http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020621078413_uu.shtml
Mies kävi nuoren tytön kimppuun metroasemalla - lipuntarkastajat ja vartijat ottivat kiinni
Lauantai 6.2.2016 klo 11.59
Eilen illalla mies pahoinpiteli nuorta tyttöä Helsingissä Itäkeskuksen metroasemalla.
..... siiis pottunokka kantasuomalainenko ???? Outoa ettei sitä mainita !?
Ei näitä ennenaikaan mihinkään lehteen pistetty.
2005 vuonna tulin duunista, kävelin metroasemalle, joku kysy röökiä ja kun otin askin esille nappas kaveri nyrkillä naamaan. Soitin poliisille ja menin bubiin rauhottumaan. Ei uutisoitu.
Rautatientorilla 10 mannea tuli repimään teiniaikaan multa 10 matkan korttia kädestä. Aloin nauraa ja juoksin karkuun, kun sain vähän etumatkaa mannejoukon jäädessä ihmettelemään että vittuako mä naureskelen. Pääsin karkuun, soitin poliisille - ei uutista.
Itäkeskuksessa olen nähnyt ihan suomijuopponarkin vetävän suomijuopponarkkimuijaansa turpaan niin, että tuntuu. Ei siinä kukaan mitään tee. Poliisille soitettu - ei uutisointia.
Mut on ryöstetty suomipojkarnan toimesta jouluaattona aseella uhaten - ilmoitus poliisille - ei uutisointia.
somalilauma yritti hakata minut stadissa kampin vanhan metroaseman ja helsingin energiatalon välissä. Soitto poliisille - ei uutisointia.
Sokoksen mäkdonaldsissa riehu joku kantasuomalainen hevimies 30 senttisen veitsen kanssa. Poliisikin kävi. Ei uutisointia.
jne. jne. 35 vuotta itä-Helsinki - espoo - vantaa - keskusta alueilla pyörineenä on tullut nähtyä kyllä aikamoista toimintaa. - harva tommonen on lehtiin päässy ennen tätä sosiaalisen median kultaaikakautta.
En sinänsä puolustele mitään tai ketään ja olen maahanmuuttoa vastaan. Mutta kyllä tää uutisointi nykyään on aika "herkässä" - varsinkin jos rikoksen laatu viittaa yhtään siihen suuntaan, että voisi olla kyse ns. vääränvärisestä ihmisestä.
Että vaikka maahanmuutto on ongelma, niin kyllä mä ainakin Kaapelin ajatuksia osittain ymmärrän ja olen jopa samaa mieltä.