Minä olen. Näytetään ettei rasismia suvaita.Onkos Pakkikselta jo moni liittynyt silakkaliikkeeseen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen. Näytetään ettei rasismia suvaita.Onkos Pakkikselta jo moni liittynyt silakkaliikkeeseen?
Yle /Uutiset
katso liitettä 215585
....tässä vaihtoehdot .....
EK:n ajatuksena tukea Hölmölämme kansalaisia jotta syntyvyys saataisiin 2012 tasolle.... epäilys kuitenkin että MaTu:jia on hamuttava lisää .....
Horo-hallituksemme haluaa MaTu:jia
.... 90% työllisyysaste ei tule toteutumaan ikinä ..... ei ainakaan Horo-Hallituksen aikana. .....vaikka MaTu:jia hamuttaisiin tänne Hölmölään yli sen 30 000 / vuosi
"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)
Kauhea selittely validiteetin suhteen seksuaalirikoksia käsiteltäessä. Muuten vain raportoidaan saatua dataa, kuten kuuluukin.
Matujen määrä kasvaa jo tällä hetkellä noin 50-60 000:lla/vuosi (tuossa toki mukana myös suomessa syntyneet matut).
Tämä vouhotus työperäisestä maahanmuutosta, ja sen tarpeesta (pakosta), on asia jota en (myöskään) ymmärrä.
Suomessa on työttömiä tällä hetkellä noin 500 000, ja vapaita työpaikkoja 30-50 000.
Viime syksynä julkaistujen arvioiden mukaan seuraavan kymmenen vuoden aikana suomessa työpaikkojen määrä vähenee noin 400 000:lla.
Näistä tiedoista huolimatta me kuulemma ihan pakosta tarvitsemme "työ"peräistä maahanmuuttoa kymmeniä-satojatuhansia matuja joka vuosi lisää!
Ilmeisesti tämä on jotain korkeampaa (parempaa) matematiikkaa, jota minä en vain ymmärrä.
. "Ja sitä selittelyä tarvitaan vaan joka vuosi enemmän! Kaikki muistavat 2017 kevään oulun tapaukset, joista myös uutisoitiin laajasti.
Tiedotusvälineitä seuratessaan saa helposti käsityksen, että kyseessä oli vain "yksittäistapaus"-piikki ja sen jälkeen asiat ovat parantuneet, mutta näin ei todellakaan ole! 2017 tapahtui 1168 raportoitua lasten hyväksikäyttö tapausta, ja viime vuonna 1796 tapausta! Kun lasten raiskailu kiihtyy kovaa vauhtia, niin viranomaisten ja median vastaus tähän on hiljaisuus.
........................ kun maa on myyty ja pitäisi joku muu saada maalitauluksi/puheenaiheeksi kuin päättäjien suhmurointi.
Nyt on keksitty uusi tapa saada lisää pakolaisia EU:hun meidän ruokittavaksi "ilmastopakolaisia" jota asiaa YK ajaa ponnekkaasti
![]()
YK:n ihmisoikeuskomitea linjasi: Ilmastopakolaisia ei voi pakottaa palaamaan kotimaahansa
Päätöksessä korostetaan sitä, että valtioilla on vastuu suojella ihmisiä, joiden elämää ilmastonmuutos uhkaa.www.is.fi