoitteluja iskujen takia, vaikka juuri ministerien kannanotoilla on erityinen painoarvo julkisessa keskustelussa. Esimerkiksi sisäministeri Maria Ohisalon (vihr.) terrorismiin liittyvä kritiikki on ollut yleensä hyvin valikoivaa. Ohisalo ei ole tuominnut erityisen painokkaasti islamistista terrorismia.
Europolin raportin mukaan islamilainen terrorismi ei liity läheskään aina järjestöihin tai verkostoihin, kuten ISIS:iin. On tärkeä ymmärtää, että islamistinen ajattelu on valtavirtaa monissa eurooppalaisissa muslimiyhteisöissä sekä luonnollisesti islamilaisissa maissa Euroopan ulkopuolella. Tämä on nähty viime viikkojen aikana erityisesti Ranskan presidentti Emmanuel Macroniin henkilöityneenä kritiikkinä, mellakointina ja tappouhkauksina, kun Macron on asettunut julkisesti puolustamaan ranskalaisten oikeutta arvostella islamia ja muslimien pyhiksi kokeamia asioita.

Ainakin vuodesta 2001 saakka eurooppalaiset poliitikot ovat olleet polvillaan islamin edessä. Euroopan ja Lähi-idän antiterrorismi asiantuntijat tietävät mitä pitäisi tehdä asian hoitamiseksi, mutta poliitikot ovat antaneet pelolle vallan eivätkä uskalla toimia muuten kuin ns. pehmeän vallankäytön (+kivapuheet) kautta, jonka kuitenkin tiedetään olevan täysin toimimaton metodi ratkaisemaan maahanmuuttoon ja terrorismiin liittyviä ongelmia.

Tässä on tuo kuuluisa ja sisäisesti täysin ristiriitainen toimintasuunnitelma, jonka mukaan Euroopassa edelleenkin suurelta osin toimitaan: luvataan tehdä kaikki mahdollinen (islamilaisen) terrorismin torjumiseksi, mutta samalla kielletään, että arabeilla ja/tai islamilla olisi mitään tekemistä (islamilaisen) terrorismin kanssa!

"Eurooppa-neuvosto kokoontui 21 päivänä syyskuuta 2001 ylimääräiseen istuntoon analysoidakseen
kansainvälistä tilannetta Yhdysvalloissa tapahtuneiden terrori-iskujen jälkeen ja antaakseen
sysäyksen Euroopan unionin toiminnalle.
Terrorismi on todellinen haaste maailmalle ja Euroopalle. Eurooppa-neuvosto päätti, että
terrorismin torjunta on unionin ensisijainen tavoite nyt enemmän kuin koskaan.

Tämän lisäksi Euroopan unioni vastustaa painokkaasti fanaattisten terroristiryhmien assosioimista
arabimaihin tai islamilaiseen maailmaan
."
 
Suosittelen ehdottomasti lukemaan myös tuon linkin jutun: "kirkko, kaupunki ja moskeija", se avaa todella hyvin suvaitsevaisten ihmisten logiikkaa, ja yleisestikin heidän sielunmaisemiaan.



Jussi Halla-aho:
Palaan vielä edellisessä päivityksessä käsiteltyyn Sinebrychoff-problematiikkaan.
Miksi siis oikeustoimikelpoiset ihmiset viittaavat Sinebrychoffiin, Fazeriin ja Finlaysoniin, kun joku kyseenalaistaa työttömien somalien ja arabien maahantuonnin mielekkyyden? Pitääkö joku näitä maahanmuuton lajeja vertailukelpoisina?
Eipä tietenkään. Somaleja ja arabeja halutaan identiteettisyistä katukuvaan. Heidän suvaitsemisensa on rituaali, joka nostaa suvaitsijat tavallisten ihmisten yläpuolelle. Pohdiskelin tätä ajattelutapaa linkitetyssä kirjoituksessani "Kirkko, kaupunki ja moskeija" seitsemän vuotta sitten.
Suvaitsijoiden oikeat motiivit ovat irrationaalisia, ja koska rationaalisuus on päivän sana, myös haittamaahanmuutto halutaan perustella jollakin, mikä kuulostaisi älykkäältä.
Mitään älykästä perustelua haittamaahanmuutolle ei tietenkään ole. Siksi haittamaahanmuutto kääritään isompaan pakettiin nimeltä "mikä tahansa maahanmuutto". On olemassa maahanmuuttoa ja maahanmuuttajia, jotka ovat Suomen kannalta edullisia tai joista ei ole Suomelle mitään haittaa. Kun kaikki maahanmuutto niputetaan yhdeksi monoliitiksi, Finlayson, Sinebrychoff ja Fazer oikeuttavat paitsi itsensä myös minkä tahansa maahanmuuton, mukaanlukien haittamaahanmuutto.
Tämän hullun perusteluketjun suojaksi on rakennettu sanktiojärjestelmä. Jos joku jakaa maahanmuuton mielekkäisiin osiin, esimerkiksi alkuperämaan mukaan, ja ehdottaa, että näitä osia käsitellään erikseen ja eri työkaluilla, häntä kutsutaan rasistiksi. On kuulemma rasismia jaotella ihmisiä alkuperämaan perusteella ja olla sitä mieltä, että maahanmuutto Saksasta tai Skotlannista on eri asia kuin maahanmuutto Somaliasta tai Lähi-Idästä.
Useimmat ihmiset pelkäävät tai kavahtavat rasistisyytöksiä. Syytöksillä pyritään estämään järkevä, maahanmuuttokriittinen analyysi, koska sitä ei pystytä kumoamaan. Ei kukaan pysty osoittamaan, että maahanmuutto Somaliasta tai Lähi-Idästä olisi Suomelle hyödyllistä, tai että se ei olisi haitallista.
Siksi keskustelu halutaan redusoida järjettömäksi binääriseksi asetelmaksi, jossa maahanmuutto on monoliitti ja jossa pitää joko kannattaa KAIKKEA maahanmuuttoa tai vastustaa KAIKKEA maahanmuuttoa.
* * *
Olisi hyvä muistaa, että jo voimassaolevat kansalliset ja EU-tasoiset maahantulosäädökset jaottelevat ihmisiä nimenomaan lähtömaan tai -alueen mukaan. Amerikkalaiset ja australialaiset saavat tulla Suomeen ilman viisumia, kun taas kongolaiset ja tunisialaiset eivät saa. Tämä ei johdu siitä, että jokainen amerikkalainen ja australialainen olisi valioyksilö ja jokainen kongolainen tai tunisialainen olisi ongelmatapaus.
Kyse on tilastollisuuksista, odotteista ja ennusteista. Vain niihin voi perustua maahantulolainsäädäntö (tai mikä tahansa lainsäädäntö).
Jos joku on sitä mieltä, että on rasismia kohdella maan x kansalaisia eri tavalla kuin maan y kansalaisia, häneltä voi kysyä, kannattaako hän viisumimääräyksistä luopumista kokonaan. Pitäisikö maahantulo vapauttaa kokonaan kaikille maailman ihmisille, kun se jo nyt on vapaata esimerkiksi kaikille Euroopan unionin kansalaisille?

 

11-vuotias lapsi oli syksyllä 2017 matkalla kouluun, kun kohdalle pysähtyi taksi. Autoa kuljettanut mies pyysi lasta tulemaan kyytiin, ja lapsi nousi taksin takapenkille.​

Pian koulumatka taksilla sai vinoja piirteitä, sillä kuljettaja alkoi koskettelemaan lasta reiteen. Lopulta mies myös suuteli lasta väkisin.

Taksimies pyysi lapselta puhelinnumeron ja kysyi, haluaisiko lapsi koulun jälkeen mennä miehen kanssa johonkin. 11-vuotias antoi väärän puhelinnumeron ja poistui taksista.

Lapsi oli joutunut kokemaan vastaavaa jo aiemmin, sillä sama somaliyhteisöstä tuttu mies oli käpälöinyt lasta pariin otteeseen jo aiemmin kesällä.

Äiti ja serkku veivät lapsen lastensuojelun kriisipäivystyksen vastaanotolle, missä lapsi kertoi tapahtumista. Lapsi kertoi yhtenevästi asiasta myös lääkärintarkastuksessa.

Oikeudessa taksimies kiisti lapsen seksuaalisen hyväksikäytön, mistä häntä syytettiin. Lapsi ei koskaan ollut matkustanut hänen taksissaan. Koko tarina oli keksittyä.

Käräjäoikeuden mukaan lapsi oli kertonut tapahtuneesta spontaanisti, yksityiskohtaisesti ja vakuuttavasti sekä yhtenevästi lastensuojelun kriisipäivystyksessä ja lääkärin vastaanotolla.

Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus totesi taksimiehen syyllistyneen hänelle syyksi luettuun lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, mistä syytettyä rangaistiin 6 kuukauden ehdollisella vankeusrangaistuksella.

Jos tuomittu tekee koeaikana rikoksen, josta hänet tuomitaan ehdottomaan vankeuteen ja josta syyte on nostettu vuoden kuluessa koeajan päättymisestä, vankeusrangaistus voidaan panna täytäntöön.

Taksimiehen oikeudenkäyntikulut 886 euroa jäävät valtion vahingoksi.

Tuomio ei ole vielä lainvoimainen.

Lähde Länsi-Uudenmaan käräjäoikeuden tuomio.
 
On nää tuomiot naurettavia. Ihmekkään kun nää pedarit tänne pesiytyy.

 
Kivapuhetta..
Miettikää sitä kohua jos osat olis ollu toisin päin. Junes olis ainakin pidätetty jo.


Tuossa videon kohdasta 2:08--> millainen neuvottelija olet?


View: https://www.youtube.com/watch?v=MKKg1FdEMHg
 
Nukkuvien äänestäjien ansiosta tuollaiset Hellut pääsee valtaan koska vihervassarit äänestävät ahkerasti omia kultapossujaan. Toi vaalivideo kestää loputtomiin katseluja, kyllä se niin pähkähullu kaveri on. Ei olis Kummelin pojat pystyneet samaan.
 
Arvasin heti, että taas on kantisnuoret Oulunkin nuorisorikollisuudessa mukana:

Rikosylikonstaapeli Irmeli Korhonen Oulun poliisin nuorisorikosryhmästä kertoo:

Keskustassa liikkuvien nuorisoryhmien osalta Korhonen huomauttaa, etteivät kyseessä ole yksin maahanmuuttajanuoret. Mukana on kantasuomalaisia ja myös maahanmuuttajina Ouluun tulleiden lapsia, jotka ovat Suomessa syntyneitä eli suomalaisia.
 

Aiemminkin tapetilla​

Ylikonstaapelin maahanmuuttokriittiset puheet ovat aiemminkin herättäneet keskustelua. Keskisuomalaisille kuntapäättäjille joitakin vuosia sitten puhunut poliisi muun muassa varoitti vastaanottokeskuksista todeten, ettei niistä seuraa kunnalle mitään positiivista.

Hän myös varoitti kantasuomalaisten nuorten naisten ja maahanmuuttajien yhteiselämän vaaroista. Seurustelusuhteen purkaminen voi hänen mukaansa johtaa naisten elämässä ahdistaviin jälkiseurauksiin.

Ylikonstaapeli johti tuolloin Helsingin poliisilaitoksen moniammatillista työryhmää, jonka tehtäviin kuului maahanmuuttajataustaisten rikokset ja niiden ennaltaehkäisy.

Täh! Miten tuollainen viharikollinen on saanut toimia poliisin tehtävissä?
 
Back
Ylös Bottom