Maahanmuutto

Totta. Koulu ei tälle muuta voi.

Mutta kun tuon lukee niin kyllä se vallan ahdistavaa on eikä voi taas todeta kuin uudelleen että onneksi olen mies ja onneksi omat lapset on poikia. Vaikka ei tuokaan nyt tilannetta pelasta tietenkään.

Mutta enempi tullaan näkemään tätä "oikeuden ottoa omiin käsiin" sillä kun näitä erilaisia ahdisteluita ja kähinöitä tulee kuin liukuhihnalta niin ennemmin tai myöhemmin se tapahtuu väärän henkilön kohdalla, enkä tässä todellakaan puhu itsestäni vaan niistä jotka oikeasti tekee eikä vingu täällä Pakkotoiston foorumila.

Alan kääntyä kantille että oli miten laillista tai laitonta niin kun nää kaverit saa myös isän kädestä niin ehkä joskus oppivat tavoille.. Katsokaas kotonaan vedetään kirveellä käsi poikki varkaudesta ja niin edelleen.
Onko se sinusta siis huono neuvo, että lasten kannattaa vältellä silmiin katsomista ja muuta mahdollisesti flirttailuksi tulkittavaa turvapaikanhakijamiesten kanssa?
Itse antaisin aikuisillekin naisille neuvoksi, että kannattaa vältellä kontakteja näiden kanssa, jos ei todellakin tiedä mitä on tekemässä ja turvaa selustaansa.

Mitä paskaa neuvoissa oli ja millä perusteella?
Totesin, että siellä oli hyviä neuvoja, jotka ovat ihan hyviä antaa kaikille lapsille siitä riippumatta onko kyse turvapaikanhakijoista vai aikuisista miehistä yleensäkin.

Milloin olen tuollaista sanonut etteikö rankaista tulisi ja saisi rikollisia? Löytyisikö jotain quotea?
Lakien puitteissa tietysti on toimittava.

On täysin älytöntä raahata maahan vaarallisia raiskaajia.
Sen sijaan kaikille syyllistyneille pitää antaa oman kulttuurin mukainen rangaistus eli tässä tapauksessa voidaan soveltaa vaikkapas aviorikostuomiota (josta ei tietenkään ähläm sähläm maissa miehet käytännössä tuomioita saa)

Eli kivitys torilla, haudattuna polvisyvyyteen. (Naisethan haudataan kaulaa myöten) sen lisäksi toki julkaistaan jokaisen nimi ja kuva.

Kyllä sen pohjasakan pystyy helposti tunnistamaan rodusta riippumatta. Jos olisi lapsia niin kyllä mä ilman muuta ainakin opettaisin niitä välttämään ihan kaikkea mahdollista kontaktia ja kiertämään tän paskasakin helvetin kaukaa. Eli helvetin hyvä asia, että koulussa varoitetaan lapsia sen sijaan että toitotettaisiin valheellisia kuvia monikulttuurisuuden rikkaudesta ja pakolaisten hyväsydämmeisyydestä (kuten monessa koulussa tunnutaan tekevän).

Ihan älyttömän hyvä neuvo on että toisen rotuisiin ei kontaktia oteta ilman että puukko / teleskooppipamppu on povarissa. Poislukien älykkäinä ja hillittynä porukkana tunnetut aasialaiset.

Ilmeisestikin tuolla Heinolassa (pieni paikka kun on) on ollut suht hyvin tiedossa, että kyse on turvapaikanhakijoista, jotka siellä torilla pyörivät.

Mutta jos nyt haluaa jotain oppituntia pitää lapsilleen, niin ihan sellaista järjenkäyttöäkin voi opettaa;
Pizzerianpitäjää tai bussikuskia varmaan voi normaalisti tervehtiä ja katsoa jopa silmiinkin, vaikka kyseessä olisi ulkomaalaisen näköinen herra.
Mutta kun näkee asemalla joukon kaljoittelevia kovaäänisiä miehiä, jotka vieläpä viheltelevät perään, niin älä ota mitään (katse)kontaktia.

Miksi Suomessa pitää asuttaa porukkaa joiden pääasiallinen modus operandi on raiskaus.?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa nyt ei annettu ohjeita kaikille lapsille vaan tytöille. Olkoonkin että tyttöihin kohdistuu suurempi vaara, niin ihan tiedossa oleva asia on että pedofiilien uhreista huomattava osuus on poikia eikä ole kovin fiksua turvallisuusohjeissa antaa ymmärtää poikien olevan jotenkin suojassa, varsinkin kun tietyissä muslimimaissa ei poikiin kohdistuva pedofilia ole ainakaan vähäisempää, mitä meillä. Toisekseen noin laajempana kokonaisuutena, kun spesifisti tyttöjen käytöstä rajoitetaan, ollaan vaarassa luoda sitä nimenomaista uhkaa, jolta yritetään suojautua. Jos tyttöjen vapaa käytös ei ole normi, oikeus siihen katoaa lopulta, ja päädytään siihen samaan asennoitumiseen, mikä noilla muslimikulttuurien ihmisillä nyt on. Jos vapaa käytös ei ole normi, sitä tullaan käyttämään tekosyynä raiskaamiseen ja lopulta suojelulla päädyttiin vain kasvattamaan uhkia, jonka seurauksena käytöskoodia entuudestaan kiristetään, ja taas löytyykin lisää keinoja, joilla raiskaaja voi puolustella itseään ja syyttää uhriaan. Tämä piiri pieni pyörii niissä maissa, joissa naisten pitää pukeutua jätesäkkiin muka "omaksi turvakseen" ja seuraukset ovat tiedossa. Tätä ei tarvita tänne yhtään.

Ja aivan totta, maahanmuuttajat eivät tänne sopeudu, jos me ylläpidämme heidän käsityksiään seksuaalikäytöksestä. Valitettavasti taitaa olla niin että tehtiin tässä niin tai näin, raiskauksilta ei voi välttyä koska meillä nämä kullanmurut nyt täällä ovat ja eroon ei taideta päästä.

Miksi Suomessa pitää asuttaa porukkaa joiden pääasiallinen modus operandi on raiskaus.?

Ei tarvitse minun puolestani ainuttakaan ulkomaan kansalaisuuden omaavaa raiskaajaa Suomessa (valitettavasti kotimaisista ei pääse eroon). Vaikka elinikäinen maahantulokielto, jos mahdollista.

Milloin olen tuollaista sanonut etteikö rankaista tulisi ja saisi rikollisia? Löytyisikö jotain quotea?
Lakien puitteissa tietysti on toimittava.

Tossahan se on. Rangaistus lain puitteissa ja laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia. Itse olen sitä mieltä että oikeus omiin käsiin jos ei lainsäätäjä herää. Vaihtoehdot on vähissä. Joko katsoa ja kärsiä tai toimia. Toimintaa tulee silloin jos mun perheen kimppuun käydään tai mulle rakkaiden ihmisten.

En kyllä nyt saa oikein mitään mieltä järkyttävää ŕevittyä tuosta koulun viestistä. Ei tämmöistä haloota saatua aikaiseksi silloin, kun laivayhtiön edustaja kehoitti naisia ryyppäämään vähemmän laivalla. Vaikka oikeus siihenkin on olemassa, kuten jotkut feministi huusivat. Vaan kuinka fiksua se sitten on. Eikä tuossa viestissä nyt kielletty "suomalaisen kulttuurin" harrastamista - ellei se sitten tarkoita alaikäisenä ryyppäämistä ja hengailua vieraassa ukkolaumassa.

Tuossa nyt ei annettu ohjeita kaikille lapsille vaan tytöille. Olkoonkin että tyttöihin kohdistuu suurempi vaara, niin ihan tiedossa oleva asia on että pedofiilien uhreista huomattava osuus on poikia eikä ole kovin fiksua turvallisuusohjeissa antaa ymmärtää poikien olevan jotenkin suojassa, varsinkin kun tietyissä muslimimaissa ei poikiin kohdistuva pedofilia ole ainakaan vähäisempää, mitä meillä. Toisekseen noin laajempana kokonaisuutena, kun spesifisti tyttöjen käytöstä rajoitetaan, ollaan vaarassa luoda sitä nimenomaista uhkaa, jolta yritetään suojautua. Jos tyttöjen vapaa käytös ei ole normi, oikeus siihen katoaa lopulta, ja päädytään siihen samaan asennoitumiseen, mikä noilla muslimikulttuurien ihmisillä nyt on. Jos vapaa käytös ei ole normi, sitä tullaan käyttämään tekosyynä raiskaamiseen ja lopulta suojelulla päädyttiin vain kasvattamaan uhkia, jonka seurauksena käytöskoodia entuudestaan kiristetään, ja taas löytyykin lisää keinoja, joilla raiskaaja voi puolustella itseään ja syyttää uhriaan. Tämä piiri pieni pyörii niissä maissa, joissa naisten pitää pukeutua jätesäkkiin muka "omaksi turvakseen" ja seuraukset ovat tiedossa. Tätä ei tarvita tänne yhtään.

Ja aivan totta, maahanmuuttajat eivät tänne sopeudu, jos me ylläpidämme heidän käsityksiään seksuaalikäytöksestä. Valitettavasti taitaa olla niin että tehtiin tässä niin tai näin, raiskauksilta ei voi välttyä koska meillä nämä kullanmurut nyt täällä ovat ja eroon ei taideta päästä.

Onhan se niinkin, että ihmisten tulisi olla turvassa siitä riippumatta kuinka käyttäydymme.
Mutta samalla me olemme kautta aikain opettaneet lapsia (ja aikuisiakin) varovaisuuteen jo kauan ennen kuin tiedettiinkään turvapaikanhakijoista;
"Älä puhu epäilyttäville vieraille miehille", "älä ota karkkia tai mitään muutakaan vastaan tuntemattomilta", "älä pyöri kylillä nistien ja juoppojen seurassa", "älä jaa vihjailevia kuvia netissä tai lähde mihinkään seksijuttuihin anonyymien kanssa"...
Vastaavia kuultiin jo minun lapsuudessa sekä aiemmin, jolloin tummaihoista saatettiin vielä tuijottaa kaupungissakin kadulla kuin suurempaa ihmettä. Tuollaiset ohjeet lapsille/pojille/tytöille ovat melko hyviä ihmisten kanssa toimiessa maailmankolkasta ja aikakaudesta riippumatta.

Viimeksi muokattu:
Tossahan se on. Rangaistus lain puitteissa ja laki ei anna tähän mitään mahdollisuuksia. Itse olen sitä mieltä että oikeus omiin käsiin jos ei lainsäätäjä herää. Vaihtoehdot on vähissä. Joko katsoa ja kärsiä tai toimia. Toimintaa tulee silloin jos mun perheen kimppuun käydään tai mulle rakkaiden ihmisten.

Eli mitä tämä tarkoittaa käytännössä sinulle? Minkälaiseen lakien rikkomiseen olisit ryhtymässä?

Minulla ei oikein ehkä mielikuvitus riitä minkälaiseen rankaisemiseen olisi aikomus. Jos kerran rikollinen on tiedossa, niin tekijä on yleensä jo poliisin nappaama ja rankaisemisen hoitaa oikeuslaitos. Ja jos taas ei ole tekijää tiedossa, niin ketäs rankaiset.

Viimeksi muokattu:
Ei tarvitse minun puolestani ainuttakaan ulkomaan kansalaisuuden omaavaa raiskaajaa Suomessa (valitettavasti kotimaisista ei pääse eroon). Vaikka elinikäinen maahantulokielto, jos mahdollista.

Tästä me ollaan samaa mieltä.

Sen lisäksi mun mielestä saisi ottaa maahanmuuttajaraiskaajille käyttöön ehdoton julkisuus. Eli jokainen tapaus pitäisi tonkia pohjamutia myöten ja kaikkine häpeällisine yksityiskohtineen mediassa näkyvästi esille. Ei minkäänlaista hyssyttelyä.

Ja todellakin voitaisiin ottaa käyttöön sharia-lain rangaistukset. Jos perseilee, kärsii:
Voimaa ja kuria ne kunnioittaa ei mitään muuta. Ja tälläisessä maassa ei kunnioita meitä ollenkaan. Koska meillä ei ole voimaa
Ei kuria
Ei rangaistuksia
Ei sääntöjä

Taas on suvakkiymmärtäjät paikalla kiilottamassa sädekehäänsä. Rehtori laittaa wilmaviesti seksuaalihäiriköivien maahantunkeutujien takia ja heti moraalisäteilijät näkee tilaisuuden korostaa omaa hyvyyttään ymmärtämällä, vähättelemällä ja tietämällä, että kyllähän suomalaisetkin.

Onhan se niinkin, että ihmisten tulisi olla turvassa siitä riippumatta kuinka käyttäydymme.
Mutta samalla me olemme kautta aikain opettaneet lapsia (ja aikuisiakin) varovaisuuteen jo kauan ennen kuin tiedettiinkään turvapaikanhakijoista;
"Älä puhu epäilyttäville vieraille miehille", "älä ota karkkia tai mitään muutakaan vastaan tuntemattomilta", "älä pyöri kylillä nistien ja juoppojen seurassa", "älä jaa vihjailevia kuvia netissä tai lähde mihinkään seksijuttuihin anonyymien kanssa"...
Vastaavia kuultiin jo minun lapsuudessa sekä aiemmin, jolloin tummaihoista saatettiin vielä tuijottaa kaupungissakin kadulla kuin suurempaa ihmettä. Tuollaiset ohjeet lapsille/pojille/tytöille ovat melko hyviä ihmisten kanssa toimiessa maailmankolkasta ja aikakaudesta riippumatta.
Joo ei mulla sinällään ole mitään sitä vastaan, että lapsille ja nuorille tehdään selväksi, millaisia riskejä on olemassa (liittyen myös turvapaikahakijoihin) ja mielestäni on olemassa yleisiä turvallisuusohjeita, jotka pätevät kaikkiin. Lapsille vapaudet ikätason ja kehityksen mukaan ja samoin valvonta ja rajat. Mua tässä nyt nyppii ne asiat, jotka toin aikaisemmassa viestissäni esiin, ei mikään yleinen riskeistä varoittelu lapsille.

En kyllä nyt saa oikein mitään mieltä järkyttävää ŕevittyä tuosta koulun viestistä. Ei tämmöistä haloota saatua aikaiseksi silloin, kun laivayhtiön edustaja kehoitti naisia ryyppäämään vähemmän laivalla.

Ai ei saatu?! Muistatko nyt varmasti ihan oikein :D

Tuo wilmaviesti oli täyttä asiaa, mutta ilmeisesti häveliäisyyssyistä siitä oli jätetty pois että noita ei sitten varsinkaan kannata harrastaa mamusetien kanssa. Voin kyllä kuvitella millaista on kun johonkin perähikiälle pamahtaa useampi sata parikymppistä tummaa kundia, siellä on ihan varmasti nuoriso pyörimässä ja etsimässä jännitystä.

Ei tämmöistä haloota saatua aikaiseksi silloin, kun laivayhtiön edustaja kehoitti naisia ryyppäämään vähemmän laivalla. Vaikka oikeus siihenkin on olemassa, kuten jotkut feministi huusivat. Vaan kuinka fiksua se sitten on.
Höhöhöh, jos kerran niinkin realistiselle linjalle lähti, että kehotti puolta väestöä olemaan ryyppäämättä niin paljoa, niin olisi nyt sitten kehottanut edes sitä toista puolta. Olisi estetty paitsi ne pari raiskausta ja satunnainen puukotus, niin myös lähes kaikki muu rikollisuus ja kahinointi laivalla. Ja suurimmat hyötyjät olisivat olleet miehet. Sitä odotellessa voidaan kuitenkin jatkaa sitä oikeuksien huutamista, koska kukaan ei sitä tee ellei ihminen itse eikä niitä taivaanlahjana anneta palkintona kaninkolossa piileskelystä. Nyt kun meillä on täällä 30 000 (?) uutta höpönassua, jotka eivät mistään oikeuksista ole kuulleetkaan, niin se on tärkeämpää kuin koskaan.

Eli mitä tämä tarkoittaa käytännössä sinulle? Minkälaiseen lakien rikkomiseen olisit ryhtymässä?

Minulla ei oikein ehkä mielikuvitus riitä minkälaiseen rankaisemiseen olisi aikomus. Jos kerran rikollinen on tiedossa, niin tekijä on yleensä jo poliisin nappaama ja rankaisemisen hoitaa oikeuslaitos. Ja jos taas ei ole tekijää tiedossa, niin ketäs rankaiset.

Jokaiselta turvapaikanhakijalta otetaan sormenjäljet ja DNA ja rekisteriin. Jos raiskaa niin välittömästi häkkiin odottamaan karkoitusta ja sille suvulle ei enää mitään mahdollisuuksia hakea turavapaikkaa Suomesta ikinä. Tämä raiskaaja pidetään suljetulla siihen asti että sen saa puolustusvoimien koneella viedä kotimaahansa. Jos ei kotimaa ota vastaan vapaaehtoisesti niin sitten rahtiluukun kautta laskuvarjolla tai ilman. Adios. Ei ole miedän ongelma hyysätä yhtään seksuaali ja väkivaltarikollista.

Ja jos tähän ei saada rotia niin olen itse valmis pelaamaan Suomi - Irak pesäpallo-ottelun jos omien kohdalle raiskaus osuu. Syyttä suotta ne raiskaa joka tielle osuu niin minä voin sitten varmaan pelata pesäpalloa samoilla säännöillä. Ai enkö? Miksen? Koska se on laitonja barbaarista?

Olet puolustellut lakia ja lainsäätäjää niin ehdota nyt edes jotain konkreettista millä tämä perseily saadaan kuriin? Eikö niitä ole? Eikö se yhtään häiritse? Pitääkö ottaa vaan turpaan ja kääntää toinen poski loputtomiin? Jos ei niin miksi ei?

Tästä me ollaan samaa mieltä.

Sen lisäksi mun mielestä saisi ottaa maahanmuuttajaraiskaajille käyttöön ehdoton julkisuus. Eli jokainen tapaus pitäisi tonkia pohjamutia myöten ja kaikkine häpeällisine yksityiskohtineen mediassa näkyvästi esille. Ei minkäänlaista hyssyttelyä.

Kyllä mä miettisin myös uhrin asemaa etenkin raiskaustapauksissa yhtään pienemmillä paikkakunnilla. Sen pitää olla tärkein prioriteetti. AINA. Olipa tekijä suomalainen tai maahanmuuttaja tai turvapaikanhakija. Mä nimittäin luulen, ettei esimerkiksi turvapaikanhakijayhteisössä lueta iltapäivälehtiä tai muuta mediaa sillä tavoin, että yhteisön paine saisi syyllisen jotenkin häpeämään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015120820797494_uu.shtml

Ehdotuksena semmoinen, että suora karkotus törkeästä väkivallanteosta tai seksuaalirikoksesta ja tuo pitää myös tiedottaa etukäteen. Siirretään kerrankin se vastuu tekijälle. Minun mielestäni maahanmuuttoviraston ei tarvitse harkinnassaan ottaa huomioon muun muassa tuomitun mahdolliset perhesuhteet tai muut siteet Suomeen. Tekijän pitää ottaa nuo asiat huomioon ennen tekoaan.

i
Ja jos tähän ei saada rotia niin olen itse valmis pelaamaan Suomi - Irak pesäpallo-ottelun jos omien kohdalle raiskaus osuu. Syyttä suotta ne raiskaa joka tielle osuu niin minä voin sitten varmaan pelata pesäpalloa samoilla säännöillä. Ai enkö? Miksen? Koska se on laitonja barbaarista?

Tarkoitatko yleisesti irakilaisten pahoinpitelemistä kostoksi jonkun yksilön/yksilöiden rikoksista vai ajattelitko, että olisi realistista löytää itse syyllinen (ja vielä niin, että tämä ei ole kiinniotettuna tutkintavankeudessa)?
Entäpä koskeeko tämä jonkun väestönryhmän edustajien pahoinpitely myös muita rikoksia ja rikollisia, jotka koskettavat sinua henkilökohtaisesti vai pelkästään turvapaikanhakijoita?
Eli jos lähimmäisesi on joutunut rikoksen uhriksi, niin oletko lähtenyt pesäpallomailan kanssa hakemaan itse syyllistä tai samaan etniseen ryhmään (olkoon nyt vaikka sitten suomalaisia, virolaisia... ketä hyvänsä) kuuluvia kostoksi?

Sitten yleisellä tasolla tällaisesta "omankäden oikeudesta"; Koetko, että jos joku lähimmäisesi joutuisi rikoksen uhriksi, niin sotkemalla myös oman elämäsi joutumalla itse vankilaan sekä koviin korvauksiin kostosi kohteelle, parantaisit näiden elämää ja selviämistä kriisistä? Aika harva suomalainen kuitenkaan lähtee edes murhaajia jahtaamaan itse.

Olet puolustellut lakia ja lainsäätäjää niin ehdota nyt edes jotain konkreettista millä tämä perseily saadaan kuriin? Eikö niitä ole? Eikö se yhtään häiritse? Pitääkö ottaa vaan turpaan ja kääntää toinen poski loputtomiin? Jos ei niin miksi ei?

Sivistyneessä oikeusvaltiossa on tapana, että lakia noudatetaan, vaikka oltaisiin kuinka hysteerisiä jonkin asian suhteen. Se on yksi asia, joka erottaa meidät eräistä ambomaista, joissa hakataan henkihieveriin tai lahdataan naapurikylän väestö, koska nämä edustavat väärää etnisyyttä ja jotain niistä epäillään rikoksestakin.

Kyllähän lakia voi ja saa muuttaa. Ja käsittääkseni raiskaajat on kuitenkin Suomessa yleensä vangittu sekä tuomittu. Vai onko erityisesti turvapaikanhakijoita nyt äskettäin jätetty vangitsematta tai tuomitsematta?
Tietysti tuomiot ovat olleet yleisellä tasolla usein liian lieviä Suomessa (minusta lievää pahoinpitelyä vakavammat väkivaltarikokset tulisi aina tuomita ehdottomina vankeusrangaistuksia), joten on edistystä, että nyt on valmisteilla lak, jonka perusteella raiskauksesta tulisi aina vähintään 2 vuotta ehdotonta ja samalla myös 2 vuotta vankeutta olisi automaattinen peruste karkoitukselle.

Viimeksi muokattu:
Vai onko erityisesti turvapaikanhakijoita nyt äskettäin jätetty vangitsematta tai tuomitsematta?.

Ei nyt aivan jätetty rankaisematta, mutta eilenhän oli uutisotsikoissa kuinka TÄYSIN SUOMALAISET pojat saivat viisi vuotta ehdotonta raiskauksesta. Tämä on ihan oikein, lähes riittävästi jopa minun mielestäni. Kuitenkin lähes identtisestä raiskaustapauksesta jossa oli osallisena kaksi ahmedia, oli tuomio muistaakseni 2 vuotta, ja toiselle taisi olla vain ehdollisena. joku ketä nyt paremmin muistaa tapauksen niin korjatkoon heti kättelyssä. Tässä ahmedien tapauksessa oli vielä lievennysperusteena tapauksen saama julkisuus, mitä ei siis suomipoikien kohdalla ollut vaikka otsikoissa hekin ovat olleet. mielestäni sormi persereikään vasten persereijän omistajan tahtoa on mitä nöyryyttävin teko, mitä se ei todellakaan oikeudenmielestä ollut.
milloinkohan nähdään ensimmäinen 4v+ ehdoton vankeusrangaistus ulkomaalaistaustaiselle, vai onko nää aina tyyliin 2v ehdollista ja joku nimellinen 200€ korvausta jonka valtio maksaa? törkeitä raiskauksia tässä ainakin on ollut nyt esillä, ja uskoisin että lisää tulee.

E: eikö nyt jumalauta ole päättävillä ihmisillä pelisilmää, että näille tapauksille jotka mediaa kuohuttavat, annettaisiin kovennetut rangaistukset varoittavana esimerkkinä. ihmisille tulisi olo että paha saa palkkansa, ja saattaisi siinä jopa joku matukin jättää yhden raiskauksen tekemättä kun media uutisoisi kohtuu kovista rangaistuksista

Ei nyt aivan jätetty rankaisematta, mutta eilenhän oli uutisotsikoissa kuinka TÄYSIN SUOMALAISET pojat saivat viisi vuotta ehdotonta raiskauksesta. Tämä on ihan oikein, lähes riittävästi jopa minun mielestäni. Kuitenkin lähes identtisestä raiskaustapauksesta jossa oli osallisena kaksi ahmedia, oli tuomio muistaakseni 2 vuotta, ja toiselle taisi olla vain ehdollisena. joku ketä nyt paremmin muistaa tapauksen niin korjatkoon heti kättelyssä. Tässä ahmedien tapauksessa oli vielä lievennysperusteena tapauksen saama julkisuus, mitä ei siis suomipoikien kohdalla ollut vaikka otsikoissa hekin ovat olleet. mielestäni sormi persereikään vasten persereijän omistajan tahtoa on mitä nöyryyttävin teko, mitä se ei todellakaan oikeudenmielestä ollut.

Tarkoitatko sitä tapausta, jossa oli alaikäisiä somalinuoria tekijöinä? Vai tarkoitatko tätä Tapanilan tapausta, jossa oli vain yksi tekijä? http://www.hs.fi/kaupunki/a1449205897792
Tuossa ensimmäisessä (suomalaisten tekijöiden) keississä oli ainakin käytetty puukkoa, rankkaa väkivaltaa, uhattu tappamisella ja raiskattu peniksellä (ei sormella housujen sisällä), uhri reippaasti alaikäinen sekä tekijät täysi-ikäisiä. Tuossa on aika monta ankaroittavaa yksityiskohtaa.

Viimeksi muokattu:
i

Tarkoitatko yleisesti irakilaisten pahoinpitelemistä kostoksi jonkun yksilön/yksilöiden rikoksista vai ajattelitko, että olisi realistista löytää itse syyllinen (ja vielä niin, että tämä ei ole kiinniotettuna tutkintavankeudessa)?
Entäpä koskeeko tämä jonkun väestönryhmän edustajien pahoinpitely myös muita rikoksia ja rikollisia, jotka koskettavat sinua henkilökohtaisesti vai pelkästään turvapaikanhakijoita?
Eli jos lähimmäisesi on joutunut rikoksen uhriksi, niin oletko lähtenyt pesäpallomailan kanssa hakemaan itse syyllistä tai samaan etniseen ryhmään (olkoon nyt vaikka sitten suomalaisia, virolaisia... ketä hyvänsä) kuuluvia kostoksi?

Sitten yleisellä tasolla tällaisesta "omankäden oikeudesta"; Koetko, että jos joku lähimmäisesi joutuisi rikoksen uhriksi, niin sotkemalla myös oman elämäsi joutumalla itse vankilaan sekä koviin korvauksiin kostosi kohteelle, parantaisit näiden elämää ja selviämistä kriisistä? Aika harva suomalainen kuitenkaan lähtee edes murhaajia jahtaamaan itse.

Vaikka oheinen oli Timballe niin vastaan tuohon. Asuinpaikkakunnalleni pystytettiin VOK vaikka sitä vastustettiin. Yksityinen toimija niin ei voi mitään. Käytännössä tuo sijaitsee lähes takapihallani ja omat tyttäreni kulkevat päivittäin kouluun ja kavereille samaa reittiä mitä VOK miesporukatkin. Lapsille on selkeästi kerrottu mitä häirintä on ja mitä ei tarvitse sietää. Sama on VOK edustajan mukaan käyty läpi myös asukkaille.

Mikäli tyttäreni kohtaavat ahdistelua otan hankkimani pesäpallomailan ja suuntaan VOK:lle pesäpalloa pelaamaan. Piste. Vitut välitän siitä sattuuko vastaan oikean joukkueen edustaja. Jos joku nettipoliisi lukee tätä niin voi vetää käteensä!

Jos kaltaiseni tavis perheenisän mitta alkaa olla näin täynnä ja luottamus viranomaisiin näin alhaalla niin mitähän se on radikaalimmin ajattelevien keskuudessa? Oma luottamukseni viranomaisten kykyyn ja haluun ratkaista tilanne on kyllä pyöreä nolla.

Vaikka oheinen oli Timballe niin vastaan tuohon. Asuinpaikkakunnalleni pystytettiin VOK vaikka sitä vastustettiin. Yksityinen toimija niin ei voi mitään. Käytännössä tuo sijaitsee lähes takapihallani ja omat tyttäreni kulkevat päivittäin kouluun ja kavereille samaa reittiä mitä VOK miesporukatkin. Lapsille on selkeästi kerrottu mitä häirintä on ja mitä ei tarvitse sietää. Sama on VOK edustajan mukaan käyty läpi myös asukkaille.

Mikäli tyttäreni kohtaavat ahdistelua otan hankkimani pesäpallomailan ja suuntaan VOK:lle pesäpalloa pelaamaan. Piste. Vitut välitän siitä sattuuko vastaan oikean joukkueen edustaja. Jos joku nettipoliisi lukee tätä niin voi vetää käteensä!

Jos kaltaiseni tavis perheenisän mitta alkaa olla näin täynnä ja luottamus viranomaisiin näin alhaalla niin mitähän se on radikaalimmin ajattelevien keskuudessa? Oma luottamukseni viranomaisten kykyyn ja haluun ratkaista tilanne on kyllä pyöreä nolla.

Juuri näin. Jos ei parilla kysymyksellä löydy syyllistä niin sitten mailaa vaan jokaiselle kunnes löytyy se syyllinen. Kun ei oikeuslaitos tee mitään eikä päättäjät, niin vaihtoehdot vähissä.

Tällaista tällä kertaa:

http://*******.net/2015/12/07/matut-uhkailevat-eurooppaa-avatkaa-rajat-tai-kuolkaa/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom