the Fat Cat
kermakupin valtias
Niin paitsi että muslimien toiminnalla on selkeät syyt. Toisekseen ei voi sanoa että kaikki muslimiehet raiskaavat, vaan voidaan todeta naisten kohtelu yleisesti on perseestä. Naisten kohtelulle löytyy kulttuurillinen syy ei raiskaamiselle. En edelleenkään ymmärrä miksi kantasuomalainen menee lyömään satunnaista maahanmuuttajaa koska turvapaikanhakija tekee rikoksen? Vai mikä se syy seuraussuhde tässä oli. Nyt kun ollaan tässä keskusteltu "järjellisesti" niin voit varmaan ihan selkeästi ilman klovni tai muurahaismielikuvilla.
Edit. Siis ymmärrän kyllä miksi suomalainen heittää molotovin vastaanottokeskuksen seinään tai vetäisi turpaan niitä turvapaikanhakijoita. Siinä on selkeä syy seuraussuhde. Tässä sun jutussa ei.
Syy- seuraussuhde on siinä, että kantasuomalainen edustaa peruspopulaatiota, joka kokee oman yhteisönsä uhatuksi ulkopuolelta tulleiden käytöksen takia. Ulkopuolelta tulleiden pienin yhteinen nimittäjä on ihonväri.
Nyt on kuitenkin niin arvon Crrc, että minä en viitsi enää tuhlata aikaani sinun kaltaisesi argumentointikyvyttömän, äärimmäisen vajavaisella luetun ymmärtämisellä ja ilmeisen vahvalla ennakkoasenteella varustetun huonokäytöksisen puolitrollin ruokkimiseen. Ole ystävällinen ja älä kommentoi enää minun kirjoituksiani. Minä lupaan olla ampumatta alas sekavia jorinoitasi. Ne tekevät sen kyllä ihan itse.