- Ikä
- 36
Siitä huutelusta on yksi silminnäkijä sanonut minkä muut lehdet kopioivat, mitään muuta todisteita siitä ei ole. Ei kovin vahvalla pohjalla jos osa kirjoittaa että on huutanut ennen ampumista ja osa sanoo että ampumisen seassa kuuli tuon huudon.Puhuin tuosta allahu akbarin huutamisesta jota väitit keksityksi. Ne höpöhöpö tarinat on sellaisia joita keskuspankit tekevät jo nyt ympäri euroopan. Kyllä minä perustelen asiani ja olen kyllä valmis muuttamaan mielipidettäni ja olen sitä myös muuttanut kun on se on hyvin argumentoitu.
Tämä kaveri oli syntynyt Saksaasa, vanhemmat olivat asuneet saksassa jo 90-luvulta lähtien. Naapurit sanovat että oli ihan mukava lapsi. Ei ole mitään viitteitä missään vaiheessa ollut siitä että kyseessä olisi edes muslimi, tämä mies kun on kasvanut Saksassa. Ymmärtäisin jos olisi syntynyt ensin Iranissa. Eli jos argumentit perustuu puhtaaseen spekulointiin yhden huudon takia niin en nyt väittäisi "faktoja" kovinkaan päteviksi. Tämä mies oli myös jutellut Saksaksi poliiseille talon katolla missä oli maininnut olevan saksalainen, eikä iranilainen. Jos joku olisi muslimi ja tappaisi ihmisiä vääräuskoisuuden takia niin en usko että hän kertoisi olevansa saksalainen.
Näillä tiedoilla kaikki terroristi huutelu on ihan turhaa.