Maahanmuutto

Talouden lama, "vierasmaalaisten" invasio, oman kultturellisen identiteetin heikentyminen, eriarvoisuus, ..... listaa voi jatkaa ... noilla asioillahan aikoinaan se NSDAP:kin luotiin :D
....ei kun kohti lämminta kevättä ja kuumaa kesää ja .......kultamunien rikastuksia ja kepposteluja :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä luulen, että kulisseissa Suomea (ja tietty muitakin EU-maita) painostetaan ottamaan pakolaisia. Oma salaliittoteoriani on, että Suomea painostetaan luottoluokituksen laskulla. Pari viikkoa sitten oli lehdissä juttua miten Suomen luottoluokitusta mahdollisesti lasketaan ja heti sen jälkeen Sipilä tuli julkisuuteen sanomaan miten Suomi ottaa lisää pakolaisia Turkista tms. ja sen jälkeen luottoluokitus pysyi vanhalla tasolla.
Juu muistelen myös muuten lukeneeni, että nyt ollaan aika kiikun kaakun, tippuuko luottoluokitus. Ja sen jälkeen tulikin uutisia, että otetaan lisää pakolaisia. Ei lainkaan siis huono arvaus. Nää on niin monimutkaisia asioita ja harva noissa sisäpiirin pöydissä istuu, joten tähänkin arvaukseen on mahdollisuutensa.

Tuota Ruotsin tiettyjen koulujen romahtamista kuvaa hyvin alla olevien linkkien tilastot, joissa eritelty kouluittain peruskoulun läpäisyprosentit:

http://paavotajukangas.com/2015/12/22/lyhyt-tilastokatsaus/
http://paavotajukangas.com/2015/06/...eruskoululaisista-ei-saanut-paastotodistusta/
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2751106-grafik-niornas-betyg-skola-for-skola

Malmön huonoimmasta koulusta vain 10,30 % oppilaista pääsi peruskoulusta läpi.
Malmön kaikkien peruskoulujen keskiarvo 58,20%.
Göteborgin vastaava ka. 66,30%.

Koulut ovat siis jakautuneet juuri Suomessakin ennakkoon pelätyllä tavalla hyviin kantaväestön ja huonoihin maahanmuuttajakouluihin.

Siinäpä taas oiva esimerkki siitä, kun kaksi ääripäätä tästä pakolaisasiasta yrittää "keskustella". Meinas pää jo katsoessakin räjähtää, niin täytyy hattua Hallikselle nostaa, kun osaa noinkin tyynenä pysyä ja vastailla asiallisesti, vaikka vastapuoli heittää täysin läskiksi, kun järkevät argumentit loppuvat kesken. Vittu mikä ämmä.

Unelmaa Ranskasta.

Melkeen joka päivä tulee facessa vastaan samankaltaisia videoita ympäri eurooppaa, mutta pitää muistaa, että ovat yksittäistapauksia.

Ei helvetti, mitä ihmettä tuo Marja Sannikka vänkää. Aivan kuten 15 v teini. "Oikeesti, tulee kamala olo hei". hahaahah :D

En olekkaan Jussi Halla-ahoa kummemmin seurannut, mutta nyt on tullut erittäin hyviä pätkiä herrasta. Miten joku pystyy oleen noin tyyni ja harkitsevainen sekä omien periaatteidensa takana selittäen ne erittäin hyvin.

Eduskunnassa saa olla eriäviä mielipiteitä, niin kuuluukin. Mutta tuollaisilla kyvyillä varustettuja siellä pitäisi istua.

Eiköhän tässä viimeistään tullut YLEn agenda esille. Toimittaja halusi viimeiseen asti välttää Halla-ahon kunnon faktat ja maahanmuuton todelliset ongelmat. Puhui päälle ja inttää viimeiseen asti. Ja yritettiinkö tuolla arabian kieli opettelulla saada Halla-aho sanomaan tervetuloa turvapaikanhakijoille?

Toimittaja: "Mikä edistää juuri tämän [sekä turvapaikanhakijaa, että yhteiskuntaa hyödyttävää] tyyppistä kotoutumista? Niin mitä suomalaisten kannattaisi tehdä?
Halla-aho: "Jos kolmannen maiden maahanmuuttajien integroimiseen olisi jokin keino niin se olisi varmaan jossain länsimaassa jo keksitty. Se että siinä ei ole missään onnistuttu, kyllä aika synkällä tavalla kertoo siitä, että tämän kaltaisia maahanmuuttajia suuressa määrin pysty integroimaan länsimaiseen yhteiskuntaan."
Toimittaja: "Niinku sanot se on ollu tosi vaikeeta tähän mennessä, että työttömyysluvut on kovia ja näin, mut nyt jos ajatellaan, että onko sun tavoite edes se, että pystyisit niinku auttamaan siinä, niin pyriksä sellaseen, ja ootsä kenties itse tehnyt jotain sen eteen et nää hurjat ja surkeet luvut saatas paremmaks"
Halla-aho: "Jos minulla olisi keino ja viisasten kivi kolmannen maailman maahanmuuttajien"
Toimittaja: "En mä puhu nyt kolmannen maailman maahanmuuttajista"
Halla-aho: "Minä puhun, koska niistä on kysymys."
Toimittaja: "On kyse siitäkin, että ne ovat tulleet tänne, ootsä tehnyt jotain sen eteen, että he esimerkiksi saisivat työpaikaa tai että he vois oppis jotain suomalaisesta ympäristöstä ja suomalaisesta yhteiskunnasta ja nimenomaan vois tulla osaks tätä että niistä ois iloa. Niin ootsä tehnyt jotain sen eteen."
Halla-aho: "Yritän aloittaa taas siitä kohtaa, jossa äsken keskeytit minut, jos minulla olisi jokin keino integroida nämä ihmiset suomalaisille työmarkkinoille, niin olisin kyllä myynyt sen eteenpäin ja olisin rikas ihminen."
Toimittaja: "Sitä keinoahan on varmaan olemassa..."

Ehkä luokattomin haastattelu ikinä. Miten helvetissä toimittaja sanoo yhtäkkiä, ettei hän puhu kolmannen maailman maahanmuuttajista, vaikka puhutaan siitä, kuinka saadaan nämä tulijat kotoutettua? Täysin ala-arvoista taas YLEltä.

Toimittajan mielestä humanitaarisen maahanmuuton hyötyjä: tulee ystävyyttä, tulee kivoja pelihetkiä, tulee naapuruussuhteita, tulee kulttuurin tuntemusta, tulee esimerkiksi kivoja ruuanlaittohetkiä.

KIITOS YLE! Olen jo pitkään etsinyt vastausta siihen, mitä hyvää tulijoista on. Mutta kuitenkin punnitessani näitä "hyötyjä" ja haittoja keskenään jään edelleen pitämään kantani, jossa humanitaarinen maahanmuutto on 0.

E: Täältä löytyy tuo aamuinen Halla-ahon yli 30 min monologi maahanmuutosta
https://www.suomenuutiset.fi/halla-...-aiheina-turvapaikkatilanne-ja-asedirektiivi/

Tuo Halla-ahon haastattelija on kyllä kunnon karikatyyri Ylen suvakkitoimittajasta:

Mä tiedän tosi paljon hyvin puolia. Heidän mukana tulee rikollisuutta, mutta heidän mukana tulee myös ystävyyttä, tulee kivoja pelihetkiä, tulee naapuruussuhteita, tulee kulttuurin tuntemusta, tulee esimerkiksi kivoja ruuanlaittohetkiä... Kiinnostaakos sua mikään tämmöinen kiva, mikä heidän mukana tulee?

Halla-ahon rauhallisuutta täytyy kyllä ihailla. Olipa pyödän toisella puolen totaaliseen idioottimaisuuteen kirkkain silmin vajoava toimittaja tai kaksi riehaantunutta kommunistiapinaa (Salmén&Saarikoski), niin ainakaan ulkoisesti Jussin pakka ei näytä sekoavan lainkaan. Itse en ehkä jaksaisi käyttäytyä asiallisesti vastaavissa tilanteissa.

En olekkaan Jussi Halla-ahoa kummemmin seurannut, mutta nyt on tullut erittäin hyviä pätkiä herrasta. Miten joku pystyy oleen noin tyyni ja harkitsevainen sekä omien periaatteidensa takana selittäen ne erittäin hyvin.

Itsekään en erikseen seuraa kaveria, mutta silloin tällöin kun törmää näihin haastatteluihin, niin on kyllä hupia. :D Joka ikinen haastattelija saa itsensä näyttämään totaaliselta imbesilliltä yrittäessään hiillostaa ja provosoida Halla-ahoa.

Itsekään en erikseen seuraa kaveria, mutta silloin tällöin kun törmää näihin haastatteluihin, niin on kyllä hupia. :D Joka ikinen haastattelija saa itsensä näyttämään totaaliselta imbesilliltä yrittäessään hiillostaa ja provosoida Halla-ahoa.
On kyllä todellinen mestari alallaan tuo Halla-aho. Aivan loistavat puhekkyvyt ja itsensäilmaisutaidot.

Se lausu nuo arabian pätkätkin. Itellä ois kyllä palanut käämi, että mitä nyt haluat mun sanovan. Sitä tuo toimittaja kai koittikin, eli että ois joutunut Halla-aho vänkään, että en sano, jos et kerro mitä lukee. Halla-aho senkun luki paperista.

"Faktat olivat hyviä, mutta vääriä, koska kertoja oli työministerin erityisavustaja eli persu"
Ettei K-Raudan takana kirjottelisi Jaakonsaari (sdp)...
Älä Zagg viitsi lähteä tuolle linjalle. Mielestäni erityisavustaja puhui asiaa. Mutta se ei muuta sitä faktaa, että kyseessä on politrukki eikä mikään puolueeton virkamies.

Toimittajan mielestä humanitaarisen maahanmuuton hyötyjä: tulee ystävyyttä, tulee kivoja pelihetkiä, tulee naapuruussuhteita, tulee kulttuurin tuntemusta, tulee esimerkiksi kivoja ruuanlaittohetkiä.
Niin, saattoihan toimittaja tarkoittaa näitä:

Tulee ystävyyttä: Maahanmuuttajalasten kanssa ongelmia Märynummen koulussa -Välitunnit järjestetty erikseen!

Tulee kivoja pelihetkiä: Poliisi teinityttöjen ahdistelusta: Kyse voi olla rajusta "Taharrush gamaesta"

Tulee naapuruussuhteita: Suomessa kantaväestö muuttaa maahanmuuttajalähiöistä muualle

Tulee kulttuurin tuntemusta: Suomalainen tyttö ei tajua, että hymyily, silmänisku ja saatille pääsy saattaa merkitä toiselle osapuolelle lupausta seksistä. Naisen “ei” saattaa tarkoittaa toisesta kulttuurista tulevalle “kyllä.”

Kivoja ruuanlaittohetkiä: ”Cafe Bagdadin” kokit kokkasivat lattialla

http://www.finnleaks.net/maahanmuut...men-koulussa-valitunnit-jarjestetty-erikseen/
http://www.uusimaa.fi/artikkeli/353...usta-kyse-voi-olla-rajusta-taharrush-gamaesta
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=185&artikel=5747020
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/0...ot-hammentavat-maahanmuuttajia-ja-suomalaisia
http://paavotajukangas.com/2015/11/23/cafe-bagdadin-kokit-kokkasivat-lattialla/

Siinäpä taas oiva esimerkki siitä, kun kaksi ääripäätä tästä pakolaisasiasta yrittää "keskustella". Meinas pää jo katsoessakin räjähtää, niin täytyy hattua Hallikselle nostaa, kun osaa noinkin tyynenä pysyä ja vastailla asiallisesti, vaikka vastapuoli heittää täysin läskiksi, kun järkevät argumentit loppuvat kesken. Vittu mikä ämmä.

No tuohan on tuon Sannikan tyyli tuossa sen ohjelmassa ihan tarkotuksella. Samalla tamalla se inttämällä tivas vastauksia Petteri Orvolta ja Ville Niinistöltäkin, jotka kiemurteli.

Itse en kyllä tuota Hallista arvosta ihan yhtä paljoa enää kuin aiemmin. Puhuu kyllä asiaa mutta huono keskustelija siinä mielessä ettei osaa tulla yhtään vastaan omissa kannoissaan. Monesti ohittaa kysymyksen ja alkaa toistaa niitä samoja fraaseja mitä on toistanut viimeiset kymmenen vuotta. Jos ihmiset ei miehestä tykkää, niin voi ottaa omaan piikkiinsäkkin kun ei tuo keskustelutyyli välttis miellytä kaikkia.

Tuo Halla-ahon haastattelija on kyllä kunnon karikatyyri Ylen suvakkitoimittajasta:

Mä tiedän tosi paljon hyvin puolia. Heidän mukana tulee rikollisuutta, mutta heidän mukana tulee myös ystävyyttä, tulee kivoja pelihetkiä, tulee naapuruussuhteita, tulee kulttuurin tuntemusta, tulee esimerkiksi kivoja ruuanlaittohetkiä... Kiinnostaakos sua mikään tämmöinen kiva, mikä heidän mukana tulee?

Tuo kohta oli kyllä täysin uskomaton. En ollut uskoa korviani, ajattelin ensin, että toimittaja on alkanut harrastamaan sarkastista "rasismia", johon aina silloin tällöin itsekin sorrun. Voisin hyvin kuvitella itse sanovani jossain yhteydessä "Hei, eihän nää puskaraiskaukset ja muutaman miljardin vuotuiset kustannukset ole paha juttu, kun mukana tulee myös ystävyyttä, kivoja pelihetkiä ja ruoanlaittohetkiä...".

Mutta, että joku aikuinen ihminen ottaa nuo "hyödyt" vakavissaan esiin tuossa kontekstissa... ainoa järkiperäinen selitys voisi olla, että tämäkin oli tarkoituksellisen lapsellinen yritys nostaa kierroksia Halla-ahossa. Eipä onnistunut, GO HALLIS!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom