Maahanmuutto

Ikä
48
Suomen valtamedia kun on lopettanut raportoinnin seatlen "vapaa kaupungista", niin kerkesin jo mietiskelemään, että mitnköhän siellä on hommat sujuneet. Hyvin tuntuu olevan homma hanskassa, eli just semmoinen siitä tuli, kuin voi olettaakin tulevan ilman hirviömäisiä rasistisia poliiseja!

Jiri Keronen:

Kun miettii nykyistä kulttuuripahastumisen hysteriaa, niin meikällä tulee ennen kaikkea mieleen Motörheadin biisi "Brotherhood of Man". Biisissä Lemmy runoilee, miten kaiken sivistyksen ja hienojen arvojen alla olemme laji, joka tappaa omia lapsiaan, miten käsissämme olevaa verta ei voi pestä pois ja miten ihmiskunta ei näe historiaa.

BLM-aktivistien ja antifan Jenkkilässä perustama Seattlen Capitol Hillin naapuruston "itsenäisyys ja autonomisuus" on hyvä esimerkki tästä todellisuudessa. CHAZ päätti, että George Floydin kuolemaa koskevista protesteista seuranneiden mellakoiden ja muun hässäkän myötä heidän on perustettava oma, "itsenäinen" valtionsa Jenkkilän sisälle.

Ei kestänyt kuin muutama päivä, niin CHAZin aktivistit alkoivat vaatia ulkopuolista Amerikkaa tuomaan heille soijaproteiineja ja kasvisruokaa, etteivät he kuolisi nälkään. Muutamassa päivässä räppäri Raz Simmone oli rakentanut ympärilleen aseistautuneen jengin, joka toimi alueen poliisina. Yllättäen tämä poliisi osoittautui ryösteleväksi ja raiskaavaksi jengiksi.
Nyt CHAZin alueella on tapahtunut muun muassa murhia, pakotettua prostituutiota ja alueelle on kehittynyt somaliatyyppisiä sotalordeja (jotka myös kutsuvat itseään sotalordeiksi). Luonto vihaa tyhiötä ja kun BLM-aktivistit saivat läpi vaatimuksensa alueesta ilman poliisia, syntyi poliisin jättämään väkivaltatyhjiööön vain entistä julmempia, häikäilemättömämpiä ja väkivaltaisempia väkivaltajengejä.
Tällä hetkellä alueella hakataan toimittajia, alistetaan vääränvärisiä ja toteutetaan Mad Max -unelmaa todellisessa maailmassa. Alle viikossa utopistinen ideaali johti dystopiseen todellisuuteen.
"We are worse than animals
We hunger for the kill
We put our faith in maniacs
The triumph of the will
We kill for money, wealth and lust
For this we should be damned
We are disease upon the world
Brotherhood of man."
Ihmiskunnan perintönä on vain alistaminen.

Suomen valtamedia kun on lopettanut raportoinnin seatlen "vapaa kaupungista", niin kerkesin jo mietiskelemään, että mitnköhän siellä on hommat sujuneet. Hyvin tuntuu olevan homma hanskassa, eli just semmoinen siitä tuli, kuin voi olettaakin tulevan ilman hirviömäisiä rasistisia poliiseja!

Tällä hetkellä alueella hakataan toimittajia, alistetaan vääränvärisiä ja toteutetaan Mad Max -unelmaa todellisessa maailmassa. Alle viikossa utopistinen ideaali johti dystopiseen todellisuuteen.
"We are worse than animals
We hunger for the kill
We put our faith in maniacs
The triumph of the will
We kill for money, wealth and lust
For this we should be damned
We are disease upon the world
Brotherhood of man."
Ihmiskunnan perintönä on vain alistaminen.
Se että noin kävi, ei pitäisi olla mikään yllätys!

Tässä kuukauden vanha uutinen Turkista, koskien "uusia maahanmuuttajia". En tarkaan ottaen tiedä mistä porukasta on kyse? Vai onko kyse Suomeen tulleista Isis -äideistä ja lapsista, joita oli myös 12?

Turkey deports 12 foreign terrorist fighters with suspected Daesh-links to Finland
Twelve foreign terrorist fighters have been deported to Finland with an evacuation flight as part of Turkey’s efforts to repatriate former Daesh-linked persons to their country of origin, the Interior Ministry announced Sunday.

Suomeen palanneet Isis-äidit joutuivat koronakaranteeniin – KRP aloittaa esiselvityksen

Mä luulen, että jossain kohtaa tulee se raja vastaan. Siinä vaiheessa ne joilla on selkärankaa nousee vastaan tätä touhua. Tosin tässä vaan on se ikävä puoli, että suurin osa tottuu tähän ajan saatossa.
Vanha sananlasku sanoo, että kiehuvaan veteen heitetty sammakko hyppää pois sieltä. Mutta annapas veden lämmetä hitaasti kiehuvaksi, ja sinnehän se sammakko sitten kuoleekin.

Meitä siis totutetaan tähän touhuun pikkuhiljaa. Enää ei niinkään järkytä ne sairaat lasten törkeät raiskaukset, tai edes raiskaukset ylipäätään. Tai mikään valtaväestöä kohtaan tehty rikollisuus tai rasismi. Hymistään hiljaa vaan, että minun syy, minun syy. Missä vitussa on meidän kansallisylpeys ja omanarvontunto? Mekö kelvataan vaan maksajiksi kaikille luusereille, jotka ei pärjää edes omassa kehitysmaassaan? Vaan siitäkin haluvat helpompaa elämää?

Tää ei oo enää pitkään aikaan ollut semmonen Suomi, jona tän maan haluan tuntea. Mua hävettää, että ukki aikanaan anto itsensä vammautua sodissa, tappoi tän maan vuoksi. Mä en paskaakaan tekis tämän maan eteen missään sodassa tai konfliktissa, jos meno ei ala muuttua. Mä en taistelis oman henkeni uhalla Suomen eteen, joka alkaa enemmän olemaan Somalia.

Mä luulen, että jossain kohtaa tulee se raja vastaan. Siinä vaiheessa ne joilla on selkärankaa nousee vastaan tätä touhua. Tosin tässä vaan on se ikävä puoli, että suurin osa tottuu tähän ajan saatossa.
Vanha sananlasku sanoo, että kiehuvaan veteen heitetty sammakko hyppää pois sieltä. Mutta annapas veden lämmetä hitaasti kiehuvaksi, ja sinnehän se sammakko sitten kuoleekin.

Meitä siis totutetaan tähän touhuun pikkuhiljaa. Enää ei niinkään järkytä ne sairaat lasten törkeät raiskaukset, tai edes raiskaukset ylipäätään. Tai mikään valtaväestöä kohtaan tehty rikollisuus tai rasismi. Hymistään hiljaa vaan, että minun syy, minun syy. Missä vitussa on meidän kansallisylpeys ja omanarvontunto? Mekö kelvataan vaan maksajiksi kaikille luusereille, jotka ei pärjää edes omassa kehitysmaassaan? Vaan siitäkin haluvat helpompaa elämää?

Tää ei oo enää pitkään aikaan ollut semmonen Suomi, jona tän maan haluan tuntea. Mua hävettää, että ukki aikanaan anto itsensä vammautua sodissa, tappoi tän maan vuoksi. Mä en paskaakaan tekis tämän maan eteen missään sodassa tai konfliktissa, jos meno ei ala muuttua. Mä en taistelis oman henkeni uhalla Suomen eteen, joka alkaa enemmän olemaan Somalia.
Se raja olis pitäny tulla jo aikaa sitten, suomalainen on nii lammas että turha odottaa että homma muuttuis.

Ikä
48
Kun ihmiset ovat tulleet hulluiksi, niin sille pitää vain kyetä nauramaan (paljon muutakaan voi).

Kyrde

VIP
Hajaantukaa, ei mitään nähtävää....

https://yle.fi/uutiset/3-11422960
Glasgow'n puukottajalla ehkä mielenterveysongelmia, poliisi: mikään ei viittaa terrorismiin
Viranomaiset kertoivat lauantaina, että kuutta ihmistä puukottanut mies oli sudanilainen turvapaikanhakija.

Glasgow
28.6.2020 klo 17.01

Valkoinen väri alkaa olla siis todellakin tuomittavaa kaikkialla....

katso liitettä 219058

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)
Vaatteiden värejä ne ei kuitenkaan vaihtanut. Työjuhta on musta, kuski valkoinen. Kai se on se niiden sanoma?

mappana

VIP
Ikä
39
Kohta käy ilmi, että tää maailma on pelkkää kusetusta ja jopa Hitler on ollutkin yönmusta iholtaan. Tämän takiahan Hitler koittikin päästä eroon valkoisista juutalaisista.
Koko euroopan on itseasiassa perustanut ja rakentanut yksikätisesti kongolainen gorillan kokoinen musta mies, eikä valkoisilla ole ollut mitään osuutta asiaan.

gonzaless

#sasi
Kaupunki
Kuvitteellinen maailma
Alkaa olemaan kohta siinä pisteessä, että valkoisen maininta on rasismia.
Lähellä ollaan tätä. Mähän olen päärassisti ite. Mulla kaksi valkoista autoa, juon maitoa ja vaimon kirkasvalolamppukin on puhtaan valkoinen.

Mutta se tärkein Loreal’ casen jälkeen:
Mitenkä Peräaukon valkaisu ? Alkaako immeiset nyt ruskaista puon reikää, koska matters?