Maahanmuutto

Siitä mainittas myös maailmanlaajuisesti mediassa, joka antas kuvan ettei täällä suvaita raiskauksia. Mutta ei, me vaan katsotaan että mitähän tässä nyt tapahtuu sitten. Ja tää meidän tapa käsitellä asioita johtuu vaan siitä, että ollaan totuttu turvallisuuteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laiton siirtolainen tappoi häntä käännytykseltä suojanneen naisen Itävallassa

Sitä ennen mies oli raiskannut alaikäisen tytön Saksassa.

25-vuotias Lauren Mann löytyi puolipukeisena, kasvot lattiaa vasten, kotoaan Itävallan pääkaupungissa Wienissä tammikuussa.

Ruumiinavauksessa selvisi, että Coloradosta lähtöisin oleva, lastenhoitajana työskentelevä opiskelija oli tukehtunut. Syyttäjälaitos vahvisti eilen, että hänet oli murhattu.

Torstaina pidätettiin gambialainen 24-vuotias turvapaikanhakija, jota Mann oli nähtävästi auttanut, jottei mies joutuisi käännytetyksi.
Mies löytyi vastaanottokeskuksesta Sveitsin Bernistä. Näyttää siltä, että hän oli mennyt sinne oleskelemaan turvapaikanhakijana. Mies jäljitettiin hänen puhelimensa avulla.

Laiton siirtolainen, josta syyttäjänvirasto käyttää nimeä Abdou I, oli jo ennestään tuttu Saksan poliisille, sillä mies oli raiskannut Saksassa oleskellessaan alaikäisen tytön.
Itävallan viranomaiset ovat tehneet miehestä luovutuspyynnön Sveitsiin.

Paikallislähteet kertovat, että Abdou I:n turvapaikkahakemus olisi hylätty, jolloin Lauren Mann olisi tarjoutunut piilottelemaan miestä, jotta häntä ei käännytettäisi.

http://*******.net/2016/02/06/laito...kaannytykselta-suojanneen-naisen-itavallassa/
ja minutewarille:
http://www.dailymail.co.uk/news/art...op-deported-revealed-raped-underage-girl.html

Muistathan minutewar ilmottautua kotimajoittajaksi: http://refugees-welcome.fi/

http://www.soininvaara.fi/2016/02/06/turvapaikkapolitiikkaa-pitaisi-jarkevoittaa/

Soininvaaralla on edes jotain ajatuksentynkää tuossa ehdotuksessaan, mutta silti iso kuva on todella hukassa. Jos ns. pakolaisstatuksen myöntämiskriteeriksi laitettaisiin esim. tuo korkea koulutus, niin siitähän seuraisi vääjäämättömästi se, että aivovuoto ja ns. parempiosaisten pako lähtömaista heikentäisi läntömaiden tilannetta entisestään. Ja kun tiedämme, että mm. monessa Afrikan ja Lähi-Idän maassa syntyvyys on hyvin korkea, ei väestöräjähdyksen jatkuessa kurjuus poistu vaan lisääntyy entisestään. Ei jatkoon.

"Poliisi vahvistaa joukkojaan Helsingissä lauantaina - "Uudenvuoden tapahtumat voivat toistua". Eikös se virallinen poliisin alkuperäinen selitys ollut, että uusi vuosi sujui tavallista rauhallisemmin :D Siis tänään voi Helsingissä toistua "uudenvuoden tapahtumat", jotka siis menivät alkuperäisen selityksen mukaan tavallista rauhallisemmin? Poliisi siis on huolissaan siitä, että tänään otetaan Helsingissä vielä tavallistakin rauhallisemmin? Saattaahan tässä toki olla kyseessä myös se uusi seksuaalisen häirinnän ilmiö, jonka poliisi ensin kielsi, mutta lopulta myönsi. Otappa näistä nyt selvää!

Jos meillä suomalaisilla olisi yhtään munaa, niin tässä kohtaa kerättäs parin tuhannen henkilön porukka ja mentäs varmistamaan ettei pippaloissa tapahdu mitään laitonta.
Jos tälläistä porukkaa ruvetaan joskus keräämään,niin olen mukana. Sille ei mahtaisi kukaan yhtään mitään kun tavalliset suomalaiset miehet tavallisissa vaatteissaan varmistaisivat että mitään pahaa ei tapahdu!

Jos tälläistä porukkaa ruvetaan joskus keräämään,niin olen mukana. Sille ei mahtaisi kukaan yhtään mitään kun tavalliset suomalaiset miehet tavallisissa vaatteissaan varmistaisivat että mitään pahaa ei tapahdu!

Mikä estää menemästä iltaisin, öisin tai milloinvain kadulle katsomaan vähän kanssaihmisten perään vaikka jo tänään? Puhelin mukaan, jolla voi soittaa poliisit ja videoida todistusaineistoa, jos ei itse halua suoraan puuttua (ja sekin yleensä riittää useimpien rikosten ehkäisyyn, että on ylipäätään paikalla ja vaikka kiljuu vieressä apua, jos jotain pahaa tapahtuu).

Kun minä tuolla kadulla kuljen, niin soitan kyllä kytille ja mahdollisuuksien mukaan puutun, jos näen rikoksen. Tai autan muutenkin ihmistä hädässä. En siihen mitään laumaa tarvitse.

Mikä estää menemästä iltaisin, öisin tai milloinvain kadulle katsomaan vähän kanssaihmisten perään vaikka jo tänään? Puhelin mukaan, jolla voi soittaa poliisit ja videoida todistusaineistoa, jos ei itse halua suoraan puuttua (ja sekin yleensä riittää useimpien rikosten ehkäisyyn, että on ylipäätään paikalla ja vaikka kiljuu vieressä apua, jos jotain pahaa tapahtuu).

Kun minä tuolla kadulla kuljen, niin soitan kyllä kytille ja mahdollisuuksien mukaan puutun, jos näen rikoksen. Tai autan muutenkin ihmistä hädässä. En siihen mitään laumaa tarvitse.
Kaapeli menee tuhannen ählämin sekaan rautatieasemalle ja kiljuu jos hänen näköpiirissään, joka yhdellä ihmisellä tuhannen ihmisen joukossa on melko rajoittunut, näkyy jotain rikokseen viittaavaa. Perkele rautatieasema tai ylipäänsä helsingin ydinkeskusta on melko suuri alue, johon ei taida edes kaapelin siniset silmät riittää. Vielä kun lisätään siihen, että muslimit ovat päättäneet kokoontua yhteen ja pitää raiskauspippalot, niin ei taida yks ihminen riittää ennaltaehkäisemään mitään.

Ihmeellinen on rasistifoobikon maailma, kun kaikkea rikastajien toimintaa pitää ihailla mahtavana kulttuurisena ominaispiirteenä - jopa kivikautista paskantamistapaa.

Siinä vaiheessa, kun Suomessakin ollaan jo Islamisaatiossa niin pitkällä, että noita "monikulttuurisia" WC-istuimia alkaa olemaan yleisissä käymälöissä, niin minä alan paskantamaan ihan kylmästi suoraan lattialle. Siinä vaiheessa ei nimittäin enää millään ole mitään väliä, koska ollaan otettu harppaus takaisin kivikauteen!

Olen pahoillani sinun puolesta jos ymmärsit viestini noin,että tarvitsisin sinun neuvoja siihen miten minä toimin/toimisin. Mutta hei,kiitti vinkeistä ei kyllä ollut ikinä tullut mieleenkään että noinkin voisi toimia

Kaapeli menee tuhannen ählämin sekaan rautatieasemalle ja kiljuu jos hänen näköpiirissään, joka yhdellä ihmisellä tuhannen ihmisen joukossa on melko rajoittunut, näkyy jotain rikokseen viittaavaa.

Kuljen rautatieaseman päivittäin. Samoin tekee noin 200 000 muuta ihmistä. Eli silmäpareja tosiaan on jonkin verran.

Jos kyseisessä paikassa on joskus jatkossa "tuhat ählämiä", niin paikalla lienee tästä edespäin myös poliiseja sekä vartijoita aikamoinen määrä.

Perkele rautatieasema tai ylipäänsä helsingin ydinkeskusta on melko suuri alue, johon ei taida edes kaapelin siniset silmät riittää.

Ei varmaan. Tosin Helsingissä on myös yli 630 000 asukasta, joilla on silmät päässä. Se, että sinne menee joku päivä vaikka 500 äijää seisoskelemaan kädet taskuissa johonkin rautatieasemalle, ei kyllä muuta paikan tilannetta yhtään mihinkään suuntaan.

Vielä kun lisätään siihen, että muslimit ovat päättäneet kokoontua yhteen ja pitää raiskauspippalot, niin ei taida yks ihminen riittää ennaltaehkäisemään mitään.

Jos on etukäteen tiedossa, että jossain ollaan järjestämässä järjestämäss "raiskauspippalot", niin eiköhän silloin kannatta ilmoittaa asiasta poliisille ja hekin löydä paikalle katsomaan ettei näin tapahdu?

http://www.soininvaara.fi/2016/02/06/turvapaikkapolitiikkaa-pitaisi-jarkevoittaa/

Soininvaaralla on edes jotain ajatuksentynkää tuossa ehdotuksessaan, mutta silti iso kuva on todella hukassa. Jos ns. pakolaisstatuksen myöntämiskriteeriksi laitettaisiin esim. tuo korkea koulutus, niin siitähän seuraisi vääjäämättömästi se, että aivovuoto ja ns. parempiosaisten pako lähtömaista heikentäisi läntömaiden tilannetta entisestään. Ja kun tiedämme, että mm. monessa Afrikan ja Lähi-Idän maassa syntyvyys on hyvin korkea, ei väestöräjähdyksen jatkuessa kurjuus poistu vaan lisääntyy entisestään. Ei jatkoon.

Siinä Soininvaaralla on kyllä kirjoituksessa pointti kun sanoo että tämä vyöry on vasta alkua:

Oma käsitykseni on, että tämä pakolaisaalto on vasta alkua. Seuraavien 20 vuoden aikana Eurooppaan tulee pyrkimään aivan olennaisesti enemmän pakolaisia, ei miljoonia vaan kymmeniä miljoonia. Katsokaa Afrikan väestöennusteita! Kun tämä nykyinenkin on saanut Euroopan aivan sekaisin, pitäisi pelisääntöjä miettiä nyt.

En tajua mitä ajattelee suvakit, jotka sanoo että "kyllä me tästä selvitään". Kuvittelevatko, että tämä vyöry loppuu peräti jo ensi vuosikymmenellä? Tai seuraavalla? No ei tasan lopu jos turvapaikkapakettimatkoille riittää kysyntää ja tarjontaa tähän malliin, ja niillehän riittää. Miten voi arvostella Niinistöä, joka sentään yrittää katsoa kauemmaksi!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020621078413_uu.shtml

Mies kävi nuoren tytön kimppuun metroasemalla - lipuntarkastajat ja vartijat ottivat kiinni

Lauantai 6.2.2016 klo 11.59

Eilen illalla mies pahoinpiteli nuorta tyttöä Helsingissä Itäkeskuksen metroasemalla.

..... siiis pottunokka kantasuomalainenko ???? Outoa ettei sitä mainita !?

Ei näitä ennenaikaan mihinkään lehteen pistetty.
2005 vuonna tulin duunista, kävelin metroasemalle, joku kysy röökiä ja kun otin askin esille nappas kaveri nyrkillä naamaan. Soitin poliisille ja menin bubiin rauhottumaan. Ei uutisoitu.
Rautatientorilla 10 mannea tuli repimään teiniaikaan multa 10 matkan korttia kädestä. Aloin nauraa ja juoksin karkuun, kun sain vähän etumatkaa mannejoukon jäädessä ihmettelemään että vittuako mä naureskelen. Pääsin karkuun, soitin poliisille - ei uutista.
Itäkeskuksessa olen nähnyt ihan suomijuopponarkin vetävän suomijuopponarkkimuijaansa turpaan niin, että tuntuu. Ei siinä kukaan mitään tee. Poliisille soitettu - ei uutisointia.
Mut on ryöstetty suomipojkarnan toimesta jouluaattona aseella uhaten - ilmoitus poliisille - ei uutisointia.
somalilauma yritti hakata minut stadissa kampin vanhan metroaseman ja helsingin energiatalon välissä. Soitto poliisille - ei uutisointia.
Sokoksen mäkdonaldsissa riehu joku kantasuomalainen hevimies 30 senttisen veitsen kanssa. Poliisikin kävi. Ei uutisointia.
jne. jne. 35 vuotta itä-Helsinki - espoo - vantaa - keskusta alueilla pyörineenä on tullut nähtyä kyllä aikamoista toimintaa. - harva tommonen on lehtiin päässy ennen tätä sosiaalisen median kultaaikakautta.

En sinänsä puolustele mitään tai ketään ja olen maahanmuuttoa vastaan. Mutta kyllä tää uutisointi nykyään on aika "herkässä" - varsinkin jos rikoksen laatu viittaa yhtään siihen suuntaan, että voisi olla kyse ns. vääränvärisestä ihmisestä.
Että vaikka maahanmuutto on ongelma, niin kyllä mä ainakin Kaapelin ajatuksia osittain ymmärrän ja olen jopa samaa mieltä.

En sinänsä puolustele mitään tai ketään ja olen maahanmuuttoa vastaan. Mutta kyllä tää uutisointi nykyään on aika "herkässä" - varsinkin jos rikoksen laatu viittaa yhtään siihen suuntaan, että voisi olla kyse ns. vääränvärisestä ihmisestä.
Meinaat että uutisoinnin määrä ja nopeus on kasvanut sitten 80-luvun rasistisista syistä, ei esimerkiksi viranomaisviestinnän sähköistymisen, somen, älypuhelinten jne ansiosta?

Olitko paikalla? Lähetä lukijakuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom