Maahanmuutto

Olen seurannut tilannetta, mutta jättänyt kommentoimasta aihetta. Nyt kuitekin tämä viimeinen keissi lyö sen verran vastuksille, että on pakko purkaa tähän.

Missä vittu on nyt nämä persut jotka itki mamuista ja uhos kuinka rajat laitetaan kiinni kun maahanmuutto oli hallinnassa ja tänne tuli vain seulan läpi maahanmuuttajia. Missä perkele on nämä sankarit silloin kun tilanne on päällä ja tarvittaisiin herättelyä sekä konkreettisia tekoja. Kyllä sitä äänien toivossa uhottiin kuinka mekkaan päin kumartelevat uliuli - laulua laulavat neekerit pistetään rankametsään, mutta nyt kun tarvittaisiin tekoja ei näitä "Suomen kansan ääniä" näy missään.

Ei jumalauta mitä touhua. Suomen toiseksi suurin puolue jolla oli selvä agenda mamujen osalta ei saa mitään aikaiseksi. Miten voi olla mahdollista... Nytkö vain odotellaan, että mitenkähän tässä käy? Enkä edes äänestänyt persuja, koska mielestäni mamut eivät olleet se suurin ongelma mikä meillä oli... Noh, kohtapa rupeaa olemaan.

Edelleenkään en leimaa kaikkia mamuja ja harmittaa niiden mamujen puolesta jotka on jo Suomessa "paikkansa ansainnut", mutta nämä uudet röyhkeät, kiittämättömät ja järjestelmää hyväksikäyttävät sotalapset pitäisi karkoittaa välittömästi ja sen jälkeen vetää henkeä ja ruveta ottamaan sisään niitä joilla oikeasti on hätä ja halu aloittaa uusi elämä.
Suomen Perussuomalaisin kuntakin saa kohta omat rikastajansa. http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/119...ahtee+mukaan+vastaanottokeskusbisnekseen.html

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meni melkein mutsin kanssa välit poikki koska se on suvakki, tai politiikasta on turha puhua enää ikinä!

Meni melkein mutsin kanssa välit poikki koska se on suvakki, tai politiikasta on turha puhua enää ikinä!
Yleensä vanhemmat ihmiset haluaa olla vain rauhassa ja kytätä naapureita. He uskovat ettei kukaan ole paha ja kun kieltää kaiken ja työntää pään pensaaseen niin se paha menee pois.Näin ainakin omnalla kohdalla. Äiti +60v.

Mun äiti myös +60(yllätys jos katsoo ikääni:)). Ei se saatana tajua että tämä on vasta rikastumisen alkusoitto. Tai ei tosiaan halua stressata itseään millään ylimääräisellä ja uskoo ihmiskuntaan, miten naivia ja lapsellista. Tietty hänen poliittinen vakaumus vas./vihr. ohjaa häntä ajattelemaan myönteisesti mamuista. Ei noi sen aatteet ole ennen mua haitannut mutta nyt meni yli! Faijakin oli pieni pettymys kun sen kanssa puhuin tilanteesta, vähän hyssytteli sekin, se vanha hippio_O

Mutta muista, heidän kulta-aika oli 60-70 luku. Aina pitää ymmärtää miksi joku tekee jotain, vaikka se mitä hän tekee ei olisikaan oikein. Oli kyse mamusta = kulttuurit, vihervassari ymmärätäjä = ikä/koulutus/vanhemmat/ympäristö, racisti = sama kuin vihervassarilla.. yms.
Aina on syy yhteys ja kun sen ymmärtää niin on vahvoilla tässä pelissä.

Kyllähän se siihen on mennyt. Suomesta on tullut ikäänkuin käänteisen rasismin maa. Niin paljon täällä pelätään ettei vaan vaikutettaisi rasisteilta.

Rasismin pelossa ollaan rasisteja. Ei se ole käänteistä rasismia. Eikä se jää rasismiin, vaan se on kantaväestön ryöstämistä ja orjuuttamista palvelemaan röyhkeitä mamuja. Rasismin leimalla uhkaamalla saadaan suomalaiset lampaat hyväksymään vaikka mitä. Miksi sitä rasismin leimaa pelätään niin? Kun lakkaat pelkäämästä, niin uhkailijat menettävät valtansa sinuun.

Ystävä hyvä, sun postissa ei ollut mitään rasistista. Rasismi on sitä että vihataan toista ihmistä koska se on eri rotua, eri värinen. Sillä ei ole mitään tekemistä täällä käydyn keskustelun kanssa. Kyllä näistä asioista pitää saada puhua ilman rasisminpelkoa.

Rasismi ei ole vihaa, vaan ihmisen arvottamista rodun perusteella. Aivan kuten ihmistä voi arvottaa rehellisyyden, musiikkimaun tai vaikkapa hauiksen koon mukaan. Ei mistään näistä seuraa, että alkaisi vihaamaan niitä, jotka eivät ole sitä parasta rotua/musiikkimakua/bodya. Rasismia vain demonisoidaan perusteetta, jotta sillä voidaan sitten uhkailla ihmisiä ja jopa käydä heidän kimppuunsa.

Joo ei ihmisten arvottamisessa ole mitään väärää, me kaikki teemme sitä tietoisesti ja tiedostomatta koko ajan. Itse olen ollut jo hyvin pienestä pojasta lähtien melko suvaitsematon ja rasisti tietyissä tilanteissa ja henkilöiden kohdalla. Taisi mulla olla sellainen kevyt natsi-vaihekkin murrosiässä. Ja ovathan Hugo Bossin vaatteet helvetin laadukkaita ja tyylikkäitä:cool:

Rasismin pelossa ollaan rasisteja. Ei se ole käänteistä rasismia. Eikä se jää rasismiin, vaan se on kantaväestön ryöstämistä ja orjuuttamista palvelemaan röyhkeitä mamuja. Rasismin leimalla uhkaamalla saadaan suomalaiset lampaat hyväksymään vaikka mitä. Miksi sitä rasismin leimaa pelätään niin? Kun lakkaat pelkäämästä, niin uhkailijat menettävät valtansa sinuun.

Rasismi ei ole vihaa, vaan ihmisen arvottamista rodun perusteella. Aivan kuten ihmistä voi arvottaa rehellisyyden, musiikkimaun tai vaikkapa hauiksen koon mukaan. Ei mistään näistä seuraa, että alkaisi vihaamaan niitä, jotka eivät ole sitä parasta rotua/musiikkimakua/bodya. Rasismia vain demonisoidaan perusteetta, jotta sillä voidaan sitten uhkailla ihmisiä ja jopa käydä heidän kimppuunsa.

Seuraavaksi haluat kai yhden rieseneistäni?

Ei kenttätyötä tekevää poliisia pidä tästä syyllistää. Ne tekee sen mitä esimies/poliitikot käskee. Omat ajatukset on syytä pitää päänupissa sisällä, jos haluaa työnsä pitää tai olla joutumatta ¤%&¤%hommiin.

Kyllä minä syyllistän. Poliisina irtisanoutuisin töistä, ja hankkiutuisin muihin hommiin. Itellä ei pokka riittäis sotia noin pahasti aatteitani vastaan. Poliisit on kieroja lampaita."Teemme vaan mitä esimies käskee" Ite lähtisin kävelemään moisesta mokutusorganisaatiosta. En ole ikinä luottanutkaan heihin juuri lainkaan, nykyään en yhtään.

Kyllä minä syyllistän. Poliisina irtisanoutuisin töistä, ja hankkiutuisin muihin hommiin. Itellä ei pokka riittäis sotia noin pahasti aatteitani vastaan. Poliisit on kieroja lampaita."Teemme vaan mitä esimies käskee" Ite lähtisin kävelemään moisesta mokutusorganisaatiosta. En ole ikinä luottanutkaan heihin juuri lainkaan, nykyään en yhtään.
Niin oudolta kun se sun mielestä varmaan kuulostaakin, niin myös poliisit on ihmisiä ja heillä saattaa olla mm lapsia joita pitää ruokkia ja asuntolainoja joita lyhentää. Kerrotko että miten joku vuosia poliisina työskennellyt löytää uuden duunin, kun periaatteen vuoksi irtisanoutuu vanhasta työstä?

Tuossa sun viestinlopussa huokuu vahva elämän koulu. Mahtaisi sun olla hankalaa elää jossain muussa maassa, kun Suomessa on kuitenkin yksi maailman parhaista poliiseista.

