Maahanmuutto

Tarkoitin ihan että jos vituttaa asiat suomessa niin ehkä se vitutus kannattaa kohdistaa oikeisiin kohteisiin. Se miten sen jokainen tekee on jokaisen oma asia.

No oikea kohde kepposteluun on siis meidän nuoret tytöt? Sitähän nää tekee, toteuttaa kulttuuriaan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanohan Crrc mikä on se vaihtoehto vaikuttaa? Äläkä sano että äänestäminen koska seuraaviin vaaleihin on senverran aikaa että ehtinyt meneen koko paska wc pöntöstä alas ennen niitä.

Käytän taas tätä vaarallinen risteys vertausta kun se sopii niin hyvin suomeen. Eli vaaralliseksi todettu ja onnettomuuksia aiheuttanut risteys korjataan vasta sitten kun siinä kuolee ja mielellään useampi eli tapahtuu vakava onnettomuus. Siihen asti vaan ihmetellään kädet munissa että jotain pitäs tehä mutta ku ei oo rahhaa eikä oo suunnitelmaa eikä oo mitään muutakaan.

Tässä asiassa pitää tapahtua riittään monta yksittäistapausta toiseen suuntaan että ehkä jollakin järjen valo herää että ei hitto tää ei voi mennä näin. Suomalainen kärsii pitkään mutta se kamelin selkä tuppaa aina katkeamaan kun tarpeeksi tulee kuormaa. On siis alkanut jo natista uhkaavasti.
Sen mä voin sanoa että jos tähän porukka etsii oikeasti jotain ratkaisua mikä tapahtuu sormea napsauttamalla niin silloin ollaan aika pahasti hukassa. Politiikkaan voi ihan vapaasti mennä kuka tahansa suomalainen mukaan, jos sulla on järkeviä ajatuksia niin silloin löytyy ihmisiä jotka sua kannattaa. Kannattaa myös muistaa että kaikki suomessa ei ole samaa mieltä niinkuin se on tässäkin ketjussa huomattu.

Kyl mä ymmärsin ton sun ajatuksen mutta nyt vittu oikeesti? Pyöriikö sulla mitään siellä pään sisällä? Ei kukaan voi olla noin tyhmä.

Edit. toivon että joku kertoo Perus-Pertille miten hengitetään ettei se vaan unohda koska sitä ei kiinnosta.

Onko sinulla mitään sanottavaa, mikä ei liittyisi minun älykkyyteeni? Eihän se kaksinen tietenkään ole, tuollaiseen suureen ajattelijaan ja verbaalineroon verrattuna, mutta sinä et edes tunnu yrittävän ymmärtävän mitä minä tyhmyri yritän sanoa.

Yksinkertaistan asian vielä sinulle: Hyökkääminen maahanmuuttajia, uusia tai vanhoja vastaan ei ole oikein, eikä hyväksyttävää, mutta täysin odotettava reaktio tilanteessa, jossa olemme. Ja pahempaa tulee, ellei ongelmalle tehdä jotain. Minusta ongelma, joka pitäisi ratkaista on hallitsematon pakolaisvirta ja pakolaisten kotouttaminen, ei kansan syvien rivien primitiivireaktiot.

Voisitko vääntää minulle rautalangasta miksi olen mielestäsi tyhmä? Olen niin tyhmä etten ymmärrä sitä tuosta sinun *heh* älykkäästä ulosannistasi. Oletko sinä niin älykäs, että sinun kanssasi eri mieltä oleminen on itsessään todiste siitä että "pään sisällä ei pyöri mitään"?

Onko sinulla mitään sanottavaa, mikä ei liittyisi minun älykkyyteeni? Eihän se kaksinen tietenkään ole, tuollaiseen suureen ajattelijaan ja verbaalineroon verrattuna, mutta sinä et edes tunnu yrittävän ymmärtävän mitä minä tyhmyri yritän sanoa.

Yksinkertaistan asian vielä sinulle: Hyökkääminen maahanmuuttajia, uusia tai vanhoja vastaan ei ole oikein, eikä hyväksyttävää, mutta täysin odotettava reaktio tilanteessa, jossa olemme. Ja pahempaa tulee, ellei ongelmalle tehdä jotain. Minusta ongelma, joka pitäisi ratkaista on hallitsematon pakolaisvirta ja pakolaisten kotouttaminen, ei kansan syvien rivien primitiivireaktiot.

Voisitko vääntää minulle rautalangasta miksi olen mielestäsi tyhmä? Olen niin tyhmä etten ymmärrä sitä tuosta sinun *heh* älykkäästä ulosannistasi. Oletko sinä niin älykäs, että sinun kanssasi eri mieltä oleminen on itsessään todiste siitä että "pään sisällä ei pyöri mitään"?
Ei se tee siitä oikeutettua vaikka se ihmisten reaktio olisi kuinka "alkukantainen". Luulis tosiaan että ihmiset osaa ajatella asioita ennen kuin toimii. Se että sä olet nyt puolustellut tätä toimintaa vaikka kuinka monen viestin verran tekee susta yksinkertaisesti tyhmän. Ja se että sä puolustelet tätä asiaa tarkoittaa aika pitkälle sitä että jossain määrin hyväksyt sen. Tai siis jos et tosissas hyväksyisi sitä niin miksi puolustelisit sitä?

Ei se tee siitä oikeutettua vaikka se ihmisten reaktio olisi kuinka "alkukantainen". Luulis tosiaan että ihmiset osaa ajatella asioita ennen kuin toimii. Se että sä olet nyt puolustellut tätä toimintaa vaikka kuinka monen viestin verran tekee susta yksinkertaisesti tyhmän. Ja se että sä puolustelet tätä asiaa tarkoittaa aika pitkälle sitä että jossain määrin hyväksyt sen. Tai siis jos et tosissas hyväksyisi sitä niin miksi puolustelisit sitä?
Minä ymmärrän myös miksi nuoret muslimimiehet raiskaavat suomalaisia naisia ja tyttöjä. Kulttuurillinen primitiivireaktio joka on tuomittava yhteiskunnassamme. Kuten myös kantaväestön hyökkäys satunnaisia maahanmuuttajia kohtaan. Etkö pysty erottelemaan toisistaan syy- ja seuraussuhteen ymmärtämistä ja jonkin asian puolustamista?

Kun syy- seuraussuhde on ymmärretty voidaan pyrkiä ei halutun reaktion poistoon.

//OFFTOPIC
{ Jos sivutaan aihetta politiikka niin ainakin nykytilanne tuntus olevan sellanen että siellä on ne 10 avainpelaajaa jotka ilmoittavat päätökset ja ottavat paskan niskaan, sitten noi vihervassarit jotka pitävät itseään elossa menemällä johonkin mamutushypekeskusteluun joka viikko toistamaan samat asiat siitä että jokainen suomalainen on raiskaaja.
Vois toimia paljon paremmin jos karsittais sitä väkeä ja laitettais joku raja että korkeintaan 2 edustuskautta ja niistäkin vaikka 30% pitää olla uusia edustajia.
Nyt pitkän kaavan edustajat vetetele naruja ja antaa muiden kärsiä seuraukset. Muutenkin meillä on suomessa niin paljon esimerkiksi näitä vanhuksia jotka äänestää vaikka sipisijän sisään sen takia kun hän on tehnyt jonkun "lupauksen" ettei opiskelusta karsita. Unohdetaan siis äänestyksen ajaksi että äänestettävä ei edusta kansaa ja hänen lupauksillaan ei ole merkitystä. Sama kaava taas ensikerralla, annetaan joku paskanen lupaus että monet kiinnittää huomiota.
Pointti oli että systeemi ei oikein toimi. Lähes mahdoton ajatus saada kokoonpanoon vanhoja pieruja jotka ei valehtelisi rahansa eteen ja uusia ihmisiä jotka ajattelisivat kansan parasta.
}
Tästä kamalasta rasismista päästään eroon kun laitetaan kaikki mamut sinne kehä kolmosen sisään missä ollaan suvaitsevaisia ja tehdään näitä kansan päätöksiä (väliaikaisen) autoveron kiristämisestä ja matkakorvausten pienentämisestä.. Sinne vaan armeijan telttoja pystyyn, tuskin täkäläinen pikkusormi armeija niissä muutenkaan nukkuu.
Kyllä se suvaitsevaisuuskin monelta loppuu viimeistään silloin kun on kokoajan jonkun apinan nyrkki omassa perseessä. Toki on myös näitä jotka silti vielä puolustelee..

Kesää kohden kun mennään niin aivan satavarmasti tulee tapahtumaan jotain mitä kukaan ei olisi koskaan halunnut tapahtuvan ja sitten ollaan taas kuin peurat ajovaloissa

sipilaajovaloissa_zpsndkqzjw3.jpg

Minä ymmärrän myös miksi nuoret muslimimiehet raiskaavat suomalaisia naisia ja tyttöjä. Kulttuurillinen primitiivireaktio joka on tuomittava yhteiskunnassamme. Kuten myös kantaväestön hyökkäys satunnaisia maahanmuuttajia kohtaan. Etkö pysty erottelemaan toisistaan syy- ja seuraussuhteen ymmärtämistä ja jonkin asian puolustamista?

Kun syy- seuraussuhde on ymmärretty voidaan pyrkiä ei halutun reaktion poistoon.
Niin paitsi että muslimien toiminnalla on selkeät syyt. Toisekseen ei voi sanoa että kaikki muslimiehet raiskaavat, vaan voidaan todeta naisten kohtelu yleisesti on perseestä. Naisten kohtelulle löytyy kulttuurillinen syy ei raiskaamiselle. En edelleenkään ymmärrä miksi kantasuomalainen menee lyömään satunnaista maahanmuuttajaa koska turvapaikanhakija tekee rikoksen? Vai mikä se syy seuraussuhde tässä oli. Nyt kun ollaan tässä keskusteltu "järjellisesti" niin voit varmaan ihan selkeästi ilman klovni tai muurahaismielikuvilla.
Edit. Siis ymmärrän kyllä miksi suomalainen heittää molotovin vastaanottokeskuksen seinään tai vetäisi turpaan niitä turvapaikanhakijoita. Siinä on selkeä syy seuraussuhde. Tässä sun jutussa ei.

Minkätakia Crrc noita muslimeita ja muita pitää ottaa yleensä Suomeen? Ei ole kuin haittoja taloudelle ja turvallisuudelle! Älä sano että työvoimapula tai väriä katukuvaan. Suomessa eletään suomalaisilla tavoilla, jos ei kelpaa niin suksikoon vittuun täältä. Järjetöntä että 10-20% kansasta päättää muitten puolesta, tosi demokratiaa perkele! Kaikista reiluin olisi se että ne maksaa ketkä haluaa, mitenköhän kaapelin ja Crrc ja disgustin lompakko kestäisi?

Niin paitsi että taisit kuitenkin unohtaa sen hyvin tärkeän asian mikä oli koko tuon artikkelin tarkoitus. Tätä ei ole näille ihmisille tapahtunut tässä mittakaavassa ennen syksyä.

Höpö höpö. Niin kauan kuin on ollut erivärisiä ja taustaisia ihmisiä Suomessa niin tuommoista on tapahtunut. Ainut ero nykypäivään on se, että ennen ei joka vitun pikkuhaukkua ladattu nettiin ja kalasteltu lukukertoja sillä.

Minkätakia Crrc noita muslimeita ja muita pitää ottaa yleensä Suomeen? Ei ole kuin haittoja taloudelle ja turvallisuudelle! Älä sano että työvoimapula tai väriä katukuvaan. Suomessa eletään suomalaisilla tavoilla, jos ei kelpaa niin suksikoon vittuun täältä. Järjetöntä että 10-20% kansasta päättää muitten puolesta, tosi demokratiaa perkele! Kaikista reiluin olisi se että ne maksaa ketkä haluaa, mitenköhän kaapelin ja Crrc ja disgustin lompakko kestäisi?
En missään ole sanonut että niitä pitää ottaa suomeen. Kyllä mä olisin enemmin huolissani siitä että mun verorahoilla kustannetaan rasististen kusipäiden elämää jotka haluaa tehdä muiden elämän hankalaksi pelkästään ihonvärin perusteella.

Onko Crrc mieleen tullut että toi on propagandaa mitä media julkaisee, yksi pieni tapahtuma jossain ja yritetään vaikuttaa ihmisten mieliin ja suurennellaan tapahtunutta, samaan aikaan ei kerrota mitä mamut sitten tekee. Tulee mieleen se kuuluisa "neekerityttö" tapaus Helsingistä ku meinattiin työntää johonkin alle ja sitä ei ollut edes tapahtunut niin voi helvetti mikä älämölö, hyvä että ei ollut ylimääräisiä uutislähetyksiä ja A-Studioita itkemässä rasismista.

Eli ei saa yleistää että kaikki muslimit miehet raiskaa, mutta on ihan ok tuomita kaikki suomalaiset kun yksi on käynyt räkimässä jotain pakolaisperhettä päin?
Käytin yleistä muotoa, anteeksi hirveän paljon. Ehkä sen takia tuomitsin suomalaiset koska jostain syystä odotan enemmän ihmisiltä jotka elää yhteiskunnassa missä on täydellinen valinnavapaus tehdä ihan mitä huvittaa.

Edit. Sitä paitsi onnistuit helvetin hyvin leikkaamaan ton muslimiehet lauseen pois asiayhteydestä. Mikä siinä on että keskustelua pitää käydä tällä tavoin? Eikö se nyt vaan olis helpompaa olla hiljaa jos ei osata argumentoida?

Onko Crrc mieleen tullut että toi on propagandaa mitä media julkaisee, yksi pieni tapahtuma jossain ja yritetään vaikuttaa ihmisten mieliin ja suurennellaan tapahtunutta, samaan aikaan ei kerrota mitä mamut sitten tekee. Tulee mieleen se kuuluisa "neekerityttö" tapaus Helsingistä ku meinattiin työntää johonkin alle ja sitä ei ollut edes tapahtunut niin voi helvetti mikä älämölö, hyvä että ei ollut ylimääräisiä uutislähetyksiä ja A-Studioita itkemässä rasismista.
No kaikki voi olla propagandaa. Mutta tämän ketjun reaktioista päätellen tuo tuskin on. Niin paljon YMMÄRRYSTÄ tuollaiselle toiminnalla löytyy.

Oletko ottanut huomioon esim että muutama tommoinen tapahtuma on voinut käydä ja meitä suomalaisia, siis huom suomalaisia ei "suomalaisia" on viisi miljoonaa ja muslimeita on noin 50t-100t niin miten on mahdollista että toiset syyllistyy kokoajan rikoksiin suomalaisia kohtaan? Niistä vain on mediahiljaisuus, nyt kiitos MVlehden niin media on joutunut vähän jo raottamaan totuutta, esim marraskuun tilastot mitä on ollut.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015121220819456_uu.shtml

Jos suomessa 20 vuotta sitten muuttaneita mamuja kohdellaan tolla tavoin niin ei kyllä yhtään haittaa jos mamut vetää bisseä alkossa myyjien naaman edessä. Alkaa vituttaa vähän jokainen osapuoli tässä maahanmuutto keississä. Mikä vittu suomalaisia oikeesti vaivaa. Molemmat ääripäät tässä asiassa on ihan vitun aivokuollut porukkaa jotka pitäis viedä saunan taakse lopetettavaks.

Back to the begin: Mua haittaa aika helvetisti koska tässä taas nostettiin mamut yli Suomen lakien. Järkkärien olisi pitänyt heittää noi apinat pihalle.

Oletko ottanut huomioon esim että muutama tommoinen tapahtuma on voinut käydä ja meitä suomalaisia, siis huom suomalaisia ei "suomalaisia" on viisi miljoonaa ja muslimeita on noin 50t-100t niin miten on mahdollista että toiset syyllistyy kokoajan rikoksiin suomalaisia kohtaan? Niistä vain on mediahiljaisuus, nyt kiitos MVlehden niin media on joutunut vähän jo raottamaan totuutta, esim marraskuun tilastot mitä on ollut.
Mun mielestä no ihan turhaa lähtee kelailemaan jotain lukuja päästä. Mitä on ehkä tapahtunut ja mitä ei. Mistä me tiedetään kuinka moni asia kummankaan osapuolen tapahtumista on mennyt poliisille? Tuskin esim. 20 vuotta suomessa asunut mamu ilmoittaa poliisille jokaista sylkäisyä tai huutelua. Tai ei jokainen suomalainen nainen myöskään ilmoita jokaista ahdistelu tapahtumaa.

Eli ei saa yleistää että kaikki muslimit miehet raiskaa, mutta on ihan ok tuomita kaikki suomalaiset kun yksi on käynyt räkimässä jotain pakolaisperhettä päin?
Pitää muuten tähän vastata uudestaan koska tajusin että otit ton "mikä vittu suomalaisia vaivaa" mun ekasta viestistä. Siinä nimenomaan kirosin näitä ääripäitä suomessa, eli suvakkeja jotka haluaa kaikki vapaasti suomeen ja rasisteja jotka ahdistelee jo suomeen integroituneita ihmisiä jotka yrittää vaan elää normaalia elämää.

Hienoa kyllä käydä keskustelua jossa vaan poimitaan yksittäisiä sanoja ja haastetaan riitaa niistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom