• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Maahanmuutto

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Joo siis meinasin juurikin sitä, että jos foorumien arvostusta yleisesti tiputetaan, niin se on jo sinällään poliittinen kannanotto. Foorumeillahan sananvapaus elää mikä vähä jäljellä.
Voihan se olla, Google mulkkaa algoritmejaan harvase päivä optimoiden hakua. Maaliskuussa tuli todella iso core päivitys ja se on kussut monen forumin näkyvyyden 70-90%. Etenkin Xenforo alustat kärsineet valtavasti. Meillä muutamassa päivässä 50% pudotus hakutuloksissa. Eli enää ei forumin ketjut näkynyt. Kun joku hakee penkkipunnerrus, niin ei paljoa forumin ketjuja näy. Pakkotoisto on sijalla 96 hakutuloksissa ja sitä ennen on esim tämmöisiä tuloksia sivutolkulla

Finnish Vocabulary Book: A Topic Based Approach - Pinhok Languages - Google Books

Ikä
46
Kaupunki
Helsinki
Voihan se olla, Google mulkkaa algoritmejaan harvase päivä optimoiden hakua. Maaliskuussa tuli todella iso core päivitys ja se on kussut monen forumin näkyvyyden 70-90%. Etenkin Xenforo alustat kärsineet valtavasti. Meillä muutamassa päivässä 50% pudotus hakutuloksissa. Eli enää ei forumin ketjut näkynyt. Kun joku hakee penkkipunnerrus, niin ei paljoa forumin ketjuja näy. Pakkotoisto on sijalla 96 hakutuloksissa ja sitä ennen on esim tämmöisiä tuloksia sivutolkulla

Finnish Vocabulary Book: A Topic Based Approach - Pinhok Languages - Google Books
Mikä selain ja haku pitäis olla päällänsä, jos haluais tosta googlesta olla mahdollisimman irti ja et homma toimii kuitenkin? Nimittäin toi firma varasti multa rahaakin palvelulla just tässä kesällä mikä oli "free trial" mutta täysin mahdoton perua, koska olin ulkomailla ja vissiin muutenkin olis ollu mahdotonta. Ajattelin että Mickey Mouse vois kostaa ja romauttaa noiden talouden kun minä yks ihminen alan palveluita karttamaan.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mikä selain ja haku pitäis olla päällänsä, jos haluais tosta googlesta olla mahdollisimman irti ja et homma toimii kuitenkin? Nimittäin toi firma varasti multa rahaakin palvelulla just tässä kesällä mikä oli "free trial" mutta täysin mahdoton perua, koska olin ulkomailla ja vissiin muutenkin olis ollu mahdotonta. Ajattelin että Mickey Mouse vois kostaa ja romauttaa noiden talouden kun minä yks ihminen alan palveluita karttamaan.
Ei tolle mitään voi, forumin ketjut vain ei näy haussa, siksi suurin osa hakee esim "kulmasoutu" sijaan "kulmasoutu pakkotoisto". Pelkällä kulmasoudulla ei todellakaan löydy esim kuvallista ohjetta liikkeeseen forumilta, vaan kauppoja jotka myy kulmasoutulaitetta. Tosi relevanttia. Google siis tarjoilee ihmisille jotka hakee ohjetta kulmasoutuun, täysin hyödyttömiä linkkejä.

Screenshot 2019-09-14 at 13.02.16.png

Screenshot 2019-09-14 at 13.02.22.png
Screenshot 2019-09-14 at 13.03.14.png

Googlen mielestä siis on arvokkaampaa infoa hakusanalle "kulmasoutu" antaa kauppa joka myy tankoniveltä kulmasoutuun kuin itse liikkkeen opastusta kuvilla ja tekstillä.

Ikä
46
Kaupunki
Helsinki
Siis meinasin että **ck google, niin mitä pitäs käyttää selaimena ja hakuna, että searching the net kokemus olis ok? Bing ja mikä selain esim.? Siis en haluais käyttää/tukea googlea enää, jos ei pakko.

Kyrde

VIP
Onko sulla jotain lisätietoa uutisesta? Vantaan kohdalla kyse voi olla myös valkoisesta narkista.
Ei ole. Kaikki vaan viittaa rikastajaan; tekoväline, luultavasti selvästi heikompi uhri, mysteeriksi jäänyt motiivi ja poliisin vaitonainen linja tekijästä.

Poliisit voisi ottaa sormen pois perseestä ja alkaa tiedottamaan kunnolla asioista, valkoinen vai ei-valkoinen, natiivi vai mamu, tekijän nimi ym. Kyllähän se on fakta että muukalaisten touhuista tiedottamis linja on niukka.