Niin oudolta kun se sun mielestä varmaan kuulostaakin, niin myös poliisit on ihmisiä ja heillä saattaa olla mm lapsia joita pitää ruokkia ja asuntolainoja joita lyhentää. Kerrotko että miten joku vuosia poliisina työskennellyt löytää uuden duunin, kun periaatteen vuoksi irtisanoutuu vanhasta työstä?

Tuossa sun viestinlopussa huokuu vahva elämän koulu. Mahtaisi sun olla hankalaa elää jossain muussa maassa, kun Suomessa on kuitenkin yksi maailman parhaista poliiseista.

Näinhän se menee. Tunnen henkilökohtaisestikin yhden ja ihan samanlaiset ajatukset hänellä on pakolaisasiasta kuin monella muullakin siviilissä. Mutta poliisilla on erittäin vahvasti taottu sisälle sama kuin ammattisotilailla, käskyjä totellaan kyseenalaistamatta olipa niistä mitä mieltä tahansa. Ja kaikenlaiset poliisien poliittiset sooloilut katsotaan erittäin pahalla.

Tarkennus, 44 euroa/vrk, eli 16k vuodessa per aikuinen mamu.

Sadan hengen vastaanottokeskuksen pyörittämisestä valtio siis kuittaa 1,6 miljoonaa euroa. Normaalista 200-250 henkilön vok:ista valtio kuittaa siis 3,2 - 4 miljoonaa euroa vuodessa. Ei ihme että yksityiset toimijat ovat kieli pitkällä tulemassa mukaan "bisnekseen". Kunnilta saa ostella noita vanhoja kouluja ja laitoksia täysin nimelliseen hintaan ja sen jälkeen alkaa miljoonat tippumaan tilille....

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443833501307.html

(EDIT: en tiedä onko tuossa 44 eurossa näille tulijoille annettavat taskurahat jo mukana, mutta anyway, ihan jäätävistä kustannuksista puhutaan)

Toki jos lapsia sun muuta lainoja on, niin se vaikeuttaa tilannetta. Uusi työpaikka olisi oltava katsottuna valmiiksi. Ja palkkatason vähintään sama.. Ja minä en ole mitään elämänkouluja sen kummemmin käynyt. Moni on suositellutkin poliisin hommia minulle, kun olin parikymppinen. Selkärankaa löytyy kyllä, mutta en halunnut hakeutua töihin jossa joudun pistämään "aateveljiä" putkaan tms vaikeuksiin..

Tuskimpa minulla olisi mitään vaikeuksia elellä myös monessa muussa maassa kuin täällä. Ehkä epäluotettavampien poliisivoimien vastapainoksi, monissa maissa muut viihtyvyyteen vaikuttavat asiat ovat paljon paremmalla tolalla. En valitse asuinmaatani poliisivoimien "rehellisyystaulukon" perusteella.

Sen verran kuitenkin tiedän, että mätää ainesta löytyy Suomenkin poliisista ja paljon. Se voi tulla teille kotimaan erinomaisuudella aivopestyille ihmisille yllätyksenä..

Viimeksi muokattu:
Makek:n viimeiset viestit aiheuttavat minussa myötähäpeää vähintään yhtä paljon kuin mokuttajien jutut. Edustanet sitä toista ääripäätä. Aateveljia putkaan, hohhoijaa.

Voit olla ihan varma siitä, että poliisimiehet ei mielellään käytä työaikaansa näiden turvapaikanhakijoiden tavaroiden penkomiseen. Vaan hyvä että joku senkin tekee, joku on tulijoita vastassa ja ohjaa heidät muualle kuin minun takapihalleni poimien samalla pahimmat rikolliset matkasta. Jaksamisia heille.

No johan se sanotaan julkisestikin mitä olen tässä mielessäni ihmetellyt. Porukkaa tulee niin paljon että se saadaan juuri ja juuri majoitettua. Mutta millä lihaksilla se saadaan kotoutettua kun ei se ole onnistunut aiemmin edes murto-osalle porukkaa. Ja täälläkin tuo keskus on tuolla hevon korvessa. Paikkakunnalla on jo yli 10% työttömyys ennestään. Ei tarvitse olla mikään ennustaja arvatessaan että kun tuosta keskuksesta tulee aika jatkaa matkaa niin ei ne tähän pikku kaupungin keskustaan jää notkumaan. Sinne etelään ne tulee.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443832871016.html

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom