Tietty luen, mutta mitä partalapsi-vöyhötys mitään auttaa muuta kuin luo enemmän vastakkainasettelua ja vieraannuttaa suurinta osaa kansasta näistä vöyhöttäjistä? Yhteen hiileen tässä pitäis puhaltaa järjellä.
Että yhteen hiileen. Suomi on aika vasta alkanut enemmän ja enemmän rasistiseksi ja ihan syystäkin. Kun pakolaistouhu oli aluissaan niin kaikki esim munki kaverit ei välittäny pakolaishommasta lainkaa niinku ei suuri osa suomalaisista. Ja huomaahan noista ''pakolaisista'' että eivät ole mitään sotaa paossa ja vaan juuri sen helpon ja hyvän elämän perässä. Pakolaisille/mamuille kyllä ollaan annettu kaikki eväät kotiutua suomeen. Ei ollut aiemmin juuri yhtään ennakkoluuloja, mutta väitän, että tämä nykyinen kansan viha on ihan pakolaisten omaa vikaa. Tehdään raiskauksia, pahoinpitelyitä suhteessa paljon, osa ei kunnioita kulttuuriamme yhtään tippaakaan. Tietyt kansanryhmät eivät saa töitä millään, liekö rasistien suomalaisten vika. Heille pitää saada kaikki edut heti ja nyt, täyttä kiittämättömyyttä. Pikkusormi ollaan jo annettu ja nyt muut sormetkin on menossa. Irakeista ja näistä vastaavista ei ole muuta hyvää sanottavaa kuin jotku ruokapaikat, niistäkin suuri osa kiertää veroja ylläri. Pari hyvää mamua tunnen, mutteivat tule näistä paskamaista. Baareissa olen kaverien siskoja joutunut pari kertaa jo pelastamaan hyvinkin uhkaavalta tilanteelta. Ja joo kyllä suomalaisetki sekoilee baareissa, mutta ei yhtään samalla tavalla. Ei suomalainen oikeesti käy iholle ja pakota suutelemaan ja sitä rataa. Pari naispuolista tuttuakaan ei kehtaa iltaisin käydä enään lenkillä, koska VOK... Senkin rasistit, pakolaisenhan voi pyytää vaikka lenkkiseuraksi
Ja raiskausten määrästä suomessa en ole ennen tätä invaasiota ollut huolissaan, koska määrä on ollut suhteellisen pieni. Raiskausten tuomioista sen sijaan olen ollut aina huolissaan, koska onhan ne naurettavan mitättömiä.
Ja lopuksi, että itse olen jo jonku vuoden ollut turvallisuusalalla. Turviksista ja muistakin ulkomaalaisista on ollut viimeisen parin vuoden aikana aivan helvetisti harmia!