Eli ongelma onkin ainoastaan se kasvot peittävä asuste eikä enää, mitä kyseinen asuste saattaa jollekin edustaa?
Käsitin, että muslimeiden asusteita vastustettiin aivan muista syistä kuin siitä, että ne peittävät kasvot (koska niin tekevät lukemattomat muutkin aivan arkiset- ja juhlavaatteet).
Jos taas kiellossa kyse oli siitä, että muslimeiden kasvot peittävä asuste edustaa jonkinlaista negatiivista, joka tulee kieltää niin silloinhan on aivan perusteltua, että myös uusnatsien, muiden rasistien, moottoripyöräjengien jne. asut edustavat myös jotain negatiivista ja ovat siksi tuomittavia/kiellettäviä.
No uusnatsiksi/ moottoripyöräjengiläiseksi / rasistiksi ei kukaan pakota ja raiskaa ja tiputa parvekkeelta jos onkin kaupungilla palestiinahuivi kaulassa hengailemassa greenpeacen tyyppien kanssa.
Musliminaisista ei voi sanoa samaa.
Kyseinen porukka siis kertoo taistelevansa valkoisen Suomen puolesta ja heidän johtonsa kuuluu SVL:ään, jotka vastustavat "rotujen sekoittumista", juutalaisia jne.
Hyvä homma. Olisivatpa olleet silloinkin, kun itse niihin syyllistyivät. Monilla kun on väkivaltarikostaustaa.
Mikä nyt uusnatseissa ressaa? Eikö kansallissosialismi ja väkivaltafantasioita omaavat tuomitut rikolliset häiritse sinua?
Olen tuossa aiemmin pasteillut SVL:n henkilöstön edesottamuksia, joihin siis sisältyy väkivallantekoja ja rikoksia.
Näen, että rasistisesti motivoituneet uusnatseista kootut partiot ovat todella typerä veto, jotka eivät kyllä auta yhtään mitään ja aiheuttavat vielä ongelmia.
Eli "valkoista Suomea ajavien väkivaltarikoksista tuomittujen antisemitistien uusnatsien partiot" tai "mamulauma raiskaa kaikki joka reikään"? Et tee helpoksi tätä valintaa ainakaan, jos nämä ovat ne ainoat vaihtoehdot.
Muslimimiehet Irakista on muuten kaksin verroin suurempia antisemitistejä kuin uusnatsit konsanaan.
Sen lisäksi jo muinoin nelkytluvulla natsit ja muslimit olivat LIITTOLAISIA koska molemmilla on yhteistä muun muassa rankka antisemitismi. Esimerkkinä tuosta vaikkapa seuraava herra..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Otto_Skorzeny
.. Joka antoi sotilaskoulutusta itse jasser arafatille..
Hyvin monilla irakilaisilla pakolaisilla (=pakenevat mitä? Pakeniko talvisodan aikana tanskalaisia Algeriaan koska SUOMESSA noin 1000 km päässä sodittiin?? )
Hyvin monilla irakilaisilla on omaa väkivaltarikostaustaa
Äärioikeistolaisia ja natsimielisiä mielipiteitä
Niin homoja
Naisia
Israelia
Juutalaisia
Kuin mädännäistä länsimaalaista yhteiskuntaa vastaan.
Itseasiassa jos arabit ei olisi rasistisia dhimmejä ja kaffireita eli vääräuskoisia kohtaan
Ja uusnatsit ei-valkoisia kohtaan
Olisi uusnatseilla ja irakilaisilla aikas paljon yhteistä maaperää.
Olisi varmaan melko veljelliset välit, sillä pohjimmiltaan niin nää irakilaisnuorukaiset kuin aidot aatteelliset natsit ovat henkisesti hyvin lähellä toisiaan.
Kumma että kaapeli ihailee vain toisia heistä.
On vissiin kaapissa oleva NATSI.
Mä en näe uusnatsien partioita sen pahempana tai parempana kuin mamulössejä kadulla. Mun mielestä joku tasapaino saa olla eli mamut on kiltisti kun on pieni pelko perseessä. Mieluummin olisin ilman 20-35 v irakilais"nuorukaisia" JA ilman uusnatseja.
Okei. Laitetaan asia näin; haluatko kaduille anarkistipartioita tai muslimipartioita, jotka hakkaavat rasisteja ja totalitaristeja, koska he ehkäisevät raisistisia tekoja?
En tietenkään.
Lähdetään sitten tälle sinun linjallesi; Jos sinun syytön tummaihoinen muijasi/miehesi/ystäväsi hakattaisiin uusnatsin toimesta, niin kannattaisitko heikäläisiä edelleen?
Minusta sinä olet tällä hetkellä hysteerinen ja näet ainoastaan mustaa ja valkoista. (kirjaimellisesti?)
Ongelma on siinä, että ne SS-osastot tekevät aika paljon muutakin kuin "lakaisevat raiskaajia".
Ymmärräthän, että "valkoisen Suomen puolesta taisteleminen", kansallissosialismi sekä juutalais- ja muukalaisviha pitävät sisällään aika paljon muutakin kuin raiskaajien jäljittämistä?
Irakilaisetko on vapaita muukalaisvihasta, antisosiaalisesta käytöksestä, kansallissosialistimaisista asenteista juutalaisia vastaan ja niin edelleen. Edelleen jos irakilaisilla on vapaus kokoontua tuhannen hengen lössiksi pitää suomalaisella se sama vapaus olla.
Vaikka olisikin kaapelin vihaama natsi, eikä kaapelin ihailema natsi. Joiden ero on ihonväri. Eikö se tee kaapelin ajatusmaailmasta erittäin rasistisen?
Irakilaispartiot jo on
Se ei kiinnosta ketään
Ja mitä tulee syyttömien mustien tyttöystävien hakkaamiseen, niin no itse en ole tavannut pyöriä mustien kanssa mutta en ensinkään usko että viattomia ja saatikka naisia noin vain natsit tässä maassa hakkaa.
Ja olen ainakin tavannut pyöriä porukoissa joiden taso on korkeammalla kuin rähistä kaupungilla roskasakin kanssa turpaanvetokisoja.
Eli kysymys nyt on vähän teoreettinen.
Toiseksi kellä muka on musta tyttöystävä? Eihän tässä maassa mitenkään hirveästi ei-islamilaisia mustia edes ole tarjolla vaikka joku sellaisen itsellensä haluaisikin? En ole koskaan tavannut ketään jolla moinen olisi tai olisi tullut ilmi että olisi koskaan edes ollut.