Maahanmuutto

Koko lähi-idän ongelma kokoNAISUUdessaan olisi ratkaistavissa niinkin helposti, kun pakotettaisiin tuolla valtaapitävät partalapset antamaan alueen naisille itsemääräämisoikeus kehostaan, ja koulutettaisiin kaikki alueen naiset. Loppuisi muutamassa sukupolvessa perseilyt, ja väestön hallitsematon kasvu saataisiin laskuun. Sama resepti käyttöön myös afrikkaan ja aasiaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menin tänään jotain rajaa tapahtumaan, kuunnellakseni paikalla olevien puheita.
Oon toki aatteen kannalla, mutta en kuitenkaan ääripään edustajia.
Hieman ennen tilaisuuden alkua, nuori poliisi tuli tiedustelemaan kumpaan ryhmään kuulun ja kerrottuani hänelle etten varsinaisesti kuulu kumpaankaan ryhmään. Poliisi käski minut joko pois narikkatorilta tai siirtymään anarkisti leiriin. SIIS MITÄ VITTUA?
Päättääkö Suomessa poliisi kumpaan ryhmään kuulun? Menin hulluille päiville
Niin no et sanonut että olet siellä jotain rajaa mielenosoituksen takia joten hän pyysi sinua siirtymään pois alueelta joka on varattu jotain rajaa mielensoitukselle.

Tässä on hyvä kirjoitus Kaati Utriolta vuodelta 2001 "Islamin häpeä", joka julkaistiin Iltalehdessä. En valitettavasti onnistunut löytämään alkuperäistä artikkelia Iltalehdestä.

Kuullessani sanat Afganistan tai Taliban tai Saudi-Arabia tai Kuwait lähetän kiitolliset terveiset eurooppalaisille esi-isilleni, jotka jaksoivat vuosisatoja puolustautua islamin ekspansiota vastaan. Kiitos heille kaikille El Cidistä Jan Sobieskiin. Kiitos ristiretkiläisille, jotka viivyttivät tulvaa sata vuotta. Eurooppalaisten naisten tulisi siunata itäisen Euroopan kansoja, jotka taistelivat urheasti islamia vastaan samaan aikaan kun länsieurooppalaiset kahakoivat keskenään tai hölmöinä katsoivat vierestä.

Eurooppa kesti lähes tuhat vuotta islamin hyökkäystä sekä Gibraltarin salmen että Bosporin salmen yli. Kauheat ongelmat jäivät sittenkin, kun vaara oli torjuttu 1600-luvulla; niitä jälkiä korjaillaan Balkanilla. Mutta huntua meidän ei tarvitse käyttää! Voimme opiskella, ansaita oman leipämme, äänestää ja ajaa autoa. Aviomies ei voi naida kolmea muuta vaimoa eikä heittää heitä ulos parilla lauseella. Emme ole holhouksen alaisia: päätämme omien rahojen käytöstä, olemme oikeustoimikelpoisia.

Nykyään on sopimatonta mainita ääneen islamin kielteisiä puolia. Länsimaisen suvaitsevaisuuden nimissä meidän pitäisi ummistaa silmämme toisten kulttuurien viheliäisiltä puolilta. Omaa kyllä saa haukkua. Kieltäydyn sellaisesta tekopyhyydestä. En ole lainkaan suvaitsevainen silloin, kun naisia sorretaan uskonnon nimissä. Minkä olen sanonut kristinuskon tavasta kohdella naisia sanon myös islamin tavasta.

Eurooppalaisilla naisilla on ollut käsittämätön onni. Länsieurooppalainen kulttuuri johti renessanssiin ja valistukseen: näistiä vaiheista on moderni eurooppalaisuus peräisin. Islamin maailma ei - kuten ei myöskään venäläinen - kokenut kumpaakaan, ja se tuntuu.

Onnetonta Afganistania hallitsee hurmahenkinen Taliban-liike. Liike on löytänyt helpon tavan päästä paratiisiin: naisia sortamalla. Jos naisilla on sattunut olemaan joitakin oikeuksia, otetaan nekin pois. Kielletään ansaitseminen, koulutus ja terveydenhoito. Sillä tavalla naiset pysyvät niin sairaina ja heikkoina, etteivät jaksa edes huutaa.

Karkotetaan avustusjärjestöt, varastetaan avustuspaketit omaan käyttöön. Jos naiset eivät tottele, hakataan lisää. Kaikki tämä Koraanin nimessä.

