Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ihanan suvaitsevaista tekstiä. Pohdit tuola ylempänä että mitä tälle tilanteelle pitäisi tehdä, no minäpä kerron. Turvallisista maista tulevien turvapaikkahakemuksia ei käsitellä, eikä näitä ihmisiä päästetä maahan. On se nyt kumma jos Ruotsista tulee Suomeen kymmeniätuhansia ihmisiä turvapaikkaa anomaan. Täytää sanoa, että en osannut odottaa tätä.
Tuo nyt on lähinnä sairaan mielesi luoma fantasia. Joudut keksimään noita, kun mitään faktapohjaista argumenttia ei ole, joka osoittaisi suomalaisen yhteiskunnan ollavan raiskausmyönteinen. Perustelet valheitasi keksimällä lisää valheita.Heh, perus suomimiestä ei nyt kauheasti todellakaan ole kiinnostanut naisten oikeudet ennenkuin pakolaisongelma tuli tänne. :D nytkin se on lähinnä sarjaa "antakaa meidän itse raiskata omat naisemme!"
Tuo nyt on lähinnä sairaan mielesi luoma fantasia. Joudut keksimään noita, kun mitään faktapohjaista argumenttia ei ole, joka osoittaisi suomalaisen yhteiskunnan ollavan raiskausmyönteinen. Perustelet valheitasi keksimällä lisää valheita.
Toki RASMUS-ryhmässä näkyy näitä "natsiteinihuora raiskaututti itsensä" -kommentteja, mutta ne eivät edusta sen enempää perussuomimiesta kuin yleistä mielipidettäkään. Rasmustelijat kokevat vain kaikkien kaikkien keinojen olevan käytössä, kun pitää selittää tapahtunut tapahtumattomaksi.
Nuori poika joukkoraiskattiin asuntolassa Ruotsissa
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1451965613237.html
Tätä suvakit haluaa Suomeenkin:
Olen tuon argumentin kuullut aiemminkin. Hienosti osaat leimata itsesi idiootiksi. Onnittelut!Heh, perus suomimiestä ei nyt kauheasti todellakaan ole kiinnostanut naisten oikeudet ennenkuin pakolaisongelma tuli tänne. :D nytkin se on lähinnä sarjaa "antakaa meidän itse raiskata omat naisemme!"
Olen tuon argumentin kuullut aiemminkin. Hienosti osaat leimata itsesi idiootiksi. Onnittelut!
Missä suvakit niin väittää?
Tuollainen "mestarin" eli Halla-ahon opein tapahtuva trollimainen lietsonta menettää aika paljon uskottavuuttaan ja saa vastapuolen näyttämään lähinnä tyhmiltä urpoilta, vähän kuin teidän silmiin kovimmat suvakit näyttävät.
Ei ne sitä väitä, mutta ovat vain niin tyhmiä ja naiiveja, että eivät tajua mitä tuosta heidän unelmastaan seuraa.
Hyvin on sinutkin "koulutettu" näkemään suomalaisen miehen stereotyyppi. Juntti, kaljaa litkivä perussuomalainen, joka vihaa kaikkia ulkomaalaisia ja haluaisivat itse raiskata omat naiset. Sellainenko on Suomalainen perusmies? Tällainen mielikuva Suomalaisista halutaan antaa, että saadaan huomio pois oikeasta ongelmasta. Mitä oikeasti tiedät esim. Halla-ahosta? Se on kaiken rasismin syntipukki ja natsi? Sitä mielikuvaa kyllä mielellään myydään. Sai joskus tuomionkin, mutta suosittelen perehtymään tarkemmin asiaan, koska siinä irroitettiin asiat aika hienosti asiayhteyksistään ja väärinymmärrettiin niin paljon kuin pystyttiin. Pakkohan se oli jostain tuomita sen ajojahdin jälkeen. Nyt alkaakin olla eri ääni kellossa, kun alkaa ne ongelmat tulemaan iholle. Silloin ei senkään vertaa kärsinyt monikultturismia arvostella. Mutta nyt jos mietiään, niin Halla-aho on ollut kokoajan oikeassa ja aletaan tehdä niitä toimia mitä hänkin on jo esittänyt aikoja sitten...
Oisko linkittää jotain, missä joku ihan oikeasti haluaa noita ilman mitään esteitä Suomeen rajattomasti? Eikös tällä unelmalla sitä tarkoiteta? Itse kun en ole tällaisiin törmännyt.
Mutta eihän tämä ole sama kuin se, että halutaan tänne henkilöitä raiskaamaan ja tekemään muuta väkivaltaa. Olen samaa mieltä tuosta, että kaikille kuuluu yhtäläisesti perus- ja ihmisoikeudet.Voi kuule, noita on vaikka kuinka paljon joiden mielestä kaikki on tervetulleita, jopa ihan kansanedustajissa asti.
Li Andersson
Like This Page · September 10, 2015 ·
Ihmisten muuttoliikkeitä ei voi pysäyttää. Ihmisten erilaisia tarpeita lähteä liikkeelle ei voi poistaa. Kriminalisoimalla siirtolaisuutta ja tiukentamalla rajavalvontaa luodaan tilaa ihmissalakuljettajien toiminnalle ja pahimmassa tapauksessa aiheutetaan Välimerellä nähtyjä inhimillisiä katastrofeja. Sen sijaan tarvitaan lisää väyliä ihmisille turvallisesti matkustaa ja hakea turvapaikkaa. Ennen kaikkea me tarvitsemme siirtolaispolitikkaa, joka takaa kaikille ihmisille yhtäläisesti kuuluvat perus- ja ihmisoikeudet.
Minä kyllä pidän Halla-ahosta, erityisesti hänen scriptan kirjoituksistaan. Hänen tapansa lietsoa ihmisiä somessa on taas vähän kyseenalaisempaa, mutta hänellä toki on siihen täysi oikeus. Fiksua kuvaa se ei toki anna, vaikka tiedän hänen pystyvän ihan järkevään argumentointiin. Nykyinen tilanne on omiaan ajamaan hänen omia tarkoitusperiään varsinkin, kun osa ihmisistä on ottanut melko tunteenomaisen lähestymistavan tähän asiaan, niin sitä on helppo kaikenmaailman "ullatuksilla" provosoida lisää omaan pussiin.
Mutta eihän tämä ole sama kuin se, että halutaan tänne henkilöitä raiskaamaan ja tekemään muuta väkivaltaa..
Mutta näiden maailmanparantajien mielestä nämä muslimit on pelkästää rikkaus ja voimavara joilla sadaa Suomi nousuun. Heidän mielestään nuo ei edes syyllisty raiskauksiin, väkivaltaan yms. sen enempää kuin muut. Ihan sama minkä tilastollisen faktan niille näytät.
Kukas se oli jonka mielestä suurin osa Somaliasta tulevista on koneinsinöörejä:D
tässä:
Syrjäsen mielestä se on vain huhu, että somalit rakentavat elämänsä sosiaaliavustusten varaan. Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjänen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa.