Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poliisi vahvistaa joukkojaan Helsingissä lauantaina - "Uudenvuoden tapahtumat voivat toistua"
http://yle.fi/uutiset/poliisi_vahvi...uudenvuoden_tapahtumat_voivat_toistua/8653250
Jos tälläistä porukkaa ruvetaan joskus keräämään,niin olen mukana. Sille ei mahtaisi kukaan yhtään mitään kun tavalliset suomalaiset miehet tavallisissa vaatteissaan varmistaisivat että mitään pahaa ei tapahdu!Jos meillä suomalaisilla olisi yhtään munaa, niin tässä kohtaa kerättäs parin tuhannen henkilön porukka ja mentäs varmistamaan ettei pippaloissa tapahdu mitään laitonta.
Jos tälläistä porukkaa ruvetaan joskus keräämään,niin olen mukana. Sille ei mahtaisi kukaan yhtään mitään kun tavalliset suomalaiset miehet tavallisissa vaatteissaan varmistaisivat että mitään pahaa ei tapahdu!
Mitvit? Milloin se aprillipäivä olikaan.... On rasismia neuvoa miten vessaa käytetään kun pakolaiset haluaa käydä kyykkypaskalla suihkussa...
http://www.tekniikkatalous.fi/tekni...mahdollista-kayttaa-uudessa-asennossa-6301079
Kaapeli menee tuhannen ählämin sekaan rautatieasemalle ja kiljuu jos hänen näköpiirissään, joka yhdellä ihmisellä tuhannen ihmisen joukossa on melko rajoittunut, näkyy jotain rikokseen viittaavaa. Perkele rautatieasema tai ylipäänsä helsingin ydinkeskusta on melko suuri alue, johon ei taida edes kaapelin siniset silmät riittää. Vielä kun lisätään siihen, että muslimit ovat päättäneet kokoontua yhteen ja pitää raiskauspippalot, niin ei taida yks ihminen riittää ennaltaehkäisemään mitään.Mikä estää menemästä iltaisin, öisin tai milloinvain kadulle katsomaan vähän kanssaihmisten perään vaikka jo tänään? Puhelin mukaan, jolla voi soittaa poliisit ja videoida todistusaineistoa, jos ei itse halua suoraan puuttua (ja sekin yleensä riittää useimpien rikosten ehkäisyyn, että on ylipäätään paikalla ja vaikka kiljuu vieressä apua, jos jotain pahaa tapahtuu).
Kun minä tuolla kadulla kuljen, niin soitan kyllä kytille ja mahdollisuuksien mukaan puutun, jos näen rikoksen. Tai autan muutenkin ihmistä hädässä. En siihen mitään laumaa tarvitse.
Ihmeellinen on rasistifoobikon maailma, kun kaikkea rikastajien toimintaa pitää ihailla mahtavana kulttuurisena ominaispiirteenä - jopa kivikautista paskantamistapaa.
Olen pahoillani sinun puolesta jos ymmärsit viestini noin,että tarvitsisin sinun neuvoja siihen miten minä toimin/toimisin. Mutta hei,kiitti vinkeistä ei kyllä ollut ikinä tullut mieleenkään että noinkin voisi toimiaMikä estää menemästä iltaisin, öisin tai milloinvain kadulle katsomaan vähän kanssaihmisten perään vaikka jo tänään? Puhelin mukaan, jolla voi soittaa poliisit ja videoida todistusaineistoa, jos ei itse halua suoraan puuttua (ja sekin yleensä riittää useimpien rikosten ehkäisyyn, että on ylipäätään paikalla ja vaikka kiljuu vieressä apua, jos jotain pahaa tapahtuu).
Kun minä tuolla kadulla kuljen, niin soitan kyllä kytille ja mahdollisuuksien mukaan puutun, jos näen rikoksen. Tai autan muutenkin ihmistä hädässä. En siihen mitään laumaa tarvitse.
Kaapeli menee tuhannen ählämin sekaan rautatieasemalle ja kiljuu jos hänen näköpiirissään, joka yhdellä ihmisellä tuhannen ihmisen joukossa on melko rajoittunut, näkyy jotain rikokseen viittaavaa.
Perkele rautatieasema tai ylipäänsä helsingin ydinkeskusta on melko suuri alue, johon ei taida edes kaapelin siniset silmät riittää.
Vielä kun lisätään siihen, että muslimit ovat päättäneet kokoontua yhteen ja pitää raiskauspippalot, niin ei taida yks ihminen riittää ennaltaehkäisemään mitään.
http://www.soininvaara.fi/2016/02/06/turvapaikkapolitiikkaa-pitaisi-jarkevoittaa/
Soininvaaralla on edes jotain ajatuksentynkää tuossa ehdotuksessaan, mutta silti iso kuva on todella hukassa. Jos ns. pakolaisstatuksen myöntämiskriteeriksi laitettaisiin esim. tuo korkea koulutus, niin siitähän seuraisi vääjäämättömästi se, että aivovuoto ja ns. parempiosaisten pako lähtömaista heikentäisi läntömaiden tilannetta entisestään. Ja kun tiedämme, että mm. monessa Afrikan ja Lähi-Idän maassa syntyvyys on hyvin korkea, ei väestöräjähdyksen jatkuessa kurjuus poistu vaan lisääntyy entisestään. Ei jatkoon.
Oma käsitykseni on, että tämä pakolaisaalto on vasta alkua. Seuraavien 20 vuoden aikana Eurooppaan tulee pyrkimään aivan olennaisesti enemmän pakolaisia, ei miljoonia vaan kymmeniä miljoonia. Katsokaa Afrikan väestöennusteita! Kun tämä nykyinenkin on saanut Euroopan aivan sekaisin, pitäisi pelisääntöjä miettiä nyt.
Perkele rautatieasema tai ylipäänsä helsingin ydinkeskusta on melko suuri alue, johon ei taida edes kaapelin punavihreät silmät riittää.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020621078413_uu.shtml
Mies kävi nuoren tytön kimppuun metroasemalla - lipuntarkastajat ja vartijat ottivat kiinni
Lauantai 6.2.2016 klo 11.59
Eilen illalla mies pahoinpiteli nuorta tyttöä Helsingissä Itäkeskuksen metroasemalla.
..... siiis pottunokka kantasuomalainenko ???? Outoa ettei sitä mainita !?
Meinaat että uutisoinnin määrä ja nopeus on kasvanut sitten 80-luvun rasistisista syistä, ei esimerkiksi viranomaisviestinnän sähköistymisen, somen, älypuhelinten jne ansiosta?En sinänsä puolustele mitään tai ketään ja olen maahanmuuttoa vastaan. Mutta kyllä tää uutisointi nykyään on aika "herkässä" - varsinkin jos rikoksen laatu viittaa yhtään siihen suuntaan, että voisi olla kyse ns. vääränvärisestä ihmisestä.
Uutisoinnin "herkkyys" ja yli 30000 kehitysmaalaista maahantunkeutujaa sattuivat ilmiöinä samaan aikaan. Yhtä herkästi uutisoitiin ebolasairaista ebolaepidemian aikaan.En sinänsä puolustele mitään tai ketään ja olen maahanmuuttoa vastaan. Mutta kyllä tää uutisointi nykyään on aika "herkässä" - varsinkin jos rikoksen laatu viittaa yhtään siihen suuntaan, että voisi olla kyse ns. vääränvärisestä ihmisestä.
Että vaikka maahanmuutto on ongelma, niin kyllä mä ainakin Kaapelin ajatuksia osittain ymmärrän ja olen jopa samaa mieltä.