Islamilaisessa maailmassa on toki oppineita, jotka ilmoittavat, että Talibanin menettely ei ole Koraanin mukaista. Mutta onko kuultu ja nähty suurta islamilaista vastarintaliikettä, joka puuttuisi Talibanin menettelyyn? Ovatko rahavirrat ehtyneet? Ovatko muftit ja madrasat kautta maailman julistaneet Talibanin boikottiin?

Miksi pata soimaisi kattilaa? Pakistanissa lähes kaikkia naisia pahoinpidellään kotona, eikä raakalaisuus sinne rajoitu. Mullahit vainoavat naisten avustusjärjestöjä. Saudeissa ei nainen saa ajaa autoa vain yhden naurettavuuden mainitakseni. Eikä moskeijassa rukoilla rinnakkain: edes Jumalan edessä nainen ja mies eivät ole tasavertaisia.

Naisten sorto ja halveksunta kuuluu olennaisena piirteenä islamilaiseen maailmaan. Jos siitä haluttaisiin päästä irti, koko kulttuurin pitäisi muuttua yhtä paljon kuin länsimainen kulttuuri on muuttunut tuhannen vuoden aikana. Mutta ei siitä haluta irti. Sortokulttuuri palvelee islamilaisen miehen etua.

Islamin puolustajat korostavat naisen turvattua asemaa perheessä. Perheturva on silkkaa valhetta, kun isä hakkaa tyttärensä tai veli murhaa sisarensa sen vuoksi, että tällä on rakastaja. Tätä barbariaa kutsutaan "kunniamurhaksi" ja sivistyneimmissä islamilaisissa maissa, kuten Jordaniassa, siitä saattaa saada parin kuukauden vankeustuomion, muualla ei mitään. Veli oikein odottaa sisaren hairahdusta, sillä naisparan tappajasta tulee sankari.

Sellaista oli Euroopassakin tuhat vuotta sitten. Mutta onneksi ei ole enää.

Viiden vuoden kuluttua vietämme Suomen naisten äänioikeuden ja vaalikelpoisuuden satavuotisjuhlaa. Terveisiä vain Kuwaitiin, jossa naisten äänioikeus juuri kiellettiin.

Tätä sopii tosiaan ihmetellä. Suomessa aina korostetaan naisen asemaa ja nyt tänne rahdataan ihmisiä, joiden ajatusmaailma on juuttunut sinne pimeälle keskiajalle. Tätä ei nähdä ongelmana vaan ongelma on edelleen se suomalainen mies. Ihme juttu.

Harmi, kun ei ole tullut vastaan tällaista suvaitsevaista naista, niin pääsisi kysymään asiasta ihan naamatusten. Käsittämättömin argumentti, jonka olen netistä lukenut, on se, että "kyllä suomalainen mies raiskaa". Ööh ja tuon varjolla voidaan tuoda maahan lisää ulkomaalaisia mieihä, jotka edustavat raiskaustilastoja 17-kertaisesti kantaväestöön verrattuna?

Tämä järjetön muslimien siirtolaistulva on saanut meikäläisen entisestään vakuuttumaan siitä, että tähän maahan, jonka joskus tunsin Suomena, en halua jäädä, koska näille tulijoille mä edustan kaikkea "väärää" mitä vaan olla voi, koska olen a) nainen, b) ateisti ja c) homoseksuaali eli täyssuora suoraan helvettiin. Paroiltahan loppuvat kivet kesken.

Ehdottomasti kannattaa osallistua näihin mielenosoituksiin. Joillekki tuntuu riittävän ku vähän öyhöttää keskustelupalstalla.
Haluaisin muistuttaa ikävästä tosiasiasta että noilla mielenosoituksilla ei ole minkäänlaista virkaa. Noita on nyt järjestetty kaiketi kolmena viikonloppuna putkeen. Torniossa ensimmäinen. Kuinka monta kertaa olette huomanneet että poliitikot olisivat kiinnittäneet tässä asiassa huomiota kansalaisten mielipiteisiin? Kyllä tässä molemmat puolet ovat olleet hereillä mutta näyttää siltä että poliitikkoja ei kiinnosta pätkän vertaakaan. Mutta miksi kiinnostaisi, eihän suomen politiikassa näitä asioita päätetä. Brysselissä nämä asiat päätetään ja Suomi tottelee kun Saksa käskee. Totuus on että tämä pakolaisvyöry loppuu kun irakilaiset päättävät olla tulematta tänne.
Meillä on perussuomalaiset hallituksessa joka on saavuttanut suuren suosionsa juuri maahanmuuttovastaisuudella mutta koska ollaan hallituksessa niin silloin unohdetaan kaikki se mitä omassa vaaliohjelmassa on lukenut. Jos politiikassa tapahtuisi tämän eteen jotain niin se olisi tapahtunut jo. Kannattaa ihan huolella varautua siihen että Suomi ei tule enää ikinä olemaan se hyvinvointivaltio missä jokainen suomalainen on tasa-arvoinen koska kaikki nämä 19 000 irakilaista on tullut tänne pysyäkseen. Irakin pääministerin mukaan pakkopalautuksia ei tule olemaan (mtv sivuilta löytyy haastattelu jossa totetaa että suomen täytyy ymmärtää että nämä ihmiset ovat paenneet sotaa, jos osaa lukea rivien välistä niin tuo tarkoittaa sitä että Irak ei ota vastaan palautuksia elleivät he itse halua palata irakiin).

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015101020498046_ul.shtml

Kindeelin mielestä Suomen pitäisi ottaa vastaan irakilaisia turvapaikanhakijoita nykyistä enemmän.

- Jos Suomi ottaisi vastaan enemmän irakilaisia turvapaikanhakijoita, maa ei silti olisi lähelläkään Ruotsin, Norjan ja Tanskan irakilaisten määrää. Ruotsissa on irakilaisia 150 000, Suomessa nyt runsas 15 000.

Repikää tuosta huumoria.
Ruotsi onkin erinomainen esimerkki siitä että kannattaa ottaa lisää irakilaisia. Vittu mikä tuuhio :D

Harmi, kun ei ole tullut vastaan tällaista suvaitsevaista naista, niin pääsisi kysymään asiasta ihan naamatusten. Käsittämättömin argumentti, jonka olen netistä lukenut, on se, että "kyllä suomalainen mies raiskaa". Ööh ja tuon varjolla voidaan tuoda maahan lisää ulkomaalaisia mieihä, jotka edustavat raiskaustilastoja 17-kertaisesti kantaväestöön verrattuna?

Aika turhaan kysyisit, koska he eivät suostu ajattelemaan toisin. Yksi suvakki jonka tunnen ei uskonut minua, kun kerroin pk-seudun mamuongelmista ja hänen suvakkikaverinsa sanoi juttujeni olevan liioiteltuja. No kappas kummaa, samana päivänä kun kerroin näistä jutuista tämä suvakki joutui somalijengin ahdistelemaksi ja hän oli kauhuissaan siitä, että Suomessa voi tapahtua tällaista. Tämäkään ei saanut hänen mieltään muuttumaan, vaan tämä tapaus kuitattiin myöhemmin yksittäistapaukseksi.

Olen törmännyt myös useasti sellaiseen, että naiset eivät halua mennä tiettyihin yökerhoihin, koska niissä on paljon mamuja ja he eivät halua joutua ahdistelluksi. Kuitenkin nämä naiset ovat monikulttuurin kannattajia ja eivät osaa yhdistää näitä asioita toisiinsa.

Nainen on varsinainen ekologi (sieltä "pahimmasta" päästä mitä tulee miessukupuolen valitsemiseen kumppaniksi) verrattuna mieheen ..... joka vaan pyrkii kylvämään siementään mahdollisimman laajalti :D
Matumiesten tulva maahamme on siis ihan sitä .... mitä suvakkiämmät ovat tilanneet.
Sääli vaan että monet täyspäiset akat ja lapset saavat kärsiä tuosta paskainvaasiosta .... suvakkiämmiin se osuuu harvemmin .... valitettavasti

Haluaisin muistuttaa ikävästä tosiasiasta että noilla mielenosoituksilla ei ole minkäänlaista virkaa. Noita on nyt järjestetty kaiketi kolmena viikonloppuna putkeen. Torniossa ensimmäinen. Kuinka monta kertaa olette huomanneet että poliitikot olisivat kiinnittäneet tässä asiassa huomiota kansalaisten mielipiteisiin? Kyllä tässä molemmat puolet ovat olleet hereillä mutta näyttää siltä että poliitikkoja ei kiinnosta pätkän vertaakaan. Mutta miksi kiinnostaisi, eihän suomen politiikassa näitä asioita päätetä. Brysselissä nämä asiat päätetään ja Suomi tottelee kun Saksa käskee. Totuus on että tämä pakolaisvyöry loppuu kun irakilaiset päättävät olla tulematta tänne.
Meillä on perussuomalaiset hallituksessa joka on saavuttanut suuren suosionsa juuri maahanmuuttovastaisuudella mutta koska ollaan hallituksessa niin silloin unohdetaan kaikki se mitä omassa vaaliohjelmassa on lukenut. Jos politiikassa tapahtuisi tämän eteen jotain niin se olisi tapahtunut jo. Kannattaa ihan huolella varautua siihen että Suomi ei tule enää ikinä olemaan se hyvinvointivaltio missä jokainen suomalainen on tasa-arvoinen koska kaikki nämä 19 000 irakilaista on tullut tänne pysyäkseen. Irakin pääministerin mukaan pakkopalautuksia ei tule olemaan (mtv sivuilta löytyy haastattelu jossa totetaa että suomen täytyy ymmärtää että nämä ihmiset ovat paenneet sotaa, jos osaa lukea rivien välistä niin tuo tarkoittaa sitä että Irak ei ota vastaan palautuksia elleivät he itse halua palata irakiin).

oot oikeassa. paljon enemmän on hyötyä siitä, ku kitisee näppiksen takana netissä. Aivan naurettava asenne. Ollaan niin huolissaan maan puolesta, mutta mitään ei olla valmiita tekemään. Koskee sinua ja yhtälailla hallitusta. häpeä.

Tämä järjetön muslimien siirtolaistulva on saanut meikäläisen entisestään vakuuttumaan siitä, että tähän maahan, jonka joskus tunsin Suomena, en halua jäädä, koska näille tulijoille mä edustan kaikkea "väärää" mitä vaan olla voi, koska olen a) nainen, b) ateisti ja c) homoseksuaali eli täyssuora suoraan helvettiin. Paroiltahan loppuvat kivet kesken.

Tuohon sinun a, b, c -comboon yhdistetään vahvasti lisäksi d) cityvihreä-vassari mamuvyöryn kannattaja. Ja tähän yhdistelmään liittyy vahvasti tämä #meillä on unelma, eli tuohon #meillä on unelma -rummutukseen vedettiin tasa-arvo ja seksuaalivähemmistöt, kirkkoa ei sentään vastustettu. Eli kumpi se unelma nyt oli; mamuvyöry vai ihmisten yhdenvertaisuus Suomessa? Sinä et ilmeisesti kannata tätä irakilaisten siirtolaisten massavyöryä.

Sitten mikä ihmetyttänyt, niin tämä vastakkainasettelu rajat kiinni-mielenosoitukset ja rasismin vastaiset vastamielenosoitukset. Miten nuo kaksi asiaa on laitettu vastakkain? Itse ainakin voisin olla kummankin asian puolesta marssimassa, jos siis menisin mielenilmaukseen ja vielä ei ole tullut mieleen lähteä. Ja rasismia en koe ongelmana Suomessa. Enemmän itsestäänselvyys olla rasismia vastaan.

Aika turhaan kysyisit, koska he eivät suostu ajattelemaan toisin. Yksi suvakki jonka tunnen ei uskonut minua, kun kerroin pk-seudun mamuongelmista ja hänen suvakkikaverinsa sanoi juttujeni olevan liioiteltuja. No kappas kummaa, samana päivänä kun kerroin näistä jutuista tämä suvakki joutui somalijengin ahdistelemaksi ja hän oli kauhuissaan siitä, että Suomessa voi tapahtua tällaista. Tämäkään ei saanut hänen mieltään muuttumaan, vaan tämä tapaus kuitattiin myöhemmin yksittäistapaukseksi.

Olen törmännyt myös useasti sellaiseen, että naiset eivät halua mennä tiettyihin yökerhoihin, koska niissä on paljon mamuja ja he eivät halua joutua ahdistelluksi. Kuitenkin nämä naiset ovat monikulttuurin kannattajia ja eivät osaa yhdistää näitä asioita toisiinsa.

Toihan ei ole mitään muuta kuin suoranaista typeryyttä. Onkohan tuossa taustalla samantyylist' ajatuksenjuoksua kuin niillä naisilla, jotka retkahtavat aina renttuihin ja rikollisiin ajatuksella "kyllä rakkaus parantaa kenet tahansa"? Tai ettei se mätä omena osu omalle kohdalle? Vai yksinkertaista sinisilmäisyyttä? Vai onko taustalla vain se, ettei yhteiskunnallisia uutisia seurata (niin kotimaan kuin ulkomaan), joten ei pysytä tilanteen tasalla? Muuta mä en keksi.

oot oikeassa. paljon enemmän on hyötyä siitä, ku kitisee näppiksen takana netissä. Aivan naurettava asenne. Ollaan niin huolissaan maan puolesta, mutta mitään ei olla valmiita tekemään. Koskee sinua ja yhtälailla hallitusta. häpeä.
No ehkä tossa mun tekstissä oli liian paljon kirjotusvirheitä tai jotain muuta epäselvää mutta toistan nyt vielä kerran. Me emme enää voi vaikuttaa suomessa näihin asioihin mihin ennen on pystytty vaikuttamaan. Se että mä sanon sen suoraan netissä ei tee tästä mitään itkemistä vaan se on puhdasta realismia.Jos olet yhtään katsonut noita mielenosoituksia niin niissä on toistettu tätä samaa mantraa siitä että Sipilän,Stubbin ja Soinin pitää tehdä asialle jotain mutta mitään ei ole tapahtunut eikä ole tapahtumassa ennen kuin suomessa on se 50 000 mamua. Sä voit väittää vastaan vaikka kuinka paljon mutta tämä on jo hävitty peli. Katoppa ympärilläs ja kerro mulle mikä on viimeisin asia mihin suomalaiset ruohonjuuritasolla on vaikuttanut? Ainoa mikä itsellä tulee mieleen on tasa-arvoinen avioliittolaki mutta siihen se sitten jääkin.

No ehkä tossa mun tekstissä oli liian paljon kirjotusvirheitä tai jotain muuta epäselvää mutta toistan nyt vielä kerran. Me emme enää voi vaikuttaa suomessa näihin asioihin mihin ennen on pystytty vaikuttamaan. Se että mä sanon sen suoraan netissä ei tee tästä mitään itkemistä vaan se on puhdasta realismia.Jos olet yhtään katsonut noita mielenosoituksia niin niissä on toistettu tätä samaa mantraa siitä että Sipilän,Stubbin ja Soinin pitää tehdä asialle jotain mutta mitään ei ole tapahtunut eikä ole tapahtumassa ennen kuin suomessa on se 50 000 mamua. Sä voit väittää vastaan vaikka kuinka paljon mutta tämä on jo hävitty peli. Katoppa ympärilläs ja kerro mulle mikä on viimeisin asia mihin suomalaiset ruohonjuuritasolla on vaikuttanut? Ainoa mikä itsellä tulee mieleen on tasa-arvoinen avioliittolaki mutta siihen se sitten jääkin.

Ehkä näin. Mutta eikö kannata yrittää tehä ees jotain?

Todellakin nyt kannattaa yrittää tehdä jotain! Kannattaa tehdä kaikki, mihin vain kykenee! Mitään hävittävää ei ole. Mahdollisesti voitettavaa kuitenkin voi olla. Sitä ei Crrc:kään varmaan voi luvata..? Meinaan, että jos jollain ihmeen kaupalla saataisiin samana hetkenä kymmeneen suurimpaan kaupunkiin yli tuhatpäiset mielenosoitukset, niin se voisi kuin voisikin vaikuttaa johonkin. Eli päättäjiin. Painetta tulisi tällöin kansaltakin, eikä vain tahtipuikon/-puikkojen heiluttajilta (Bryssel jne. tms.). En sano, että tuo helppoa olisi. Mutta on se juuri ja juuri mahdollista. Se ei riitä, että väki on kaduilla vuoden päästä, kun tuntuu jo.. vaikka rahapussissa. Realistista on sanoa, että moni nyt tulleista ei täältä lähde, kuin pakkokeinoin (mitä ihmettä ne ovat?). Siispä nyt on toimittava, koska aivan kohta on liian myöhäistä!

Minä tulen olemaan lähialueilla järjestettävissä maahanmuuttoa vastustavissa mielenosoituksissa mukana, se on varmaa. Olin jo Torniossa 3.10.2015: https://vid.me/r7RF

Emmehän mekään arvostele YLE:n tai muun valtamedian ei-maahanmuutto uutisia tässä ketjussa.

Eli median laatu määritellään ainoastaan sillä kriteerillä kuinka se sopii omiin aatteisiisi? Jos "media" julkaisee rasistisia uutisia -> luotettava.

Edellinen artikkelikokoelmasi oli siis täysin aiheeton.

Siis sinun mielestäsi ******* on luotettava ja uskottava media kaikkien näiden perusteiden jälkeen? Ja samalla kritisoit vaikkapa tuota YLE:ä?

Ei ole tainnut olla kertaakaan, että joku olisi linkittänyt "Lukija:" -alkuisen otsikon, puhumatattakaan monesta pakkislaisesta ja että tämä oltaisiin julkaistu totuutena, korkeintaan linkki jätetty.

Voi, enhän minä sinua syyttänyt moisesta. Mutta taisin todeta, että täällä MVlehteä aika hanakasti hehkutetaan ja pastetaan samalla kritisoiden "valtamediaa", jotka vaivautuvat sentään tutkimaan asioiden taustoja.

Õhtuleht on Viron toiseksi suurin päivittäinen sanomalehti. Se miten joku Suomen valtamediassa olisi tuon uutisoinut olisi ollut otsikon alussa "Ohtuleht:". Tätä ei kuitenkaan muistaakseni uutisoitu, juuri sen vuoksi, että valtamedia on valinnut linjansa (joka on osittain alkanut kääntymään myös kriittisempään suuntaan).
YLE:n budjetti on kuitenkin 1/108 osa valtion budjetista, sillä rahalla luulisi saavan laatujournalismia, eritoten puolueetonta ja totuudenmukaista sellaista.

"IS tavoitti paikan päältä haastateltavakseen Helsingin vastaanottokeskuksen apulaisjohtajan Kati Vahteran. Hänen mukaansa virolaisia työmiehiä ei ole ajettu keskuksesta pois, vaan heille on järjestetty rakennuksesta oma siipi."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1439856536623.html

IS lienee valehteleva ja vähintään ISISin oma julkaisu.

On vähintäänkin outoa, että jos joku valtamediasta jättää uutisoimatta maahanmuuttajiin liittyvän negatiivisen asian, kyseessä on aina HS ja YLE. Kuten tuo viime vklp Turussa; IL, IS, TS, MTV3 uutisoivat, mutta verorahoin pyöritettävä YLE ei uutisoi tätä.

IS on samaa konsernia kuin HS ja ne julkaisevat usein uutisiaan ristiin.

Onko totuuden kertominen vihapuhetta? No ei ole. Se on faktaa, realismia, todellisuutta. Luitko edes viestini? Kerrotko miksi ihmeessä YLE vaihtoi artikkelissaan tarkastelemaansa tutkimusta (2013) uudemmasta vanhempaan (2008). No minäpä kerron, juuri tuon vuoksi, että kenialaisten ja nigerialaisten tulokset näyttäisivät paremmilta.

Olisiko mahdollista, että toimittaja mokasi käyttäen vanhempaa tietoa? Mutta sinulla lienee jotain dataa, jonka perusteella kenialaiset ja nigerialaiset tulisi karkottaa maastamme?

Miksi heidän työllisyyslukujaan sitten ylistetään artikkelissa, jonka otsikko on "Iso osa turvapaikanhakijoista työllistyy ajan myötä"?

Lienee samasta syystä kuin jotkut vastustavat kaikkea maahanmuuttoa. On tarve maalata isolla pensselillä.

Jos ulkomaalaisten raiskaukset, jotka käsittävät yli kolmanneksen raiskauksista, ovat yksittäistapauksia, niin mitä on somaliyrittäjä? No vähintäänkin yksittäistapaus, ellei jo pikemminkin mahdoton tapaus.

Joten somaleista tulisi julkaista ainostaan uutisia, joissa heikäläiset rikkovat lakeja tai ovat muutoin taakka?

Ongelma korostuu entisestään, koska YLE on verorahoin rahoitettu. Se, että esim. HS on selkeästi mokuttajalehti ei vituta niin paljoa, koska en joudu maksamaan siitä mitään. HS:n kaltaiseen lehden pystyssä pysymiseen voidaan siis suoraan vaikuttaa olla tilaamatta lehteä, ostamatta nettilehteä ja käydessään heidän sivuillaan käyttää incognito-ikkunaa.

On aika ironista, että hehkutat Iltasanomia ja samalla väität HS:n olevan "mokuttaja" (tahtoisin kyllä nähdä perusteluja tälle), vaikka kyseessä ovat sisarjulkaisut.

OECD:n raportti toteaa useassa kohtaa, että humanitaarinen maahanmuutto on kallista saippuaa.

No shit?

^ Lehti voi kuulua tänään yhteen konserniin ja huomenna toiseen. Se on isompaa bisnestä.

Se millaisia juttuja lehdessä kirjoitetaan/jätetään kirjoittamatta riippuu vahvasti toimittajakunnasta ja sen luomasta itsesensuurista. Harvoin päälliköt sanelevat mistä saa/ei saa kirjoittaa vaan toimittajalla on kyllä ihan vapaus kirjoittaa mistä vain mielenkiintoisesta asiasta. Eri asia kirjoittaako hän objektiivisen jutun faktojen pohjalta vai unohtaako hän faktat ja kirjoittaa vain omat ennakkoluulonsa paperille. HS on kyllä toimittajakunnaltaan hyvin vihervasemmistolainen ja kyllä se ihan oikeasti näkyy uutisoinnissa.

Todellakin nyt kannattaa yrittää tehdä jotain! Kannattaa tehdä kaikki, mihin vain kykenee! Mitään hävittävää ei ole. Mahdollisesti voitettavaa kuitenkin voi olla. Sitä ei Crrc:kään varmaan voi luvata..? Meinaan, että jos jollain ihmeen kaupalla saataisiin samana hetkenä kymmeneen suurimpaan kaupunkiin yli tuhatpäiset mielenosoitukset, niin se voisi kuin voisikin vaikuttaa johonkin. Eli päättäjiin. Painetta tulisi tällöin kansaltakin, eikä vain tahtipuikon/-puikkojen heiluttajilta (Bryssel jne. tms.). En sano, että tuo helppoa olisi. Mutta on se juuri ja juuri mahdollista. Se ei riitä, että väki on kaduilla vuoden päästä, kun tuntuu jo.. vaikka rahapussissa. Realistista on sanoa, että moni nyt tulleista ei täältä lähde, kuin pakkokeinoin (mitä ihmettä ne ovat?). Siispä nyt on toimittava, koska aivan kohta on liian myöhäistä!

Minä tulen olemaan lähialueilla järjestettävissä maahanmuuttoa vastustavissa mielenosoituksissa mukana, se on varmaa. Olin jo Torniossa 3.10.2015: https://vid.me/r7RF

Jos kuntatasolla ollaan yritetty jo äänestysten ja vetoomusten puolelta sanoa että älkää perustako VOK:sta tänne ja silti valtion virasto pykää niitä pystyyn ilman että edes tiedottaa asukkaille (Renko, Hämeenlinna). Ja sitten mielenosoituksia joita on ollut joka viikko. Ja on ihmisiä jotka ovat vedonneet suoraan päättäjiin (heihin saa yhteyden sähköpostilla).

Tähän vertauksena sunnuntailisät,ylityökorvaus ja vanhusten tuista leikkaaminen. Kaikkiin näihin saatiin muutos ilman että piti pitää monessa eri kaupungissa montaa erilaista mielenosoitusta. Koska tämä maahanmuutto liittyy enemmän EU tason toimenpiteisiin kuin Suomen hallituksen niin se kertoo jo sitä karua kieltä että muutosta ei ole tulossa.

Ymmärrän kyllä että nämä mun jutut saattaa kuulostaa helvetin pessimistisiltä mutta kun on seurannut tätä show:ta monesta eri lähteesta ympäri eurooppaa niin on huomannut että euroopassa valittsee yhtenäinen sääntö tämän suhteen. Eihän Suomessa edes asiat vielä ole kovin pahasti kun väestöön nähden maahantulijoita on niin vähän. Mutta tähän yhdistettynä suomen taloudellinen tila ja olosuhteet niin ei kyllä ole kovin ruusuista tulevaisuuttaa luvassa näille herroille.

Jos kuntatasolla ollaan yritetty jo äänestysten ja vetoomusten puolelta sanoa että älkää perustako VOK:sta tänne ja silti valtion virasto pykää niitä pystyyn ilman että edes tiedottaa asukkaille (Renko, Hämeenlinna). Ja sitten mielenosoituksia joita on ollut joka viikko. Ja on ihmisiä jotka ovat vedonneet suoraan päättäjiin (heihin saa yhteyden sähköpostilla).

Tähän vertauksena sunnuntailisät,ylityökorvaus ja vanhusten tuista leikkaaminen. Kaikkiin näihin saatiin muutos ilman että piti pitää monessa eri kaupungissa montaa erilaista mielenosoitusta. Koska tämä maahanmuutto liittyy enemmän EU tason toimenpiteisiin kuin Suomen hallituksen niin se kertoo jo sitä karua kieltä että muutosta ei ole tulossa.

Ymmärrän kyllä että nämä mun jutut saattaa kuulostaa helvetin pessimistisiltä mutta kun on seurannut tätä show:ta monesta eri lähteesta ympäri eurooppaa niin on huomannut että euroopassa valittsee yhtenäinen sääntö tämän suhteen. Eihän Suomessa edes asiat vielä ole kovin pahasti kun väestöön nähden maahantulijoita on niin vähän. Mutta tähän yhdistettynä suomen taloudellinen tila ja olosuhteet niin ei kyllä ole kovin ruusuista tulevaisuuttaa luvassa näille herroille.

Kyllähän Crrc on tietyllä tapaa oikeassa. Olo hieman kuin tuulimyllyjä vastaan tappelisi. Itse olen ollut yhteyksissä kansanedustajien suuntaan sähköpostin välityksellä ja saanutkin ihan hyvää keskustelua aikaiseksi. Normaaleja ihmisiä sielläkin on vastassa ja samat huolet tuntuvat olevan heilläkin. Sen viestin olen saanut että töitä tehdään kovasti joka taholla ja yritetään kääntää laivan suuntaa. Ei se helppoa tietysti ole sielläkään kun paskaa sataa niskaan joka tuutista.

Itse suosittelen sähköpostin käyttöä ja oman mielipiteensä ilmaisua sitä kautta. Itse olen pyrkinyt lähettämään kirjoituksia jossa on hyvät argumentit sekä otsikko, joka herättää mielenkiinnon. Mielestäni jokaisen pitäisi aktivoitua tällä saralla. Sinne vaan postia: etunimi.sukunimi@eduskunta.fi.

Edelleenkin: pelkästään Helsingin seudulla tapahtuu yli 50 poliisin tietoon tullutta pahoinpitelyä vuorokaudessa. Kuvitteletko, että jokaisen median tulisi julkaista jokainen niistä? Ei edes poliisi raportoi niistä kaikista sivuillaan (josta noita uutisia poimitaan).

Sinulla, ja monella muulla, tuntuu olevan sellainen käsitys, että jos jok'ikistä Suomessa tapahtuvaa rikosta tai rikosepäilyä, jossa tuntomerkkinä on "ulkomaalainen" ei julkaista jokaisessa Suomen mediassa, on kyseessä joku hiton salaliitto.
Ja vaikka kuinka monta kertaa teikäläisten todistetaan olevan väärässä ja pastetaan uutisia, joissa juurikin myös kyseiset YLE ja HS julkaisevat näitä etnisiä tuntomerkkejä, niin muistinne on kuin kultakaloilla: puolen vuorokauden mittainen. Seuraava päivänä jatkuu sama valehtelu kuinka nyt on kyseessä suuri salaliitto, koska esimerkiksi YLE ja HS eivät keskity pelkkään poliisin ilmoittamien rikosten listaamiseen, joissa on mainittu jotain etnisyyteen viittaavaa tuntomerkkinä.

Vaikka ei ollut mulle osoitetttu, niin pitää kommentoida.
Alkaa vähän tuntumaan, että toistan itseäni kun olen tästä maininnut sulle jo muistaakseni kolme kertaa. Kahdesti ei kuulunut mitään vastausta ja kerran tuli tuo sama "ei kerkee kaikkia uutisoida" selitys. Tulipa vaan mieleen kun puhuit kultakalojen muistista.

No vielä kerran:

- Rikosuutisissa jätetään kertomatta tuntomerkkejä joista voi käydä ilmi, että tekijä on ulkomaalaistaustainen. Tämä on fakta josta on aihetodisteita, eikä mitään "salaliittoa".

- Puskaraiskaus on suomalaisittain niin äärimmäisen harvinainen rikos, että sen kyllä luulisi ylittävän uutiskynnyksen Hesarissa, varsinkin jos se on jossain muuallakin sen jo ylittänyt. Eli "ei kerkee uutisoida kaikkee" on aika paska selitys.

- Maahanmuuttokriitikoita nälvitään jatkuvasti uutisissa ja kolumneissa, monikulttuurisuutta ja suvaitsevaisuutta puolestaan ylistetään jatkuvasti. Aika perssilmäinen pitää olla jos tätä ei ole muka huomannut.

Ja lisäksi, sä et ole todistanut yhtään mitään mistään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom